Na het bestellen werd het product snel geleverd. Is precies wat ik ervan verwacht had.

Prima kwaliteit materiaal!

Ir verwarmingsplaat ziet er mooi uit en werkt prima in de badkamer! Ook snel en goed verpakt geleverd

warme voeten

Snelle levering van infrarood vloerkleed verwarming. Goede kwaliteit

Snelle levering van juiste product. Product bevalt goed. Eenvoudig op elke plek te plaatsen.

Doet goed zijn werk!

Makkelijk om het snel warm te hebben en afstandsbediening heel handig

Krijg geen andwoord op de vraag (mail)

De infrarood verwarmings metervoldoet prima! Ook een goede prijs!

Dozenschuivers

Opzich okay alleen niet meer dan dat. Informatie is best beperkte zowel product als leveringsinformatie. Op sommige plekken staan voor 16:30 besteld morgen in huis andere plek 3 werkdagen in huis, het is er tussen in. Ik had een verwarmde mat bestelt, in de specificatie staat 3 standen 35/40/45 graden op de foto’s 40/45/50, het is het laatste terwijl de laagste stand persoonlijk best lager had gemogen. Waardoor ik op een voldoende kom niet slecht ook niet geweldig.

Goed, maar wel vrij lange opwarmtijd.

Goede service en dienstverlening

Lekker warm

Warm genoeg, maar voetsteun is echt niet toereikend. Doe daar wat aan.

Heerlijk warm!

Mijn kantoor zit op zolder en met een plafond van ruim 3 meter hoog is het in de winter niet warm te stoken. Daarom heb ik dit infraroodpaneel gekocht om mijzelf toch warm te houden tijdens het werken en dat werkt echt perfect! Vanaf het moment dat je het paneel aanzet komt er direct heerlijk veel warmte van af! Ik heb het sindsdien niet meer koud gehad tijdens het werken. Het paneel verbruikt wel wat meer stroom, zeker als je hem de hele dag aan hebt staan (+/- 8 uur), maar dat is nog altijd goedkoper dan de hele dag de verwarming aan hebben. Dit infraroodpaneel geeft je warmte op een gerichte plek, dus je hoeft niet alles eerst warm te stoken voordat je het zelf warm kan krijgen. Heb je het snel koud en krijg je het maar niet warm gestookt? Dan is dit infraroodpaneel echt een aanrader.

Snelle levering, goed produkt!

Prima produkt, werkt goed en snelle levering

Snelle bediening en levering in de winkel

Was op zoek naar infrarood verwarming. Kreeg helder advies en kon paneel meteen kopen en meenemen.

Snel bezorgd en in orde.

Prima infraroodpaneel

Prima infraroodpaneel met fraaie handdoekbeugel. Goed verpakt en op tijd geleverd. Erg tevreden over.

Prima product

Word goed op de hoogte gehouden over de levertijd.

Snel geleverd tegen een goede prijs met prima garantievoorwaarden!

Minder warm dan gedacht; net warm genoeg

Makkelijk te monteren. Standen-streepje op knop mist. Helaas geen timer. Ik kreeg een schok toen ik na uitzetten de stekker uit het stopcontact haalde en de stekkerpinnen per ongeluk aanraakte.

Goed product, redelijke prijs

Paneel voor plafondmontage is volgens afspraak geleverd. Handleiding komt niet geheel overeen met de praktijk maar dat is prima opgelost door de klantenservice

Telefonisch goed advies gekregen. Bestelling de volgende dag al binnen.

Telefonisch goed advies gekregen. Bestelling de volgende dag al binnen.

Topservice!

Prima product en service tav opnieuw verzenden was top!

Matig omdat weliswaar de levering prima was maar de service maar……..,de service???

Ik had de keuze al gemaakt maar ik wilde Eerst kijken im de showroom in Hilversum Naar mijn keuze. De eerste keer bleek de showroom onverwacht gesloten ! De tweede keer kwam ik wel binnen maar de dame die ons bediende was in een verschrikkelijk humeur en klaagde voortdurend over alles het weer het verkeer en was niet in staat normaal service te verlenen met haar ‘ wat mot je’ houding. Bijna had ze een al gewonnen klant verloren totdat ik zei dat ik wel via het internet zou kijken…

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Infraroodpaneel volgende dag al geleverd. Door de mooie vorm en speciale afwerking een aanwinst voor onze badkamer. De bediening via de bijgeleverde afstandsbediening of WiFi via app, geeft een uitgebreid aantal gebruiksmogelijkheden en veel comfort.

Slecht advies en support is ook niet best.

Het begon eigenlijk al verkeerd met de advies vraag. Ik wist eigenlijk wel wat ik wilde van voor de zekerheid even kijken wat ze adviseren. Naar mijn verbazing waren dat de.goedkope panelen, maar op de vraag waarom die kwam maar geen antwoord. De installatie service, op zich prima gedaan, wordt door een bedrijf gedaan welke normaal beveiligings apparatuur installeert. Dat zou geen probleem hoeven zijn, maar het was duidelijk dat de installateur geen kennis van de panelen had, iets waarvoor je eigenlijk juist een dergelijke service kiest. Uiteindelijk problemen met 1 van de 2 panelen, support zou contact op nemen maar dat gebeurt niet, dus daar kun je ook weer achteraan. Al met al geen ervaring die ik iemand aan zou raden.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo