Service uitmuntend

Directe reactie prima

Het 350 watt paneel is heerlijk voor het kantoor.

Het 350 watt paneel is heerlijk voor het kantoor. Ik warm het kantoor electrisch op tot 17 graden en dit paneel houd me de rest van de dag voldoende warm. Het paneel staat onder het bureau en houd de benen perfect warm.

Service prima, infrarood paneel ruk

De serviceverlening is prima, correct contact en uitleg. Echter het bestelde paneel, QH FR 22294 heeft een dermate slechte WiFi module die continue uit valt en daarmee ook direct het paneel uitzet. Vooral dit laatste is vreselijk onhandig. Ondanks dit vervelende symptoom kan ik QH aanbevelen. Hopelijk gaan ze een betere WiFi module selecteren zodat dit soort fratsen tot het verleden gaan behoren.

Alles perfect volgens afspraak

Plaat gekocht, goede voorlichting en levering

Redelijk goed product, ophangsysteem en pluggen slecht

Snelle verzending, zelfs in deze drukke tijd. Bijgeleverde pluggen kunnen zo de prullenbak in. Ophangsysteem kan veel beter. Verder prima, geeft veel warmte, verlichting is mooi.

Een heel goed product

Het werkt heel goed voor snelle opwarming

Uitstekende ervaring

Panelen en thermostaat werden gelijk besteld maar alleen de thermostaat werd afgeleverd. Het bleek dat de panelen zonder adres sticker waren verzonden. Gelijk werden zonder enige discussie 2 nieuwe panelen verzonden die de dag erop aankwamen. Uitestekende ervaring

zie hieronder ok ?

bepaalde stukken worden niet meegeleverd ; vb stekker ook zaken uit vb duitsland niet compatibel in belgie en ook meestal verboden , zodoende kan niet meer in vertrouwen bestellen !!

Teleurstellend slecht

Zeer slecht telefonisch bereikbaar . 1e iemand telefonisch gesproken maar die probeerde te helpen maar uit alles leek het wel iemand van een extern callcenter. Uit eindelijk werd mij gevraagd om een mail te sturen omdat de collega die het wel moest weten niet aanwezig was. Kan gebeuren dus mail gestuurd. Reageren 1x op de mail met een reactie waaruit bleek dat hem niet hebben gelezen . De vraag was “ hoe voeg ik het paneel in app toe” lukte namelijk niet. Ondanks dat ik aangaf de de panelen gewoon werkte kreeg ik uitleg hoe thermostaat en paneel te koppelen…… was de vraag niet. Dus nogmaals een mail gestuurd. Enige reactie was dat ik een paar dagen latere een pakketje kreeg geleverd met een onderdeel van wat uk nog steeds niet weet wat ik er mee moet, En nog steeds tot opheffen geen enkele reactie ontvangen. Dit was wel anders toen ik 2 panelen heb besteld , kom ze direct in Alkmaar afhalen. Dus hier past tot op heden maar 1 reactie . Slecht , slecht , slecht kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben met deze ervaring

Doet wat het moet doen

Zou nog mooier zijn als er meer snelheden zouden zijn van de ventilator verder prima apparaat

Toestel geleverd in 1 werkdag, zoals gemeld.

Paneel van 135 W voor onder bureau besteld in de late namiddag, de dag nadien reeds geleverd. Het paneel werkt zoals verwacht, aangename warmte op de benen en doordat warme lucht stijgt, verwarmd het mijn werkblad eveneens.

Snel geleverd tegen een goede prijs

Duidelijke uitleg van het product, overzichteljke site, snelle levering. Niets op aan te merken.

Duidelijke website, mooi product en snelle levering

De monteur was vriendelijk en professioneel. Gelukkig niet zo'n stugge man die zonder iets te zeggen je huis in en en er daarna weer uitloopt. Hij heeft een infraroodpaneel aan het plafond in de keuken gehangen en daarna netjes opgeruimd.

Eerste bestelling okay

Kocht een infrarood paneel. Wieltjes zaten er niet bij, maar werden de dag erop nageleverd. Prettig.

Infrarood paneel voldoet niet, te hoge prijs en retour is niet mogelijk

Na ontvangst van een verzoek om een review : Op advies van Quality Heating paneel ( 660 watt, H4 met afstandsbediening €399,-) gekocht. Direct na snelle levering paneel aan plafond bovendeks wastafel ( 2.5m hoogte en gekoppeld aan geaard lichtpunt, stekker verwijderd) bevestigd. Montage was eenvoudig, de warmteopbrengst was echter gering. Bovendien ging het oppervlak van het paneel vervormen. Eea gemeld bij leverancier, meerdere keren gebeld en gemaild, vriendelijke mensen. Na een week bericht ontvangen dat retour niet mogelijk was omdat ik de stekker had verwijderd. Al met al spijt van de aankoop, paneel voldoet niet aan de verwachtingen en is m.i. door het vervormen ondeugdelijk . Inmiddels verder gezocht op internet en kwam bij Amazon hetzelfde paneel tegen voor de helft van de prijs, Heel jammer allemaal

Prima levering en duidelijke track and trace

Producten kwamen werkte nog na levering, wat erg prettig is gezien het feit hoe ze tegenwoordig bij de pakketdiensten ermee omgaan. Oftewel goed verpakt door quality heating.

snelle en goede levering

zeer makkelijk te bestellen en zeer goede en snelle levering. Of het goed werkt weten wij nog niet want hij wordt morgen pas geplaatst

Snelle levering en prima klantenservice

Bestelling was snel geleverd. Niet compleet, na een telefoontje met de klantenservice, kwam de nalevering ook snel.

gerieflijk warm tegen lage kosten

De set is makkelijk te monterer, te bedienen en te verplaatsen. Ik gebruik de afstandsbediening met ingebouwde thermostaat, omdat ik het paneel op tal van plaatsen gebruik als bijverwarming.

Ideaal voor in werkkamer

Snel geleverd en doet wat ie moet doen: zorgen dat op mijn onverwarmde werkkamer ik me niet in donzen jack en fleecedeken hoef te hullen. Snel warm en aangename temperatuur!

Professioneel bedrijf

Snel en vakkundig geholpen bij het afhalen van het paneel

slecht bereikbaar en niet klantvriendelijk bij kapotte apparatuur

Ik kocht twee infraroodpanelen 60*60. Na uitpakken bleek dat de apparaten direct aangingen nadat de stekker in het stopcontact zat en dat de aan-uit knop op de afstandebediening met thermostaat geen enkel verschil maakte. Gebeld met klantenservice. Slechte verbinding en toen ik dat aangaf werd de verbinding verbroken. Tot twee keer toe dus toen een mail gestuurd. Geen reactie pas na een nieuwe mail een reactie dat men zou gaan reageren, maar inmiddels was ik het zo zat dat ik besloot de panelen te retourneren. Weer mail op mail want de retourprocedure staat voor grote pakketten niet correct op de website en toen.....de verzendkosten voor retourneren zijn voor de koper. Geen probleem normaal gesproken maar dus ook als de apparaten defect blijken!!! Retourkosten 17 euro dus ook niet echt goedkoop. Pakket geretourneerd (toch bijna 300 euro) en helaas bleef het stil. Na vijf dagen zelf maar weer iin de mail geklommen om te vragen of de panelen retour waren gekomen (wel volgens postnl, maar geen bevestiging van het bedrijf). dat duurde 24 uur en toen een mail dat er vertraging was en de verwerking zaterdag of de volgende week zou plaats vinden. Nog geen uur later een andere medewerker die aangaf dat de panelen waren geretourneerd en dat de betaling binnen 5 dagen plaats zou vinden. Gisteren inderdaad (op dag 5) mijn geld retour ontvangen. Voor ons geen quality heating meer, wat een slechte service!!!!

werkt goed mooi strak tegen de muur.

vlot bezorgd makkelijk te monteren.

onverwacht goede warmte

Als proef voor een grote werkplek gekocht, verbaasd over de dunne plaat. Maar in de praktijk werkt het heel goed en blijf ik warm als ik stil aan het werk ben op zolder. De plaat gloeit nog wel lang na en soms gaat deze niet goed uit als ik alle knoppen uit doe. dus dan trek ik voor de zekerheid ook de stekker eruit. Blij ermee.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo