Snel, helder, goede prijs

Middels een helder en duidelijk website gevonden wat we zochten voor een goede prijs. Goede updates na bestelling en vlotte uitleveren. Helemaal top.

zeer goed

Een voor de badkamer met verlichting aangeschaft en van de installatie service gebruik gemaakt. We zijn er zeer blij mee en de service was zeer goed. We hebben gelijk er een bijbesteld voor boven de eettafel

Apparaat wekt matig

Zelfs Op de hoogste stand levert het apparaat onvoldoende warmte.

Gewoon goed

Besteld. Bezorgd. Opgehangen . Alles is makkelijk. Ophang instructies zijn erg duidelijk. Mooi product en werkt goed.

Gewoon goed

Goede naservice,prima product

goed en snel geleverd.

mooie overzichtelijke site en makkelijk te bestellen en levering snel en correct.

Geweldige service

Hele fijne winkel om je electrische verwarmings producten te kopen, ze nemen de tijd voor je om alles goed uit te leggen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Mooi paneel en werkt super !

Erg blij mee !

Goede ervaring met Infraroodverwarmingstore

Ik ervaar Infraroodverwarmingstore als goed. Naar mijn mening hebben de producten een scherpe prijs en de levering is snel. De producten doen tot nu toe wat ze moeten doen. Heb de producten op moment van schrijven een week in gebruik.

Duidelijk en prima product

Snelle levering, voldoet geheel aan de verwachtingen. we zijn er blij mee.

Gewoon goed!!!

Volgens de webpagina op voorraad en de volgende dag geleverd. In werkelijkheid heeft het 3 dagen geduurd. Scheelt net die halve ster.

Ik ben er blij mee

Hij voldoet aan mijn wens

Je krijgt een heerlijke warmte van de infraroodpanelen. De infraroodspiegel op de badkamer werkt ook geweldig. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Zeer tevreden.

Een goed product. En snelle levering

Zeer goede service

Ik had een goed product gekocht. Het Infraroodpaneel had als warmtebron moeten dienen voor mijn massageklanten. Helaas werkte het niet op de manier ik voor ogen had. Zonder problemen heb ik het paneel terug kunnen brengen.

Veel keuze en regelmatig mooie aanbiedingen

goede service

nadat het bij DHL totaal verkeer verliep ( 2 weken wachten en nog niets bezorgen en geen duidelijke uitleg wat de status van het pakket was) heeft Quality heating het na telefonisch overleg netjes opgelost.. ik kon bij hen mijn bestelling rechtstreeks ophalen

Voldoet prima

gebruiksvriendelijk en handzaam. Jammer dat ik er geen meer heb aangeschaft. Complimet voor de klantenservice

Alles is vlot verlopen

Graag had ik gehad dat er een aparte aansluiting was voor de led verlichting en de verwarming. Maar het is zeker ok.

Vriendelijk en deskundig geholpen! Wat resulteerd in aangenaam verwarmd vertrek.

Heerlijke aangename warmte van de ir panelen.

Een goed advies is lastig te krijgen

Telefonisch zijn ze niet bereikbaar voor vragen. Vragen moeten per e-mail gesteld worden. Ze beloven die binnen 24 uur te beantwoorden. De antwoorden die je krijgt zijn echter zeer snel en bij mij niet volledig. Ik had meerdere mailtjes nodig voor ik een compleet antwoord op mijn vragen had. Als je weet wat je wilt dan is dit een prima winkel. Ze leveren wat ze beloven, maar een goed advies kost moeite.

Heel prettig

Levering en communicatie is heel prettig geweest. Dit ook in het geval van een missend onderdeel.

Het blijkt onmogelijk om telefonisch contact te krijgen om over problem te overlegen.

Product is niet intact en ik wil graag contact om te zien hoe het geregeld kan worden om het om te wisselen. Kreeg wel een retour bericht maar het blijkt dat mijn mail waarop gereageerd werd niet goed gelezen was. Inmiddels heb ik al drie e-mails gestuurd. Wil best betalen maar alleen als het probleem opgelost wordt. Dan zal ik wel opgelucht en tevreden zijn. Waarom is het zo moeilijk om iemand te bereiken om te spreken?

Retourneren niet zo makkelijk als op de site staat

Ik had bij infrarood verwarmingstore al een iets gekocht. Dat was prima, maar nu een Warmy deken gekocht. Deze voldeed niet aan de verwachting. Batterij moet lang opladen en loopt vanzelf leeg, dus na een dag zit je nog in de kou. Retourproces staat op de site als makkelijk beschreven. Dit was niet het geval. Je moet zelf je retourkosten betalen (dat staat overigens wel op de site). Daarnaast kreeg ik (automatisch) bericht dat de retourtermijn was versterken, terwijl dit niet zo was en dus geen geld terug zou krijgen. Uiteindelijk na een aantal mailtjes (telefonisch niet bereikbaar) alsnog het geld retour ontvangen. Daarom toch nog 2 sterren. De warmy deken geef ik maar 1 ster.

Heel fijn geholpen maar wel een smetje.

Klant nr 188185992. Alles was prima ,tot dat bleek dat de wieltjes er steeds afvielen ,terug naar de showroom en alles door genomen en met een goed gevoel naar huis ,helaas ,gaat weer fout ,nu ga ik voor de derde keer naar ALkmaar ,vind ik op zich niet erg ,maar ik hoop dat het op een of ander manier wel opgelost wordt .

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo