Alles keurig geregeld, bestelling levering verpakking!!

Alles keurig geregeld, bestelling levering verpakking!!

Snel en correct

Tussen Kerst en Oud en Nieuw een drukke tijd, toch snel geregeld en voldoende geïnformeerd.

Goed geleverd alleen enigszins verwarrend

Verwarrend dat alles apart wordt verstuurd

snel en geleverd en werkt perfect

Infrarood paneel aan het plafond. Werkt perfect. Ik kan het iedereen aanbevelen. Ook snel geleverd.

Snelle service, product zoala verwacht

Alles prima, een klein minpuntje zou nog de gebruiksaanwijzing zijn. Moet je haast met vergrootglas lezen en tekst zou beter omschrijving moeten zijn van actuele knoppen namen. Service van de store is goed.

Snelle levering en werkt prima!

Product werd snel geleverd, lag wel in andere vestiging maar dit werd snel geregeld. Infrarood paneel werkt prima als verwarming onder werkplek/werkbank in garage zonder de hele garage te hoeven verwarmen.

een warm hart voor een koud lichaam

We hadden een koude hoek in de kamer, doch nu is het druk in deze hoek. Men wil nergens anders meer zitten. De plaat hangt aan het plafond.

Goede ervaring en snelle levering

Prettig telefonisch contact gehad, goede prijzen en snelle levering.

het produkt voldoet volledig aan de verwacting

brede keus, snelle levering. Top !

Ruime keus, overzichtelijke website, goede toelichting op de modellen.

Betrouwbaar bedrijf

Levering konform de overeenkomst.

Ander apparaat geleverd omdat bestelde niet voorradig.

Prima service.

Topproduct voor een topprijs !!

Duidelijke omschrijving, juiste product tijdig geleverd en achteraf betalen. Helemaal top

Netjes en goed verzorgd, er ontbrak een onderdeel, dat de volgende dag geleverd is. Wij zijn tevreden over ons infrarood paneel als bijverwarming.

Voldoet aan onze verwachting, goede levering

We hebben beide panelen aangedaan om te kijken of ze het doen. Werkt prima, maar we hebben ze nog niet gemonteerd, eerst moet de verbouwing klaar zijn en dan zullen we pas echt zien of het prettig verwarmt.

Keurig bedrijf

Duidelijk site, mooi produkt. Prima levering!

snelle levering en goede kwaliteit verpakking

werkt prima, duidelijke instructie voor montage

Werkt naar wens

Deze verwarming doet wat er van verwacht wordt, mooi design en wordt snel warm.

Alles duurt lang

Pakket retour maar nog geen bevestiging van gehad

Levering en respons op vragen goed.

Jammer dat het personeel niet altijd weet waar ze het overhebben

Simpel wel een afstand bediening bij het infraroodpaneel de een zegt van niet de ander zegt van wel en dat over het zelfde paneel

Prima paneel, snel geleverd

Gebruik het om toilet de verwarmen en dat werkt prima. Zowel met afstandsbediening als via wifi te bedienen.

Zeer slechte service bij garantie

Zelden maak je zulke waardeloze service mee als bij dit bedrijf, Ik heb een thermostaat geleverd gekregen die niet geheel werkt naar behoren hierover de nodige berichten geschreven en daardoor werd duidelijk dat ik een van de problemen zelf had veroorzaakt, dat is daarna ook opgelost, maar blijft er nog een probleem over. Als ik dat probleem aan de kaak stel wordt er nog steeds gewezen op de eerdere instelling fout die volkomen los staat van het feit dat de thermostaat zelfstandig de instellingen verlaagd. Ze reageren niet eens echt kop overal behalve bij dit waardeloze bedrijf. De levering ging zoals menigeen beschrijft bloot daar is geen klagen over.

Waardeloos bedrijf

Slecht te bereiken en als je contact heb gaat het als nog mis. Meerdere malen geprobeerd met dit bedrijf.

Je weet pas wat je aan een bedrijf hebt als iets niet loopt zoals het moet

Ik ontving per ongeluk het verkeerde infrarood paneel. Maar nog voor ik de retour afhaal afspraak had was mijn nieuwe paneel al onderweg. Het "probleem"was dus in no time verholpen. Dat noem ik nu goed service en daar word tik blij van

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo