Het is een kado voor mijn zus

Dus ik weet niet of het haar zal bevallen,maar ik denk het wel omdat ze nu elke keer een kruik gebruikt.

Snelle service en goed product

Een warmte deken besteld deze kon gelijk in de winkel opgehaald worden. Ook een goed product.

Product zoals beschreven. Snelle levering.

Besteld en volgende dag binnen

Snelle levering.

Snel en goed.

Prima store

Makkelijke, duidelijke site . Snel het juiste product. Goede klantenservice je er niet uitkomt.

Piccobello

+++++

Goede terrasverwarming gekocht zelf opgehaald vriendelijke juffrouw met een goed advies heeft mij geholpen Als het te fris word kachel aan en lekker genieten van m’n balkon Met vriendelijke groeten

Top aftersales maar wellicht was een ander infrarood paneel meer geschikt

Ik heb een bureau met een balk er onder en daarom is een gebogen infrarood paneel minder geschikt (omdat die te ver naar voren komt naar de voeten) en ben ik wellicht beter geholpen met een vlakke infrarood paneel met gezien de gewenste toepassing een wellicht wat hoger wattage Overigens was mijn idee de airco wat minder hoog te zetten of wellicht op dezelfde stand in combinatie met stralingswarmte in de vorm van een infrarood paneel Ik werd uitermate vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan met de service afdeling voor mijn retour Of ik het product aanbeveel of niet is afhankelijk van de door u gewenste toepassing, of ik het bedrijf aanbeveel wordt met 5 sterren beloond

Dikke prima

Snelle en correcte levering.

Levering snel. Service prima. Handleiding kan beter.

Zeer tevreden met de 700Watt infrarood paneel met verlichting in de badkamer.

Positief

Eerlijke informatie Net geprijsd Verzen den in orde

Tevreden klant

Wordt snel gereageerd op vragen en goede service

Snel en goed geleverd mooi product

zeer prettig en profesioneel geholpen in Hilversum

zie hierboven verder de infrarood nog niet in gebruik genomen ivm verbouwing .

Mooi product, snelle levering

Zoals de titel zegt, mooi product ( we hebben een prachtige heatpanel 2400 w die het echt super doet) en zee snel geleverd. Netjes en goed verpakt.

Top product, snelle levering

Snelle levering. Product werkt perfect

Zeer correcte opvolging en levering. 10/10

Zeer correcte opvolging en levering. 10/10

Geweldige cooler voor in huis

Deze cooler werkt super goed. Binnen no time is het afgekoeld. Verschillende standen om aan te zetten. Ben er heel blij mee.

Prima levering

Nette snelle levering zonder problemen

Positief

Mooi en een eenvoudig te monteren paneel. Ziet er erg goed uit en de ledverlichting werkt perfekt,

Werkt goed

Goede beschrijving en aangenaam in gebruik

Enthousiaste ontvangst en een goede uitleg over het gebruik.

Wij hebben het filiaal in Hilversum bezocht. Aan de buitenkant hadden we niet verwacht dat het aan de binnenzijde zo "warm" was. We werden welkom geheten en we kregen een perfecte uitleg. Onze bedoeling was om ons te laten informeren, maar veredr zoeken had geen zin en hebben we direct een element gekocht. Kwaliteit staat bij ons voorop. Evht een aanrader.

Prima verwarming

Snelle levering, goede instructies, werkt orima

Zeer comfortabel

Op Google diverse infra-rood heaters vergeleken maar qua prijs kwaliteit verhouding heb ik gekozen voor de wifi 2400 watt versie. Strak design, eenvoudig te monteren en comfortabele warmte. Een heerlijk verlengstuk voor de avonden in onze tuinkamer.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo