het product voldoet

Ik had hem eerst aan het plafond gehangen maar toen was de afstand te groot om profijt van de warmte te hebben. Nu hangt hij onder het bureau en heb ik lekker warme benen en voeten. Van 1500w straalkachel naar 200w paneel en kan prima werken.

Overzichtelijke site snelle service

Snel kunnen vinden wat ik nodig had en snel geleverd.

Werkt goed

Nvt

Binnen gekomen juiste advies en binnen 15 minuten weg met product

We zijn gekomen voor een infra rood spiegel welke op de site stond. De info welke wij nodig hadden werd ons duidelijk verteld met duidelijke info, resultaat met 15 minuten de deur uit met de juiste spiegel. Later nog een vraag over de garantie termijn via de mail , binnen dag antwoord

prima naar onze zin

fijne levering, en naar het zich laat aanzien goed kwaliteit

Prima ervaring

De levering verliep vlekkeloos. Het is een mooi en goed werkend paneel. We zijn er blij mee. Een uitstekende bijverwarming.

Prima, vlotte levering, heel goed product.

De deken is fantastisch, lekker warm en makkelijk te verplaatsen. Echt een aanwinst!

Uiteindelijk wel tevreden

Mijn ervaringen met de mensen in de winkel verdient 6 sterren van de 5, maar de telefonische bereikbaarheid is ronduit slecht, om wanhopig van te worden. Per mail proberen om tot een oplossing te komen verliep ronduit stroef en verwarrend. Maar nogmaals: eenmaal in de winkel loopt iedereen zich uit de naad om een oplossing te bedenken. De producten zijn prima, beveel ik een ieder aan.

Paneel ziet er ok uit werkt goed

Levering was zoals beloofd

voldoet helemaal aan de verwachting

Super panelen, werken perfect.

Snelle levering, mooi design en werken perfect.

Prima paneel.

Paneel werkt prima. Ook de verlichting is prettig. Enige nadeel is dat in een donkere ruimte de afstandsbediening niet verlicht is. Moet het licht daarom op gevoel aanzetten. Tip is om de aan/uitknop fluoriserend te maken. Omdat hij op een batterij werkt lijkt mij dat een goede oplossing. Dat is in het donker al genoeg. Als er zo een komt, is het leuk als jullie er een naar mij sturen. Succes ermee! Gr nico kuijper 0618599355

mooi paneel, alleen Nederlandse gebruiksaanwijzing toevoegen!

Goed snelle levering

Zoals het hoort!

Goed advies, mooie producten en prijzen.

Moeizaam, want na weken was er nog niets geleverd en zijn telefonisch niet bereikbaar

Ik zou dit bedrijf en alle aanverwante bedrijven met andere namen niet aanbevelen. Ik had een paneel en toebehoren besteld en betaald in de shop in Hilversum. De vrouw daar deed erg gestresst en zat tijdens ons gesprek en betaling voortdurend te appen. Na 2 weken niets te hebben gehoord of ontvangen i.p.v. de toegezegde 2 dagen, bleken ze telefonisch niet bereikbaar. Op mijn mail kreeg ik als antwoord dat er iets mis was gegaan met de bestelling (dank u wel appende gestresste en totaal ongeinteresseerde vrouw) en dat ik max een week moest wachten omdat mijn paneel niet op voorraad was. Hiertegen heb ik geprotesteerd en mijn geld teruggevraagd als er niet binnen 1 week geleverd en geinstalleerd zou worden. Uiteindelijk is dit gelukt, maar geen lolletje als je zoveel moeite moet doen en extra geld moet uitgeven om niet in de kou te zitten (op hout stoken en een klusser tegen betaling een ander paneel voorlopig laten installeren). Over de installatie niets dan goeds, maar dat werd dan ook gedaan door een ingehuurd bedrijf..

Goed geholpen

Mijn Infrarood plafond werkt goed. Misschien had ik een iets hogere wattage moeten nemen.

voldoet volkomen aan de verwachting

wij zijn na een week erg tevreden met het gebruik van het infrarood paneel

Prima product

Voldoet aan de verwachting, alleen de afmetingen zijn niet helemaal conform mijn verwachtingen. Het is eigenlijk wat te groot om op het bureau te zetten.

Twee dagen later bezorgd, maar uitstekend afgewerkt door de service afdeling.

Zijn in Alkmaar in de showroom geweest. Hebben hier een infrarood paneel besteld en betaald. Was niet voorradig in Alkmaar. Zou worden nagestuurd en zouden de dag erna een track en tracé code krijgen. Niet gehad. De volgende dag geen mailtje ontvangen. Mailtje gestuurd naar de service. Er was een foutje bij de bestelling gemaakt. En de volgende dag kregen we het infrarood paneel geleverd. Dit was prima geregeld.

Bureaublad verwarmer doet niet echt wat ze zeggen

Ik heb de buraeublad verwamer tegen de ondezijde van het blad geplak opdat mn benen lekker warm worden. Dat doet ie wel, alleen op de hoogste stand. Ze zeggen dat ie instelbaar is van 10-150wat. Dat is niet zo. Het is of alles of niets. Dat is jammer. Maar t wordt wel lekker warm. Dat dan weer wel.

Mooi handzaam apparaat

Apparaat geeft prima warmte. Te bedienen met draaiknop (uit, en vier vermogensstanden)

Vriendelijk personeel welke goed meedenkt en mogelijkheden aandraagt.

Vriendelijk personeel welke goed meedenkt en mogelijkheden aandraagt waarmee je tot een goede keuze komt.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo