Je weet pas wat je aan een bedrijf hebt als iets niet loopt zoals het moet

Ik ontving per ongeluk het verkeerde infrarood paneel. Maar nog voor ik de retour afhaal afspraak had was mijn nieuwe paneel al onderweg. Het "probleem"was dus in no time verholpen. Dat noem ik nu goed service en daar word tik blij van

Het paneel werd snel geleverd

De levering zelf haperde: er werd in delen geleverd en hoewel ik er voor moest tekenen, werd het paneel toch gewoon voor de deur gezet en als afgeleverd geboekt. Gelukkig was ik later die dag wel thuis, zodat ik het binnen kon zetten.

Goede en snelle levering

Het is wat het is

Lekker vertoeven in heerlijke verwarmde tuinkamer.

Installatie is mooi strak vormgegeven en zeer makkelijk te bedienen.

Super tevreden

Super tevreden

Snelle levering, goed product!

Na retour van paneel na maand wachten nog geen reactie

Heb 29-11-2023 een infraroodpaneel gekocht en ontvangen. dit bleek niet voor mijn situatie geschikt 2 dagen later geretourneerd . Op 29-12-2023 nog geen reactie ontvangen en geen geld teruggekregen. Lijkt geen goede service op het eerste gezicht. Ben benieuwd hoe lang ik na een maand nog moet wachten op uw reactie. G de Jong

Goed en vriendelijk geholpen en geadviseerd

Zie hier boven.

Prima levering

Mooi op de afgesproken tijd geleverd en de warmte deken is prettig

Na bestelling alles prima.

Bestelling plaatsen was moeilijk , product niet gevonden op de website Kunnen bestellen via aangeleverde link. Creditnota met korting van 6% voor de 5 bestelde stuks nog niet ontvangen . Factuur wel . Gelieve het nodige hiervoor te doen Alvast bedankt.

Totaal geen service

Toestel werkt niet. Als ik via e-mails om een reactie vraag of uitleg krijg ik zelfs geen antwoord. tja...

Snelle, nette afhandeling van bestelde goederen

Goeie website, makkelijk te vinden wat ik zocht. Daarna snelle en goede afhandeling via de post.

Verwarming gekocht bij Quality Heating op tijd geleverd en en werkt primaa

Bij Quality Heating een laser thermometer en een IR verwarming gekocht werken beiden goed worden wel los van elkaar geleverd maar dat is natuurlijk geen punt.

Snel geleverd. Betrouwbaar.

Snel geleverd. Betrouwbaar en verlengsnoeren zijn prima. Goede prijs kwaliteit verhouding en genoeg keuze.

Uitstekende service!

Er werd een beschadigd infraroodpaneel ontvangen. Naar vestiging Hilversum gereden en kreeg direct een volledig nieuw paneel mee. Wat een uitstekende service! Na plaatsing door onze elektricien een goede heerlijk behaaglijke warmte.

Snel

Een leuk meisje .

Zeer goed.

Goed advies, en goede service.

Snelle levering en duidelijk. Goede aftersales.

Besteld snel geleverd en snelle reactie op mail.

kwaliteit product

Infraroodpaneel gekocht voor aan het plafond, met wifi en afstandsbediening. Keurig netjes geleverd, keurig verpakt. Installatie aan het plafond lijkt simpel, maar vraagt enige precisie van het juist op maat boren van de houders. Doe dit nauwkeurig!! De installatie handleiding is in het Engels en dat is jammer. Na een bericht aan het bedrijf werd er keurig een Nederlandse handleiding gestuurd. Al met al zeer tevreden, heerlijke warme, mooie dimbare verlichting in twee kleuren wit, super mooi.

Prima service, snel en voldoet aan de verwachtingen

Niets positief te melden

Beperkte voorraad, late levering, incomplete levering, langzame helpdesk. Product werkt nu naar tevredenheid maar kan geen positieve aspecten noemen helaas.

Top product

Heerlijk warm voor voeten en benen. Zo hoeft de dure verwarming niet aan. Geld besparend en top product.

Niet fijn

De mat helaas terug moeten sturen. Ik heb een dun kleed liggen en voelde nagenoeg geen warmte.

Levering was snel en accuraat, product voldoet aan de verwachtingen.

Product voldoet aan de verwachting

Makkelijk te installeren,echter de schroeven van de bijgestelde handdoekbeugel zijn te lang,die draai je dan bijna tegen de glazen plaat aan

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo