ben heel tevreden met vloerkleedverwarming

heb deze nu 5 dagen in gebruik en werkt perfect. kan iedereen aanbevelen.

Pre-order top op tijd geleverd

Aannschaf prima, na ontvangst paneel advies aanvraag per mail nog steeds geen antwoord

Vorige week ons eerste paneel aangeschaft. Goed en prettig geholpen in Hilversum. Niet op voorraad, word na gezonden, DHL laat na de aanmelding dat het verzonden is, 5 werkdagen wachten op de uitlevering. We hebben op onze eerste mail vraag over de probleem levering geen antwoord gekregen. Na ontvangst een mail gestuurd voor advies over het monteren van het paneel aan het plafond van de badkamer weer géén antwoord gekregen. Ik zal jullie aanbevelen maar melding maken van de matige nazorg!

Snelle levering maar weinig warmte.

Het bestellen en de levering gingen vlot. Product werd heel goed verpakt geleverd. Pootjes onder paneel, stekker in stopcontact. Ging eenvoudig. Alleen moest ik ik bijna tegen paneel aan zitten om de warmte te voelen. Geen stralingswarmte, effect viel helaas tegen.

Snelle reactie professionele hulp via de telefoon

Ik had een aantal vragen over een infrarood paneel. De dame van de klantenservice wist mij goed te helpen en te adviseren. Hierdoor heb ik de juiste keuze kunnen maken. Chapeau

snel safe en simpel zal ik maar zeggen

Bijzonder overzichtelijke site, Binnen 2 dagen de infrarood verwarming 600 - 1200 volgens mij geleverd, werkt prima ! Ik heb iemand uit pakistan op bezoek, en deze koud is vreemd voor haar. Met de hulp van de infrarood is het lekker warm voor haar in de serre ! .. bedankt !

Enorm slecht!!

Ik heb twee defecte producten ontvangen en ben nu bijna een week bezig om deze retour te melden. Krijg na melding de handleiding van de ontvanger teruggestuurd alsof ik niet helemaal goed bij mijn hoofd ben. Zeer slechte after sales support en kwalitatief discutabele producten. Zou elders aankopen gaan doe.

Goede werking en makkelijk verbinding met WiFi.

Het plaatsen met het sjabloon werkt goed. En ophangen iets moeilijker omdat ik nergens had gelezen hoe ver de schroeven moeten uitsteken om de spiegel erin te hangen. De app werkt goed en was meteen verbonden met de WiFi.

“Hart”verwarmend

Heel fijn om de warmte op deze betaalbare manier te kunnen genereren!

Prima levering, goede retourservice

De levering ging goed en snel. En ook het retourneren (het infraroodpaneel paste net niet onder mijn bureau) verliep erg soepel.

Hij is lekker warm

Alleen jammer dat er geen aan en uit schakelaar aan zit.

Vlotte levering ,goed product.

We hebben een mini infraroodpaneel voor de caravan besteld. Prima product en een vlotte levering. De prijs viel ons ook nog eens mee. Zeer tevreden dus...

goed product

Gisteren verwarmde bureaulegger besteld. Vandaag in huis. Werkt goed. Perfect

Snelle, vriendelijke en adequate service en mooi product

Snelle, vriendelijke en adequate service en mooi product

Supersnelle levering, erg blij met mijn aankoop

Het infraroodpaneel was er sneller dan aangegeven. Super makkelijk aan te sluiten. Ik gebruik 'm onder mijn bureau en het maakt mijn thuiswerkdagen een heel stuk fijner.

Voldoet redelijk aan verwachtingen

Als je echt dichtbij zit prima. Klein stukje verder meteen stuk minder warm. Afstandsbediening lijkt soms niet te pakken.

Snelle en goede levering

Nvt.

Super handig verwarmingspaneel

Paneel goed ingepakt ontvangen. Makkelijk te plaatsen door handig plannetje. Werkt prima. En oogt zeer mooi! Enig aandachtspuntje: het bedieningsthermostaat mocht voorzien zijn van een magneet of houder om aan de muur te bevestigen

Mooi infrarood paneel met led verlichting

Ik ben eerst naar de winkel in Alkmaar geweest om uitleg en het infrarood paneel te bekijken. Prima uitleg over de werking gehad en heb enkele dagen erna het infrarood paneel besteld via de webwinkel. Het zelf ophangen is goed te doen. Over de werking kan ik nog niets zeggen daar ik het infrarood paneel gisteren heb geplaatst.

Slecht bereikbaar voor advies op maat

Helaas zijn ze niet telefonisch bereikbaar,daardoor alles terug gestuurd ik vroeg om advies en antwoorden op mijn vragen, ik kreeg het idee dat mijn vragen door een robot werden geantwoord helaas.

Geweldig en snelle service

Zeer goede ervaring. Goede service en heel goed advies gekregen. Alles wordt snel en netjes geregeld en geleverd

Snelle levering na bestelling.

Snelle levering na bestelling van paneel. Nog te kort in gebruik om te beoordelen of het paneel een lange levensduur en kwaliteit is. Informatie op de website mag wel beter. Er is bv niet altijd duidelijk wanneer je bv bij een los paneel welke voetjes er bij nodig hebt. Wel is er veel keuze in panelen. Ga hier zeker weer bestellen als ik nog meer panelen nodig heb.

Netjes geleverd, simpel apparaat en het werkt!

Snel, helder, goede prijs

Middels een helder en duidelijk website gevonden wat we zochten voor een goede prijs. Goede updates na bestelling en vlotte uitleveren. Helemaal top.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo