Moderne bedrijfsvoering met een klantvriendelijk karakter

Bezoek winkel: vriendelijke en duidelijke uitleg bij een mooie presentatie van de apparatuur. Bezorging en verpakking: correct en duidelijk Montage: kundig, duidelijk en vriendelijk

Uistekende levering en werking van infrarood panelen.

Heel blij met deze infrarood panelen. Na maanden en meerdere panelen gekocht te hebben, kan ik zeggen dat het prima werkt, en ook snel geleverd zonder problemen.

Zeer tevreden met het advies

Aangezien ik geen ervaring heb met infrarood, heb ik advies gevraagd in Hilversum. Er werd duidelijk aan mij uitgelegd, wat de mogelijkheden zijn in mijn woning. De keuze is uiteindelijk gevallen op het eigen merk QH. Installatie van de 2 panelen moet nog gaan plaats vinden in de aanbouw.

Vlotte levering correcte afhandeling natuurlijk moet ik het product nog gaan gebruiken daar kan ik nog niets over zeggen

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering met een prima product

Een infraroodpaneel voor in de badkamer gekocht, bezorging was snel en het product voldoet aan de verwachting!

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Vriendelijk

Door een fout in de beschrijving kwam een andere afmeting product binnen dan besteld. Ik kon het artikel probleemloos retourneren maar dat blijft altijd wel weer extra handelingen. En nu heb ik het artikel nog niet. Het mooiste had geweest als ze hadden aangeboden het gewenste artikel meteen op te sturen. Het is een beetje makkelijk opgelost zo. Dus nee, ik ben nog niet helemaal blij. Maar ook niks ernstigs. Reactie was erg snel en de toon vriendelijk. Denk dat het een prima webshop is met prima producten. Foutje maken we allemaal wel eens.

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat er door een fout in de afmeting niet het correcte product bij u binnen is gekomen. Heeft u het juiste product nu wel ontvangen? zo niet kijken wij graag met u mee. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering en het paneel doet wat hij moet doen. Duidelijke beschrijving erbij en zo klaar.

Zeer correct personeel ,prima service.

Zer vriendelijk en behulpzaam personeel duidelijk in de uitleg . Voor een andere producten komen we graaf terug.

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service, wij zien u graag weer terug. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer snel geleverd, mooi product

Goede service, mooi product, snel geleverd.

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent over ons service, wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Kwalitatief product aan concurrerende prijs

Door de promotie van 10% afgelopen zomer waren de infraroodpanelen Ecosun, praktisch nergens goedkoper te vinden. Vlotte levering, werd afspraak gemaakt door transporteur.

Prima levering heerlijke warmtebron.

Wel lastig ophangen. Hangt nog steeds niet zoals het hoort.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het product nog niet naar behoren hangt, u mag altijd contact met ons opnemen om te kijken of wij hierin kunnen helpen. Warme groet, Team Quality Heating.

Volgens afspraak

Volgens verwachting. Werkt mooi en duidelijk. Geleverd volgens beschrijving internet. Top.

Mooi apparaat, goede prijzen en snel verzonden

Mooi apparaat, voldoet aan verwachtingen. Een vlotte aankoop via de duidelijke website, scherpe prijs en snelle correcte verzending.

In Hilversum goed geïnformeerd over infraroodpanelen. Aan de hand daarvan bestelling geplaatst en dit werd snel geleverd.

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door onze collega's uit Hilversum. Veel plezier met uw infrarood panelen. Warme groet, Team Quality Heating.

na een moeilijke start van aankoop, alles goed en snel geleverd.

Heb het nog niet moeten/kunnen gebruiken. alleen gecontroleerd of alles het doet. Rond november ? Zou ik na werkelijk gebruik, meer kunnen laten weten. ;-))

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Wij horen graag tegen die tijd of het product naar wens is. Warme groet, Team Quality Heating.

Duidelijke site en product beschrijvingen. Snelle levering zoals op de site aangegeven. Met een duidelijke online handleiding was installatie zeer eenvoudig.

Geachte heer, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Had twee IR heatbars met wifi besteld, bij bezorging bleek een van de twee een ander model. Eén belletje en Maja zorgde er netjes voor dat het werd opgelost! IR heartbar zelf is makkelijk op te hangen, pas wel op met de 4 standen, dit wordt door het volle vermogen op fase af te snijden, met 1800W geeft dat aardig wat voltage drop Door Tuya app volledig te integreren in smarthomes die dit ondersteunen.

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat Maja voor een passende oplossing heeft gezorgd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Defect product ontvangen, maar krijg een nieuw product toegestuurd.

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u een defect product heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier van het juiste product. Warme groet, Team Quality Heating.

snel en correct geleverd

1e bestelling om te ervaren als infrarood paneel zou bevallen ik vind het zeer goed heerlijke warmte paneel voor de winter voor onder bureau te plakken

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Goed en netjes afgehandeld

Helaas was mijn paket niet bestand tegen de onhandigheid van mijn bezorger gelukkig kon het retour en ben nu in afwachting van een nieuwe infrarood verwarmingspaneel

Geachte heer, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Wij hopen dat uw bestelling nu wel goed is binnengekomen. Veel plezier van het paneel. Warme groet, Team Quality Heating.

Afspraak nakomen

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Warme groet, Team Quality Heating.

Slecht

Bij levering zag ik al dat ik een retour had gekregen dus helemaal beschadigd en je zag de plakband resten dat de doos al geopend is geweest. Product zelf was beschadigd. Contact opgenomen en moest retour bin met foto’s enz inleveren. Na dit allemaal gedaan te hebben weer voor de tweede keer àlles moeten herhalen. Optie was een nieuwe daar had ik namelijk geen vertrouwen meer in anders hadden ze dat maar gelujk moeten doen.Toen retour bon gekregen. Pakket was na twee dagen weer in hun bezit maar ze sturen je geen mail dat ze het ontvangen hebben geld ook nog niet retour. Mijn ervaring is dus zal hier geen tweede keer wat bestellen.

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bestelling beschadigd bij u is binnengekomen. Mochten er nog vragen zijn over de terugbetaling horen wij dit graag. Warme groet, Quality Heating

Snelle levering en mooi paneel

Paneel was snel geleverd. Het QH paneel is voorzien van alle materialen om die profesioneel te kunnen bevestigen. Mooi en strak paneel. De vraag die ik nog had over dit paneel, werd ook snel beantwoord via de mail.

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede informatie, complete levering

In showroom kregen we goede informatie, ook op een vraag achteraf, per mail kwam snel antwoord. Dit zonder opdringerige verkopers. Bestellen en bezorgen verloopt soepel. Paneel wordt compleet geleverd, incl pluggen, keilbouten en dergelijke.

Mooi product wat volgens afspraak is geleverd. Als cadeau kreeg ik 10% extra korting omdat het in de zomervakantie was dat uk het product bestelde. Wel jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij het product zat

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo