Goede informatie, complete levering

In showroom kregen we goede informatie, ook op een vraag achteraf, per mail kwam snel antwoord. Dit zonder opdringerige verkopers. Bestellen en bezorgen verloopt soepel. Paneel wordt compleet geleverd, incl pluggen, keilbouten en dergelijke.

Mooi product wat volgens afspraak is geleverd. Als cadeau kreeg ik 10% extra korting omdat het in de zomervakantie was dat uk het product bestelde. Wel jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij het product zat

Slechte klantenservice

Ik had per ongeluk 3 beugels besteld voor een infra rood verwarming en infraroodverwarming store wilde deze niet terug nemen, ondanks dat het nog nieuw in de verpakking zat, ondanks uitleg over waarom het later was dan 14 dagen, ondanks dat mijn aannemer er voor heeft gezorgd dat klanten van hem bij deze winkel bestellen. Het gaat dus om geld en niet om klantenservice.

Heel goed en snel contact via de mail over welke het beste paneel bij mijn badkamer paste! Paneel zelf heel snel geleverd en het product is zoals het is beschreven op de site! Tevens ook gebruik kunnen maken van een kortings code waardoor het paneel een goede prijs had.

goede afspraak en snel opgehangt

goed uitgelegd in winkel te hilversum , goede afspraak gemaakt over tegen plafond te monteren door 1 monteur .

Snelle levering, goede klantenservice

Snel geleverd, ziet er goed uit!

Super goede service

Prachtige producten. Snel geleverd. Een zending is door dpd kwijtgeraakt maar de mensen van Infraroodverwarmingstore hebben dit snel en goed opgelost door binnen een paar dagen een nieuwe verwarming te sturen. Wij zijn tevreden!

Zeer tevreden.

Vlotte bestelling en snelle levering.

Een goede oplossing gezocht voor mijn bestelling

Mooi product met een mooie uitstraling , hebben er alleen nog 2 te kort .

Vakkundige informatie en snelle levering.

Vriendelijke ontvangst, vakkundige informatie en snelle levering geven een zeer voldaan gevoel.

Verwarmend

Een goede voorlichting door een medewerker met kennis van zaken. Snelle levering door voorraad. Mooi product, goede kwaliteit en prijs verhouding.

Ziet er strak uit

Jammer dat er geen enkele bevestiging materiaal bij zit, hoe zet je deze nu vast aan de plint? Moet hij op de grond staan? Lijkt me niet ivm de warmte. Had makkelijk geweest als er soort van pootjes onder zouden zitten. Voor de rest ziet het er goed uit.

Heerlijk in de late uurtjes

Ik heb een dwarslaesie waardoor ik mijn afstandsbediening niet meer kan gebruiken, dit gebruik ik nu via de tablet met wifi. Super handig.

voldoet aan mijn verwachting, aan genaamd warm in warmte veld.

makkelijke installatie , alleen het ophangen van het warmt paneel is beter met twee man te doen , 8 kilo boven je hooft is wat zwaar

de bestelling en levering gingen prima

ik heb een infrarood panel besteld via de website, ik heb mijn bestelling snel gekregen.

Geduldig, ervaren en zeer klantvriendelijk.

Duurde lang

Aangezien er transportschade was, moesten wij het retour sturen voor het omruilen. Dit kwam mede vanwege de ontbrekende verpakking van het product in de doos. Het heeft drie dagen geduurd om eindelijk een retour label te ontvangen. Wachten nu weer op een nieuw exemplaar.

Goed product.

Vroeg installatie informatie en kreeg die snel. Stapsgewijs wat ik moet doen. Prima.

Slechtste webwinkel zo ver

Er werden defecte en gebruikte producten geleverd met zichtbare gebruikssporen bij de schroef bevestiging en gebogen elementen. Bij melding binnen 11 dagen werd mij verteld dat de melding te laat was en binnen 1 week gemoeten had. Wettelijk heb ik hier 2 weken voor. Verder hebben jullie gekozen om een geretourneerd product door te sturen zonder deze correct te checken en schuiven jullie vervolgens de verantwoordelijkheid op mij af. En gezien de doos er onbeschadigd en goed uit zag, en gezien ik veel materiaal binnen kreeg voor de verbouwing en niet alles kon uitstallen, ging ik er van uit dat het product in orde zou zijn. Ik ben dus erg teleurstellend in de service en zal jullie niet aanraden. Jammer.

Goede service en reageert snel op je berichten

Goed product, goede sevice

We hadden er eerder wat besteld, nu voor de 2e keer. Helaas was er iets zoek geraakt, na 1 telefoontje 2 dagen later product als nog ontvanger, geen gedoe, gewoon opgelost.

Het is een kado voor mijn zus

Dus ik weet niet of het haar zal bevallen,maar ik denk het wel omdat ze nu elke keer een kruik gebruikt.

Snelle service en goed product

Een warmte deken besteld deze kon gelijk in de winkel opgehaald worden. Ook een goed product.

Product zoals beschreven. Snelle levering.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo