Snelle service, goed product

Producten werden op tijd geleverd, installatie door monteur snel en vakkundig uitgevoerd

Prima infraroodpaneel

Een prima infraroodpaneel, fraai vormgegeven, een warmteaanwinst in mijn woonkamer die in combinatie met een ouder exemplaar na een ochtendboost van een uur van mijn cv de woonkamer met een oppervlak van 34m2 ook bij vrieskou op een temperatuur houdt van 18C en s'avonds bij gesloten gordijnen doet oplopen tot 19C. De cv komt niet meer aan

Mooie panelen en goede informatie voor een prima prijs.

Ik heb recent een paneel gekocht dat mij prima voldoet. Bezoek aan de website gaf al veel duidelijkheid en met de via telefoon gegeven aanvulling was de keus snel gemaakt. En levering ging ook snel.

netjes en beleefd geholpen.

et

geeft veel te weinig warmte af

snelle levering maar de schermen vallen tegen omdat ze nauwelijks verwarmen

Uitstekend levering

Goede producten voor betaalbare prijs.

prima na drie eerdere goede ervaringen

prima na drie eerdere goede ervaringen

prima,

geeft goed warmte en houd mijn serre vorstvrij

snelle levering werkt goed.

Makkelijke installatie, aangename warmte

Makkelijk besteld en geïnstalleerd, aangename warmte in mijn werkkamer. De pootjes waren in eerste instantie kwijt bij het servicepunt, maar daar kan de webshop niks aan doen :)

Snel en goed geleverd

Snet geleverd en voor een goede prijs. Helemaal top !

Voldoet aan verwachting

Snel in huis en voldoet aan verwachting. Heerlijk warme elektrische deken

Goed product gekocht, overzichtelijke website, goede track en trace, netjes verpakt.

Het gekochte paneel is van goede kwaliteit, was netjes verpakt en verstuurd. Gekocht voor een goede prijs. Overzichtelijke website zodat ik snel kon vinden wat ik zocht.

Een jong bedrijf dat gaat stralen.

Een pionier in de sector. Vriendelijke mensen en flexibele oplossingen als iets misgaat. In het aanbod mis ik nog wat aandacht voor de echt energiezuinige panelen met een goed geïsoleerde achterkant.

goed product

goed product makkelijk te installeren

Levertijd via DHL is slecht

Voel mij van kastje naar de neuroloog gestuurd. DHL zegt dat ik naar de verzender moet. De verzender zegt het is uit hun handen en ligt bij DHL. Een week lang krijg ik melding dat bezorgd wordt tussen 900 en 2130. Nu na een week nog niets binnen

Doen wat beloofd

Goede overzichtelijke site. Goede prij/kwaliteit. Snelle levering. Goede after sales service.

Product voldoet aan verwachting

Keurig en goed verpakt geleverd!

Lekker warm erbij zitten

Heb een plaat met een foto. Mooi om te zien en geeft warmte, top.

Volledige website en duidelijke productbeschrijvingen

Op zoek naar een betrouwbaar infraroodpaneel bij infraroodverwarmingstore. Een betrouwbare partner, communiceert duidelijk en snel, artikel binnen een dag ontvangen.

Goede informatie en opvolging

Duidelijke informatie prima heater met beperkte capaciteit, maar voldoet. Opvolging levering ook volgens wens

Snel besteld en goed afgeleverd, top!

Na bestelling stond het in back order, maar na verwachte leverdatum snel geleverd en goed verzonden!

Netjes en snel geholpen!

Reageren snel en vriendelijk op berichten. Service is top.

Verschrikkelijk, nog nooit zo bot behandeld!

Ik was geïnteresseerd in een bedrukt infrarood paneel 59x119 van 279 euro, geadviseerd word door QH om te komen kijken, de voorraad gecheckt en op naar Hilversum (115 km) zo uitgekiend dat ik na de lunch zou aankomen, ik was er om 13.30 uur, 30 min na de lunch. Na enige tijd beneden te hebben rond gelopen, kwam er iemand naar beneden, een onvriendelijke vrouw van amper 25 jaar, ze begon gelijk over dat ze nog niet gegeten had en haar bestelling zo binnen zou komen en ze eerst zou gaan eten. Oké geen probleem mee. Ze vroeg wat ik wilde. Mijn wens kenbaar gemaakt. Er hing er zo een in de showroom maar was mat en bobbelig. Een glasschilderij is juist glad en in hoogglans. Toen begon het, op een verveelde en aanmatigende toon ging ze naar de computer, ze vroeg wat "meneer" dan wel wilde. Het was niet op voorraad en zou 50 werkdagen duren, het paneel koste niet 279 maar 500+ toen ik aangaf dat het nergens op de site stond, mat en 500+ euro zei ze kleinerend "we zullen de site voor meneer aanpassen" Inmiddels was haar eten gearriveerd en ze liet ons zo staan. Ik ben blij dat ik het paneel niet via de site heb besteld want dan had ik een matte gehad.

ben heel tevreden met vloerkleedverwarming

heb deze nu 5 dagen in gebruik en werkt perfect. kan iedereen aanbevelen.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo