Snelle levering en prima product

Kwalitatief product, prijs ok. Snelle levering.

Snel en goed bezorgt

Dit bedrijf doet wat ze beloven snel en goed, het infrarood paneel werkt prima in onze badkamer

Zeer goede snelle levering

Bestellen via de website ging erg goed. Levering was snel. Meer dan tevreden.

Valt tegen

Paneel van 450 w vermogen snel ontvangen. Pootjes makkelijk te plaatsen en de app snel geïnstalleerd. De afstandsbediening is zeer knullig. Het paneel wordt snel warm. Indien je op een afstand van pakweg 50 cm zit voel je de warmte. Daarbuiten merk je bijna niets. Hooguit handig om er pal voor te gaan zitten. Vraag mij af of een exemplaar met dubbele wattage veel zou uitmaken. Denk dat ik het maar bij een oliekachel houd.

Nog weinig gebruikt.

Te vroeg om nu al een echte beoordeling te geven.

Heerlijke warmte

De levering van de elementen was vlot. Onze eerste ervaringen zijn geweldig: doordat de elementen verplaatsbaar zijn, zijn ze gemakkelijk neer te zetten in de positie waarin je optimale spreiding van de warmte hebt.

goede kwaliteit

mooi produckt en goed te bedienen

Snel geleverd en goed product

snelle levering goede prijs

snelle levering goede prijs

Duidelijke website, snelle levering.

De website gaf voldoende informatie om mijn keuze te kunnen maken. Bestellen was simpel. Geen account aangemaakt, dat hoefde niet maar kon wel. Snelle en correcte levering volgens afspraak.

Snelle en goede levering

Product voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering en goed product

Duidelijke info en alles volgens afspraak

Product en service perfect

Het infraroodpaneel werd al de volgende dag geleverd. Heel goed ingepakt. De voetsteunen ontbraken dus een mailtje gestuurd. Die zijn ook heel snel alsnog geleverd. Met excuses. Ik ben blij! Ook omdat het paneel heerlijk warm onder de tafel de benen warm houdt. Wat een comfort. Dit had ik veel eerder moeten kopen! De aan uit knop zit op een logische plek en de voetsteunen zijn best elegant.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Een product dt doet wat het moet doen.

Ideaal als bijverwarming voor een kantoor.

Een warm aanbevolen investering

Toestel werd mooi op tijd geleverd en ziet er fraai uit. Zeer makkelijk in elkaar te zetten en Wordt lekker snel warm.,

Goed ingepakt en snelle levering

Mijn ervaring met dit bedrijf is prima. Snelle service. Goed warmtekussen. Alleen is de stof zeer kreukelgevoelig en trekt het enorm veel stofjes en haren aan. Dat vind ik echt heel jammer. Moet m elke dag met een roller schoonmaken.

Top product

Ik heb een warmte deken gekocht om heerlijk warm op de bank te kunnen zitten. Eerste keer volledig opgeladen,dit duurt wel een paar uur,maar daarna heerlijk draadloos genieten.. Jammer dat je niet kan zien dat hij leeg is, maar he kan hem ook met draad gebruiken. Hij word trouwens wel snel warm en voor mij is voor nu, stand 1 genoeg waardoor hij ook langer met de batterij doet. Al met al heel blij met mijn verjaardags kado.

Lekker warm

Prachtig en simpel apparaat die doet waar hij voor gemaakt is, niet duur en snelle levering top bedrijf.

Prima en snelle service

Een tevreden klant

Netjes op tijd geleverd en werkt top

Mooi duurzaam product

gewoon top!

Voor de kinderkamer een paneel aangeschaft, deze werkt zoals het moet en staat aangegeven. Verwarmd de kleine kamer snel en dat is heerlijk nu het buiten weer wat kouder begint te worden.

Alleen evt een mail waarin time line qua levering aangegeven wordt zou nog als extra service toegevoegd kunnen worden

Snelle installatie

Snelle installatie. Paneel geeft snel warmte af

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo