Altijd goede service

De producten zijn precies zoals overeengekomen. Goed ingepakt en perfect in deze koude dagen. We zijn er erg blij mee!

gekregen wat ik bestelde

geleverd ook volgens afspraak , en een heel goed product .

Goede bijverwarming op werkplek

Onder het bureau geplaatst en geeft net dat beetje extra warmte, waardoor het nu aangenaam is.

Uitstekend, supersnel geleverd

Tussen alle sinterklaasdrukte binnen 24 uur geleverd.

Snel en netjes bezorgd, blij met verwarming

Fijne infrarood verwarming voor onder het bureau, geeft fijne warmte af die door en door warmt.

Fijn warmy kussen

Goede spullen verkoopt deze webshop. Ben blij met het kussen.

Slecht

Service is prima. Echter de bezorging door DHL is waardeloos. Mijn pakket is al 4 keer aangeboden en niet bezorgd. Omdat ik zogenaamd niet thuis ben.

Uiteindelijk komt alles op z'n pootjes terecht!

Wat snelle veranderingen in het producten aanbod op de site gaf enige verwarring die tenslotte goed werd afgerond!

Een infraroodpaneel via een black friday aanbieding!

Goede communicatie Mooi product Prima levering

Goede en snelle levering

Het product voldoet totaal niet aan mijn verwachtingen. De stralingswarmte, vanaf het paneel is hooguit 20 centimeter. Het paneel moet ik op de hoogte stand van 45 graden zetten om het bereik van 20 centimeter te krijgen. Daar is heel wat kwh voor nodig.

1,5 leveringsvertraging en 0 communicatie

Product is ok maar verwacht geen service

Warmtelamp defect

Warmtelamp en paneel gekocht en lamp was defect. Na vele mail wisseling en telefonisch contact lamp terug gestuurd en zouden nieuwe ontvangen. We zijn inmiddels 3 weken verder en nog geen nieuwe voor garantie ontvangen. Verkopen lukt wel maar garantir gaat zeer moeizaam.

Prima goed

Alles netje verpakt en compleet.

doet exact wat ik ervan verwachtte

op vrijdag besteld en op de dinsdag geleverd. Zeer goed verpakt in een dubbele doos met als extra bescherming om de spiegel schuim rollen. de volgende dag opgehangen en werkt perfect. ik zocht een alternatief voor een IR paneel in het plafond, gelukt. goede spiegel die genoeg warmte af geeft om mijn badkamer (9m3) een aangename temperatuur te geven. voor het douchen aan zetten, na het douchen goede temperatuur in de badkamer. nu nog een haakse stekker aan het snoer :)

Snelle levering, nette producten

Supersnelle levering. Er was bij de levering iets misgelopen, maar na mijn mail werd er supersnel actie ondernomen, top! Producten zijn netjes afgewerkt, van goede kwaliteit en zijn zeer redelijk geprijsd.

Helaas

Website geeft aan 24 uur levering. Product is reeds betaald.Door in gebreke blijven van de vervoerder, waar ik als klant geen enkele partij in ben, is de reactie van Quality Heating wacht het onderzoek van de vervoeder maar af. Een beetje Quality service zou snel zorgen voor een nieuwe levering, waarna het verloren pakket wel/niet gevonden kan worden. Over het product zelf kan ik geen oordeel geven over de kwaliteit van service kan Quality. Heating valt er nog veel verbeteren

Duidelijk vlot en concurrerend

Duidelijk, vlot en concurrerend

Snel bezorgd en goed paneel

Heb een infrarood paneel gekocht die ik onder mijn buro kan neerzetten. Erg tevreden ermee. Hele fijne warmte.

vlotte levering

alles goed verlopen en levering mooi op tijd, hoe de verwarming bevalt moeten we alleen nog ontdekken omdat we deze nog niet hebben geïnstalleerd

Valt mij tegen.

Tor 2 keer toe levering uitgesteld zonder bericht. Verder hangt het paneel nu aan het plafond. Ik vind het koud in deze computerruimte, als ik er zit te werken.

Redelijk

Je moet eigenlijk bijna tegen de plaat aanzitten om warmte te voelen.

Makkelijk kiezen, veel keuze, prima prijzen, snelle levering!

Een webshop zoals het hoort.

Snel geleverd en goed advies

Eerst gebeld met de winkel en mijn vragen beantwoord gekregen. Vervolgens besteld en volgende dag in huis. Prima infrarood paneel voor een prima prijs. Zeer betrouwbare partij.

Snelle service, goed product

Producten werden op tijd geleverd, installatie door monteur snel en vakkundig uitgevoerd

Prima infraroodpaneel

Een prima infraroodpaneel, fraai vormgegeven, een warmteaanwinst in mijn woonkamer die in combinatie met een ouder exemplaar na een ochtendboost van een uur van mijn cv de woonkamer met een oppervlak van 34m2 ook bij vrieskou op een temperatuur houdt van 18C en s'avonds bij gesloten gordijnen doet oplopen tot 19C. De cv komt niet meer aan

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo