?

Natuurlijk wil ik aangeven hoe de infrarood verwarming mij bevalt. Helaas kan ik dit omdat ik hem NOG steeds niet gebruik! Dit komt dat ik nog geen antwoord heb ontvangen op mijn vraag over de folie met vuil daaronder.

snelle service en mooie producten

IR glaspaneel besteld. Snelle en onbeschadigde levering en ook nog eens een mooi product

We werden goed geholpen.... Jammer dat het niet aanwezig was en dat daardoor de communicatie niet zo goed liep... Telefonisch is niemand te bereiken Maar de mail werd wel gauw beantwoord

Goed product, snel geleverd

Levering was snel en installatie ging makkelijk. Ook mogelijkheid om achteraf te betalen.

De ondersteuning en leveing is helemaal goed.

Ik had een verkeerde bestelling geplaats, door de afdeling verkoop werd ik gebeld of dit echt wel was wat ik wilde hebben. Bleek dat ik toch wat anders meost hebben. Uiteindelijk heb ik toch nog op tijd het juiste gehad en zit ik er warm bij.

prachtige spiegel

de spiegel beslaat niet meer, en 200 watt geeft ook een fijne warmte af.

Uitlevering was okay, communicatie kan beter.

Het geleverde infrarood verwarmings paneel is top. Ik koos voor zelf ophalen in Alkmaar. Website suggereert dat indien op voorraad de volgende dag kan worden geleverd. Aangezien ik geen bericht ontving heb ik gebeld. Dat werkte niet wegens drukte, een antwoord apparaat. Nergens staat duidelijk of er een afhaal email zou komen. Ik was tevergeefs in Alkmaar. Uiteindelijk via klantenservice een afhaal bericht ontvangen.

Super snelle levering

Gekozen paneel was op voorraad en werd nog sneller geleverd dan bij de aankoop beloofd werd

Wij zijn er heel blij mee!!

Op tijd geleverd en prima verpakt, Ik heb hem alleen op gehangen aan het plafond ging goed. (heb alleen de Nederlandse handleiding van de site gehaald maar geen probleem ) ben een klein uurtje bezig geweest inclusief de thermostaat koppelen. nu genieten we heerlijk van een behaaglijke warmte.nu een paneel voor de badkamer op termijn.

Hadden we veel eerder moeten doen.

We hebben het paneel aan het plafond van de badkamer gemonteerd en je voelt direkt de heerlijke stralingswarmte. Het voelt veel aangenamer aan dan de warmte van een radiator. Om er 100% van te profiteren zet ik het paneel een kwartiertje eerder aan. De verlichting is ook super in te stellen. Het monteren ging ook eenvoudig en vlot mede door de duidelijke handleiding. Navraag bij de klantenservice over een technisch dingetje leverde een razendsnel antwoord op. Kortom een aanrader.

Uitstekende keus voor werk kamer

De QL-HL 700 watt met led doet zijn werk prima. Eindelijk geen koude vingers en voeten meer. Heerlijk warm en ook nog fraai licht om bij te werken. Montage was simpel en bezorging prima.

Waardeloos

Ik heb twee panelen besteld.Zou afstandsbediening bijzitten.Niet dus, enkel aan-uitknop, geen instructie, behalve hoe aan de wand te bevestigen. TELEFONISCH ONBEREIKBAAR. WANNEER JE OOK BELT. ZGN.WEGENS ENORME DRUKTE OM 9.00 UUR, 12.00 UUR , 15.00 UUR, 17.00 UUR., WHATTEVER , MAAKT NIET UIT. ALTIJD ONBEREIKBAAR. IN DE PAUZETIJD WORDT DE ANDERE AUTOMATISCHE TELEFOONBEANTWOORDER AANGEZET.

Voel me een beetje bekocht

Het ding is prima maar als ik het een paar uur later besteld had was de prijs 10,- euro lager. Beetje vreemde gang van zaken.

snelle cervice

zeer goed ,en zuinig produkt,alleen jammer dat er geen temperatuur regeling op zit

Aangename warmte en mooi ontwerp.

Sinds maandag geïnstalleerd, opgehangen aan het plafond. Snel een warme badkamer en een fijne dimbare led verlichting. Ik ben er blij mee!

Aangename bijverwarming

De infrarood verwarmingsplaat werkt prima als bijverwarming in studeerkamer.

Prima service en goed produkt

Snelle levering en produkt voldoet geheel aan de verwachtingen.

Geen aanrader

Onlangs bestelde ik bij Quality Heating een infraroodpaneel met bijpassende pootjes voor bijna 300 euro. Na ontvangst bleek er een enorme deuk in een van de hoeken van het paneel te zitten. Hoe dan ook was het paneel nogal basic, net als de pootjes trouwens. Mooi ziet er anders uit. Ik heb het paneel uiteindelijk teruggestuurd. Voor de afhandeling hiervan heeft Quality Heating een externe partij (returnless.com) ingeschakeld, waar ik mijn retourlabel moest printen. Er werd erg opdringerig op geattendeerd dat ik als klant zelf verantwoordelijk was voor de retourzending en dat het zeer aan te raden was om de zending te verzekeren. Voor mij was totaal niet inzichtelijk of Quality Heating weet welke klanten hun spullen onverzekerd terugsturen en welke niet. Een webwinkel zou op deze manier zomaar een 'schade' aan een onverzekerde retourzending kunnen verzinnen. Naar mijn mening een erg dubieuze constructie, die ik nog nooit eerder bij een webshop ben tegengekomen. Uiteindelijk heb ik de zending voor 4 euro verzekerd retour gestuurd. Toen ik de klantenservice vroeg of ik dit bedrag ook terug mocht ontvangen, werd mij doodleuk verteld dat het mijn eigen keuze was geweest om de zending te verzekeren. Het is een klein bedrag, maar wat een flauwe reactie, vooral omdat ik de zending buiten mijn schuld om moest retourneren. Voor mij geen spullen meer van dit bedrijf.

Prima paneel voor een prima prijs....

Had een beetje slechte ervaring met de levering maar dat lag aan DHL...........na een opmerking mijnerzijds alles perfect opgelost.......

Het ging fout met de levering van het paneel maar al gauw werd ik goed geholpen, is het paneel in huis en heerlijk warm

Prima materiaal

In de winkel mooie opstelling van wat er te koop is. Goed advies en gelijk meenemen top Makkelijk zelf te monteren Instellen en het werkt.

snelle levering & product gelijk als op de site

snelle levering & product gelijk als op de site

zie cijfer.

betrouwbaar

Goed product geleverd

Makkelijk te monteren

Goed product, afhandeling bij montage twijfelachtig

Misverstanden tijdens de communicatie over de montage resulteerden tot onaanvaardbaar gedrag van een van de monteurs. Gelukkig kon het geschil bijgelegd worden en werd het paneel uiteindelijk keurig opgehangen.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo