Top product,gemakkelijke installatie.

De beste prijs voor een kwalitatief product.

Werk goed.

Goed.

Snelle levering en goede kwaliteit van de producten

Snel geleverd en mooi produkt

Snel geleverd en mooi product

Een goede ervaring

Prima product, wel kan de beschrijving beter omdat niet duidelijk was welke wifisnelheid past en dat zag ik pas toen de handleiding er was. Snelheid van leveren is top.

Snel en netjes geleverd

Levering goed maar de beschrijving is is in het Engels heb 2keer om Nederlandse beschrijving gevraagd hoe je de wifi en de hand zenders instel nog steeds niets gekregen kan ze nu niet optimaal gebruiken zeer jammer anders 5 sterren graag reactie terug groetjes Gerrit van Dijk uit elst

Werkt fantastisch

Keurig geholpen en producten compleet geleverd

Supersnel geleverd

Alleen Engelstalige omschrijving handleiding Terwijl ik geen Engels kan.

Service OK, product vraagtekens

Beste Mensen, Na mijn aankoop volgde: - snelle levering - degelijk verpakt - eenvoudige montage. Kanttekeningen: S.V.P. inbusbout advies De knoppen om het u profiel ( bovende wieltjes) met de hand vast te zetten aan het paneel moeten met te veel kracht worden aangedraaid. Een eenvoudige mogelijkheid met inbusbout zou dit probleem oplossen. Nu was een waterpomptang op de plastic knoppen noodzakelijk. Infra rood? Ik heb de indruk dat het paneel zijn doel voorbij schiet. Het paneel wordt zo warm dat het convector eigenschappen krijgt. Ps. Heeft het paneel een warmte regulator? Kan ik iets instellen?

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd! apparaat voldoet aan mijn verwachtingen

snelle levering goed verpakt en goede service

had na installatie toch nog een vraag, na een belletje was het opgelost. Zoals ik zei goede service.

Uitstekende levering, gemakkelijk zelf geïnstalleerd en dagelijks genieten van heerlijke warmte.

Alhoewel DHL een paar keer " de weg kwijt was" was de levering toch redelijk vlot en konden wij de spiegel gemakkelijk zelf monteren. We genieten nu dagelijks van een aangenaam warme badkamer voor relatief weinig kosten want met een houtkachel staat onze vloerverwarming op een laag pitje.

Volgens afspraak

Product werd keurig verpakt en op tijd geleverd. En het werkt prima.

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Mooie panelen die werken naar verwachting

Net niet overal verwarmd, maar zeker lekker!

De mat is heerlijk warm. Zelfs op de laagste stand vaak al genoeg. Omdat de mat niet overal verwarmd is, is het soms even zoeken hoe mijn handen enz te leggen. Maar zeker heerlijk als onderlegger. Én de warmte straalt door het bureaublad heen naar beneden. Lekkere warme bovenbenen.

goede ervaring

Paar vragen vooraf doorgenomen en de juiste verwarming geselecteerd waar ik heel blij mee ben

Niet helemaal. Goed

Voor twee artikelen die retoer zijn gegaan een paar aanmaningen gehad om te betalen niet zo leuk. Wel weer excuses maar geen bloemetje.

Precies wat ik nodig heb.

Prima. Wordt snel warm en past precies

Goede service ook na mail sturen mbt de werking van het apparaat vrijwel direct antwoord.

Zeer matig

Handschoenen worden niet warm

Goed product en snel geleverd

Blij met m’n infrarood paneel. Snel en correct geleverd!

Professioneel bedrijf, correcte prijzen en snelle levering produkten.

Professioneel bedrijf, correcte prijzen en snelle levering produkten. Héél tevreden van mijn aankoop. De verwarmde motorhandschoenen zitten perfect en werken uitstekend, nooit geen koude vingers meer! Bij het opladen van de batterijen is er enige voorzichtigheid geboden nl. de aansluitkabel van de handschoen is vrij kort wat , na meerdere manipulaties, slecht contact kan geven.

Slecht

Ee wordt niet geluisterd naar de klant

Betrouwbaar en snelle afhandeling

Ik had een infrarood paneel nodig en kwam uit op de site van infrarood verwarming store. Alles was duidelijk ingedeeld en je kon het ook ophalen in de winkel. Dat heb ik gedaan daar was alles netjes en werd ik vriendelijk geholpen. Top site en winkel!

Service uitmuntend

Directe reactie prima