goede ervaring, doet wat het belooft

Levering vlot en op tijd, paneel werkt naar behoren, heel tevreden

Het product voldoet prima benen verwarming top.

Besteld na 2 dagen binnen. Netjes ingepakt Prima product vooral onder het bureau uitstekende oplossing om te kunnen werken.

Prima bereikbaarheid en voorlichting

De bestelling werd snel geleverd conform de toezegging. Het zit goed verpakt en de handleiding is duidelijk. Een degelijk product. De quality infrarood heater.

Werkt prima

Levering en werking alles goed

Betalingsprocess onduidelijk

Mis info en terug koppeling over de betaling

Top zoals de afspraaken waren gemaakt.

Zeer goede ervaring. Duidelijke communicatie en levering zoals afgesproken.

Goed spul, heldere communicatie

Snelle levering. Goede communicatie. Degelijk materiaal. Simpel te installeren. Paneel doet wat is beloofd.

Prima verwarming

Onze koude werkplaats is weer werkbaar

De meest slechte ervaring ooit

QH basic Wifi draadloos programmeerbare thermostaat met inbouw ontvanger en extra Wifi PCB mini ontvanger gekocht. De handleiding komt niet overeen met het product en ook met de afdeling support hebben de koppeling tussen de thermostaat en de ontvanger niet tot stand kunnen brengen. Daarom alles terug gestuurd op 23 november 2023, dit is ook bij hun aangekomen op 24 november. Maar ondanks diverse herinneringen nog steeds mijn geld niet ontvangen.

Hij geeft totaal niet de warmte die ik had verwacht

Ik was erg hoopvol, maar helaas geeft hij zo weinig warmte dat ik alsnog beneden in mijn woonkamer zit.

Alles vlot

Vlot

Doet zeker zijn werk ideaal voor de camper...

Deze winter op camping in Benidorm met de camper is mijn originele dieselverwarming in storing gegaan, dit met koude nachten tot gevolg... De minimale stroom op een camping is 6A wat ongeveer 1350 Watt is. Deze infra rood verwarming is ideaal op te hangen in de camper en met zijn 4 standen tot maximaal 1000 Watt dus een grote meerwaarde. Want als je toch al stroom betaald op de camping, kan je net zo goed met dit toestel (bij) verwarmen...

Lekker warm.

Lekker warm.

Geeft vertrouwen voor een eventuele volgende bestelling.

Snel geleverd. Prima product.

Eenvoudige installatie, verwarmt goed

Het duurt even voordat het verwarmt, circa 1-2 minuten. De handleiding is heel duidelijk, installatie was snel en makkelijk. Het doet wat ik verwachtte.

Twee panelen aangeschaft om in een systeemplanfond te plaatsen. Samen met draadloze ontvangers en een draadloze thermostaat. Goede voorlichting gehad, dus kortom, tevreden.

Helaas is de verkeerde kleur geleverd.

Hoewel we dit hebben gemeld, krijgen we geen reactie. De goede kleur staat wel op de pakbon.

Snelle levering, goed contact met klantenservice.

Artikel niet op voorraad maar wel snel geleverd zodra voorradig

Bij de bestelling werd al aangegeven dat het IR verwarming niet op voorraad was met een verwachte datum waarop dat wel zo zou zijn. Het paneel is meteen daarna verstuurd.

Duidelijke site, snelle levering, top produkt

Op advies van collega infrarode bureaumat besteld. Op de site snel te vinden en makkelijk te bestellen. Snel geleverd. En nu vooral warme handen tijdens een kantoordag thuis achter de laptop.

Alles functioneert nu nog ervaren of dit de juiste keuze is.

In het kader van de energietransitie is Quality Heating ondertussen mijn hofleverancier geworden. Na aanschaf van 10 convector glas panelen, nu de infrared radiant heater aangeschaft. Strak design, geen hinderlijk licht, afstandsbediening plus app voor smartphone. Snelle levering en duidelijke handleiding. De ruimte waar de infrared radiant heater is gemonteerd, is te groot voor 1 stuks. Er moeten er zeker nog 2 bij, maar dat doe ik pas na ervaring te hebben opgedaan met dit exemplaar. Voorlopig onverdeeld gelukkig met de aanschaf.

Prima product, matige service

Mijn infrarood spiegel werd snel geleverd. Wifi electronica was zeer matig waardoor verbinding steeds verbrak. Na klagen bood Infraroodverwarmingstore een externe thermostaat aan twv 100 euro. Op zich best netjes. Maar die kon ik echter niet goed kwijt in mijn installatie en was ook lastig te integreren in mijn Homekit omgeving. Daarom voorgesteld om een korting te krijgen zodat ik een eigen oplossing zou zoeken. Ik kreeg maar liefst 25 euro terug... Een beetje karig Ik snap dat 100 euro verkoop geen inkoop is. Ik had ook de spiegel terug kunnen brengen. Maar omdat ik nu met hulp van een Homekit Wifi schakelaar een goed werkende oplossing heb, heb ik mijn verlies maar genomen. Maar netjes is anders

Super fijn paneel

Een super fijn paneel voor heerlijke bijverwarming nabij mijn bureau om comfortabel te kunnen blijven werken in deze koude maanden.

Prima product geleverd

Helaas was door mij bestelde product tijdelijk niet leverbaar. Er is mij een alternatief aangeboden, maar heb toch gewacht tot het product weer leverbaar was.

extreem slechte service - een jaar lang geen werkende panelen!

Een jaar geleden infrarood verwarmingspanelen gekocht. Drie ervan zonder problemen geïnstalleerd (wel heel summier en niet goede beschrijving) maar twee deden het niet. Steeds gebeld, gemaild, gebeld, steeds tegenstrijdige informatie. De mensen die er werken hebben werkelijk geen idee. Het probleem werd steeds bij ons neergelegd -wij hadden blijkbaar niet goed installeert etc. Andere thermostaat gekocht (ook verkeerd geadviseerd erover en een thermostaat gehad die niet paste bij de panelen) maar ook dat hielp niet. Uiteindelijk na een lang gesprek wilde Infra rood verwarmingstore instellateur laten komen van Zo Veilig. Afgesproken dat als het aan hen zou liggen dat de kosten van Zo Veilig voor hun zouden worden. En ja hoor, dat bleek zo te zijn. Zo Veilig ging alles nameten en kijken en heeft toen een verslag gestuurd dat de schakelaars niet goed waren. Toen ik de rekening aan ze stuurde werd gewoon gezegd dat volgens hun boeken die dag geen telefoongesprek is geweest en dat dit nooit is beloofd. Stom genoeg na het gesprek hebben we geen mailtje gestuurd om te zwart op wit te bevestigen wat toen is beloofd. We waren te goedvan vertrouwen. Het gaat me meer om het principe dan om het geld. Het enige wat ze hebben gedaan is gratis nieuwe schakelaars sturen, die het probleem hebben opgelost. Maar dit heeft ons 179 euro extra gekost. Dus als je geluk hebt en alles doet het is het prima, maar als er iets mis is is de serivice nul komma nul Denk dus na. Uiteindelijk

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo