Top verwarming!

In de zomer de Adax verwarming met WiFi aangeschaft om een nieuw gebouwde werkkamer te verwarmen. Super handig, omdat er geen verwarmingsbuizen hoeven te worden getrokken en toekomstbestending, omdat dit natuurlijk gasloos is. De verwarming nu pas gebruikt nu het kouder wordt. Wat een top ding! Verwarmt ontzettend goed. Stroomverbruik is iets hoger dan bijvoorbeeld een airco, maar daar staat tegenover dat dit echt winterproof is. Je kunt de verwarming fijn per ruimte bedienen en met de WiFi op afstand bedienen. De app werkt perfect en je kunt hier ook je stroomverbruik zien. Installeren is super simpel en het werkte direct. In de toekomst ga ik alle verwarmingen vervangen door deze top elektrische verwarmingen! En dan het uiterlijk: super strak! Past in ieder interieur, maar zeker bij een moderne inrichting. Ik zeg: aanrader!

Het product is zoals afgesproken op tijd geleverd. Minpuntje, ik had telefonisch een vraag willen stellen maar moest dit via de mail doen. Het product voldoet aan onze wensen en raad hem dan ook aan iedereen aan.

Voldoet uitstekend om kamer van ca 20 vierkante meter goed te verwarmen. + goede en snelle warmte + mooie uitstraling, modern + handmatig ook goed te bedienen - verbinden met app moeizaam - aan/uit schakelaar heeft geen lampje

Scherpe prijs , goede kwaliteit.

Product geleverd zoals omschreven. Echter niet geleverd volgens afspraak. Na e-mail direct een reactie gehad en toen wel dezelfde dag verstuurd.

Super snel, goede prijzen

Ik heb een Adax met pootjes besteld. Goede prijzen en snel geleverd. Volgende keer bestel ik weer hier.

Prima aankoop

Tijdig levering, mooi product voor een goede prijs.

Ruimte wordt snel warm en het apparaat is makkelijk te bedienen.

Ruimte wordt snel warm en het apparaat is makkelijk te bedienen.

goed, maar het communiceren kan zeker beter

De verkoop van het product was goed en duidelijk. Het beantwoorden van vragen via de telefoon is onmogelijk. De mail wordt laat - niet binnen 24 uur - beantwoord

Ik ben in de winkel geweest en daar heel goed geholpen. De aanschafprijs is lager dan ik in gedachte had. Fijn dus. De kachels werken goed en de app is heel gebruiksvriendelijk. Alleen het installeren van de app koste wat moeite.

Prijs kwaliteit is super

Verwarmt goed Snelle en probleemloze levering Prijs is goed in verhouding

Prima geholpen, producten werken naar behoren.

Ik heb een aantal producten bij Quality Heating gekocht. Producten werden snel geleverd en werken prima.

Heerlijk warme vloer

Begonnen met een kleiner formaat maar na 1 avond al besloten een tweede te bestellen. Hierdoor twee heerlijk warme plekken aan de voeten bij de zitgedeeltes. De katten vinden het ook geweldig. Inmiddels gaan de buren ook bestellen.

Wij zijn zeer tevreden.

Erg blij met de aanschaf. Hebben nu heerlijke warme voeten en is zeker een aanrader voor onze vrienden en kennissen dit aan te schaffen. Echt super.

Werkt zeer goed

Doet goed zijn werk. Houd de kamer goed op temperatuur. En en wifi is makkelijk te koppelen je kan zelfs zie hoeveel die heeft verbruikt

Wifi kachel met lastige app

Ik heb van Eldom de 2500watt al maanden. Nu voor de slaapkamer de 1500watt. Het installeren lukte niet. Er blijken 2 apps te zijn. Maar 1 ervan staat niet meer in de Google playstore. Dus je pakt de verkeerde MyEldom app en dan lukt het niet om dat deze om het ID van het apparaat vraagt. Kennis had een iPhone en daardoor zagen we dat er in de applestore wel 2 waren. Daarna werkte de wifi. Maar beide kachels kunnen niet in dezelfde App. Voor de rest makkelijke kachel en goede service en levering.

Mooie kleine verwarming, veel warmte

Ik heb de 2000W Wifi verwarming gekocht ter aanvulling van de verwarming op gas in mijn woonkamer, om de overcapaciteit van mijn zonnepanelen te gebruiken en gas te besparen. De verwarming is subtiel, staat bij mij op de losse poten tegen de achterkant van een bank en staat zo niet in de weg. Op de poten zetten was Jip en Janneke werk. Wifi kregen we goed geïnstalleerd, de app stond bij mij meteen in het Nederlands en de app heeft ruime instellingen! Het is nog niet koud genoeg om de verwarming effectief te testen, maar als we hem nu aanzetten is het in no time loeiheet in de buurt, dus dat belooft voor de winter! Ik zit nu al te twijfelen om een 2de exemplaar voor in de gang aan te schaffen!

Kwaliteit is goed

Hij verwarmt snel . Ideaal als je een vertrek even wilt verwarmen. Met deze oplossing hopen wij de gas rekening te verlagen. Dit lukt al aardig

Prima apparaat, voldoet aan alleverwactingen. Correcte en snelle levering.

Snel, goedkoop en vriendelijk.

Zocht een alternatief om de badkamer te verwarmen. Zoals gezegd gevonden en ben er zeer content mee. Gaat geld opleveren!

Geweldige goede service van dit Bedrijf

De elektrische verwarming geleverd door Quality Heating heeft een goede qualiteit en word vlot geleverd . Een aanrader voor dit soort producten.

Heerlijk warme voeten !

Fantastisch ! In plaats van de hele vloer te isoleren of te verwarmen een prima tapijtverwarming die heel ruim (ik heb gekozen voor 100 bij 50 centimeter voor mezelf alleen) mijn voeten op het tapijt warm houdt met een verbruik van slechts 80 watt per uur.

vakkundig kennis van zaken, flexibel en snelle levering

Vriendelijke en vakkundige personen, bij ontvangst elektrische verwarming geïnstalleerd, helaas unit defect binnen 2 dagen omgeruild Top

Goed advies en prima product geleverd gekregen.

Mooi en supersnel geleverd

Mooi design, handige bediening via WiFi, levering verliep vlot.

doet waar hij voor is gekocht

Na de installatie, welke zeer eenvoudig was door de duidelijke montage instructies, was het fijn om te ervaren dat de verwarming buiten een wekelijkse programmering ook simpel is te gebruiken na het instellen van de temperatuur met een aan/uitknop.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo