Snel verstuurd

Ons verwarmings paneel hadden we binnen 3 dagen thuis!

Goede contactmogelijkheden. Prettige wijze van communiceren en prima kwaliteit v.w.b. geleverde arti

Zie hierboven.

Ben tevreden over de infrarood panelen

Infraroodpanelen geplaatst boven mijn zithoek en eethoek.Voldoen prima Communicatie kan nog wel iets beter

Goed, maar met verbeterpunt

Alles wat was beloofd, was er. Edoch, de ophanging is gemaakt voor dichte wanden, terwijl ik holle wanden heb. Dus de ophanging aan de muur heb ik zelf moeten verzinnen, terwijl de levering met 2 hollewandpluggen met bijpassende schroeven extra, voor mij prima zou zijn geweest. Aanbeveling: stop die er standaard bij of geef vooraf keuze

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend product

Ik heb de QH-GD Elegant Serie verplaatsbaar infraroodpaneel 450Watt gekocht. Bij het ontvangen van de doos gaat het eigenlijk al mis. Op de doos staat "quality infrared heter". Een enorme schrijffout. Daarnaast staat op de doos 480W, evenals op het product. Dit in plaats van de verkochte 450W. De handleiding is zeker niet beter. Volstrekt onduidelijk, vol kromme zinnen en schrijffouten. Wel staat er op de website een hernieuwde versie, maar daar kwam ik later achter. Het product was incompleet, er misten schroeven. Dit heb ik gemeld en ik werd gevraagd zelf nieuwe schroeven te kopen bij de bouwmarkt. Bijzondere oplossing. Daarnaast valt de algehele kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van het product zwaar tegen. Tevens werkt het product niet naar behoren/verwachting. Na verbinden met wifi schakelt het paneel uit. Dit komt omdat die het klaarblijkelijk nodig vind om nadat de verbinding tot stand is gekomen de tijd in te stellen en programma P1 automatisch te starten. Dit is niet te voorkomen. Dat betekend dat als ik hem in de avond handmatig aan heb gezet, hij toch tussen 17:00 en 08:00 uit zal schakelen nadat die zelf de tijd heeft opgehaald van internet. En als die dan uit is, dan zal die in de app toch aangeven dat die aan staat, zeer verwarrend. Ik ben dan ook uiterst teleurgesteld in dit product. Het woord "quality" mag het mijn inziens niet dragen. Als voormalig productontwikkelaar vallen mij ook nog meer zaken op, zoals het missen van wettige markeringen. Al wist ik voor aankoop dat eventueel retourneren mij geld zou kosten, voelt het toch wrang dat ik geld moet betalen voor een product dat zo ontzettend slecht is. Ik wil dan ook iedereen behoeden voor de zelfde fout. Vermijd de producten van het huismerk van Quality Heating! Het heeft uiteindelijk 12 dagen geduurd voor wij ons geld terug hadden. Ze gaven aan het erg druk te hebben. Het enige positieve dat ik kan melden is dat de klantenservice wel dagelijks reageert.

Goed product, snelle levering

Heel tevreden

Zeer snelle levering maar warmte valt tegen.

Het bestelde paneel van 350 watt geeft onvoldoende warmte op mijn werkplek. Een bodywarmer blijft nodig en benen blijven koud.

Defect product en gebrekkige communicatie

Bestelde product blijkt direct na levering defect te zijn(zoiets kan natuurlijk gebeuren)maar ik wacht al 6 dagen op verdere instructies voor de retourprocedure. Meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te krijgen. zijn vanwege drukte alleen per mail bereikbaar etc etc etc

Goed geregeld

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Hele maal goed

Werkt goed Goed advies

Snel en correcte levering

Mooie prijs snel verstuurd. Helemaal top.

Warm gevoel bij aankoop!

Infraroodpaneel 700 Watt gekocht voor bijverwarming in de woonkamer omdat de airco het bij vorst niet alleen aan kan. Dit paneel is een uitstekend maatje voor de airco, samen verwarmen ze de woonkamer prima. Het paneel is eenvoudig verplaatsbaar naar de plaats waar je in de kamer gaat zitten. Ik had nog een vraag waardoor ik tot de volgende ochtend moest wachten om het paneel te bestellen. Ik heb achteraf, na een telefoontje, de BlackFridaykorting netjes retour gekregen. In z'n totaliteit 100% tevreden. Hopelijk hebben we er lang plezier van. De straatprijs is hier (nog) niet gevallen en toch zitten we er warmpjes bij. Dus een warm gevoel bij deze aankoop!

Infraroodpaneel voldoet aan alle verwachtingen

Goed geholpen in Hilversum. Klein probleempje bij voortgang installatie, maar keurig opgelost

Prima product

Prima product. Goed omschreven en snel geleverd.

Prachtig paneel

Gewoon goed

Gewoon doen wat je afspreekt

Uitstekend.

Probleem van dhl snel opgelost

Geen juiste dimmer meegeleverd.

Er werd geen adequate oplossing geboden voor probleem dat de meegeleverde dimmer bij het infraroodpaneel geen penaardestekker was, waardoor die niet past in een Belgisch stopcontact. Antwoord was "Onze stekkers hebben randaarde, wij hebben geen penaarde stekkers." Dan was nog de enige oplossing de infraroodverwarmer terugsturen tegen een vrij hoge verzendkost. Dan doe ik het beter zonder die onbruikbare dimmer.... Als men naar België verzendt, moet men ook de juiste stekkers meeleveren.....

product functioneert naar wens

Product werkt naar behoren en voldoet aan de verwachting

Precies zoals verwacht!

Na bestuderen overige beoordelingen ben ik gegaan voor een 60x60cm variant. Deze staat onder mijn bureau en houdt mij, maar na een paar uur ook het hele kantoor warm. Straling is niet zo heel heftig, maar werkt toch goed genoeg.

Mooie IR panelen, eenvoudige montage.

helaas ontbraken er pootjes, waar zij niets aan konden doen (zoek geraakt tijdens bezorgen) zonder enig probleem nagestuurd.

Niets ontvangen

Alleen thermostaat ontvangen. Infraroodpaneel na een week nog niet.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo