Snelle en goede levering

Was op zoek naar een elektrisch kacheltje voor mijn kantoorruimte. Gekozen voor de Adax neo elektrische verwarming 600 watt en binnen enkele dag al geleverd. Voldoet prima aan de verwachting en is eenvoudig te bedienen.

Conform afspraak snel geleverd

Product voldoet aan verwachting en goede prijs kwaliteit verhouding

Tapijtverwarming die niet werkt

Bij ontvangst vol verwachting neer gelegd, helaas werkt deze niet, is nu teruggestuurd en maar afwachten

Correcte levering goed product, en snel geleverd toppi.

Correcte en verzorgde levering van een goed product, zeer aan te bevelen.

Mooie fijne verwarming!

Opzoek naar verwarming voor slaapkamer bij de adax famn uitgekomen . Fijne verwarming mooie design. verwarming netjes bezorgd en goed verpakt . Zou er zeker weer bestellen.

Snelle levering, goede kwaliteit

We hebben een elektrische convectie verwarming gekocht. Een mooie en concurrerende prijs met een erg snelle levering. De verwarming werkt prima.

Duidelijke omschrijvingen, snelle service.

Voor een kleine wc een verwarming met wifi uitgezocht, dankzij de duidelijke omschrijvingen op de website konden we precies de goede vinden. Levering ging soepel en snel zonder gedoe.

goede informatie en voorlichting

Ik heb en mooie en snel werkende convector verwarmingsplaat van 1000 watt voor gebruik op de badkamer gekocht. Binnen een kwartier is de badkamer van ruim 7 vierkante meter lekker warm. Ruim voldoende om lekker in bad te gaan zitten. Bovendien blijven de muren van de badkamer droog.

Prima product. Netjes afgeleverd

Convector kachel gekocht. Slaap kamer nu prima op temperatuur met thermo staat. Verbruikt geen gas en is zuinig met electriciteit.

Snel geleverd goed verzorgd pakket makelijk op te hangen wifi uitstekend top

Een licht, compact en handzaam product.

Een licht, compact en handzaam product met voldoende warmteafgifte. Het enige wat er m.i. nog aan zou kunnen beteren is een andere afbeelding. Een meer natuurlijker en rustiger uitstraling zou mijn voorkeur hebben.

Behaaglijke warmte

Heb de tapijtverwarming van 100x50 cm gekocht en ben er tevreden over.

Vertrouwbaar

Alles netjes en goed verpakt ontvangen

Een gemak

Super snel service en degelijke toestellen.

Makkelijk

Geen eigenaardigheden meegemaakt

Perfect heater!

We were looking for a thin and smart heater for a small bedroom. We found a very good one on this website, we received it the day after and work perfectly. Just a small remark: the support for placing the heater on the floor was not included and not indicated on the website, we had to buy a set with a different order.

Scherpe prijzen maar maken leveringstijden niet waar

Op hun website zeggen ze “ Voor 15.00 uur besteld, volgende werkdag in huis”, maar dat kunnen ze niet waarmaken. Ik heb voor 15 uur besteld, maar 1,5 dag later staat de bestelling nog op “Order in behandeling”. Nu maakt mij die extra dag levering niet uit, maar als je het niet waar kan maken moet je het ook niet beweren. Ik heb geleerd dat dat liegen is en dat zegt misschien ook wat over de rest van het bedrijf? Dan kun je beter zeggen voor 15 uur besteld en we doen onze uiterste best deze de volgende dag te bezorgen. Dat klinkt al eerlijker dan volgende werkdag in huis? Dus conclusie: prima zaak denk ik, maar qua communicatie mag het wat beter.

Prima verwarming

Beste dame/heer, Ik heb onlangs de Elegance wifi elektrische verwarming besteld bij jullie. Plus, Het bestellen via de website ging vlot en duidelijk en de afleverdatum klopte ook. Het product zat degelijk verpakt en alles was aanwezig in de doos. De verwarming ziet er mooi uit, mede door het glazen voorfront en verlichte display hierin. Het vermogen is ook voldoende om de badkamer snel te verwarmen. Min. In de handleiding staat dat de afstand voor de schroeven 538 mm. moet zijn. Echter dit komt niet overeen met de daadwerkelijke afstand als je die meet. Dan is het 385 mm. Verder ben ik niet overtuigd dat ik een verwarming met wifi heb ontvangen. In de display staat geen wifi icoontje en ik krijg hem ook niet geïnstalleerd. Ondanks dat ik de 2.4 en 5.0 ghz gesplitst heb. Ik heb hierover gemaild maar het antwoord was dat ik toch echt een wifi product heb. Al met al ben ik wel tevreden met de verwarming. Vooral als je de prijs-prestatieverhouding in acht neemt. Met vriendelijke groet, Jack Rijnvos

Hartverwarmend

Duidelijke website. Genoeg keuze. Snelle levering.

Levering prima op tijd en product ook wat ik er van verwacht

Prima prijs kwaliteit verhouding

We hebben de kachel op onze onverwarmde zolder gezet voor logees en hij doet het boven verwachting. Erg fijn dat je het vermogen kan kiezen, tot nu toe hebben we hem alleen op half vermogen aangehad en hij is prima in staat de ruimte (20 m2, schuin dak) naar een aangename temperatuur te brengen. Ziet er ook nog eens mooi strak uit. Enige minpuntje is dat in de handleiding de verbinding met WiFi niet duidelijk uitgelegd staat, je moet de instellingen knop 5 seconden ingedrukt houden voordat de WiFi indicatie zichtbaar wordt (deze gaat niet automatisch knipperen zoals in de handleiding staat). Verder ging de verbinding top en de app is makkelijk en overzichtelijk in gebruik.

Top product,

Makkelijk ophang systeem en het wordt lekker warm in huis ,als het gaat warm genoeg is slaat de thermostaat uit helemaal blij mee.

Telefonisch onbereikbaar!

Op zich levering van product verliep snel… maar verder is men dagenlang telefonisch onbereikbaar…. en dat tot op heden.Wat is er aan de hand?.

Prima Product

Nu een 2e Adax wifi verwarming besteld en zoals verwacht werkt deze ook prima. Verwarmt lekker snel de ruimtes op. Minpunt is echter de langzame/slechte service van elektrische-verwarming.nl. Eerste apparaat flink beschadigd en een lagere wattage ontvangen dan besteld. Slechte communicatie en telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk is alles goed gekomen na bijna 3! weken.

Snel en goede service

Makkelijk te bestellen, duidelijk beschreven en goede snelle levering.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo