uitstekend en efectief

snelle levering en voldoet volkomen aan de verwachtingen

Heel mooi product

Wij hebben een infrarood spiegelpaneel gekocht voor in de badkamer, hij is echt heel mooi. En het is nu lekker warm op de badkamer,werkt perfect, Levering was netjes en op tijd zeer stevig ingepakt. Kortom alles is top, wij zijn zeer tevreden.

Snelle correcte levering. Communicatie tot aan ontvangst van de bestelling een 10. Ik werd Vh begin tot de ontvangst op de hoogte gehouden. Wist dan ook wanneer dhl in aantocht was.

Lekkere warmte boven de eettafel en keuken.

Makkelijk te installeren, maar wel na de handleiding een paar keer goed te hebben doorgelezen toen abctje .

Alles duidelijk opgeschreven en snell goed bezorgd!!!

Goed product, snelle levering

Verwarmbare bureauonderlegger gekocht. Snel geleverd, duidelijke communicatie na bestellen. Had altijd last van koude handen/vingertoppen en met deze onderlegger heb ik daar geen last meer van. Had ik jaren eerder moeten kopen. Product handleiding geeft wel max. verbruik aan (115 Watt) in de warmste stand, maar niet voor de andere twee standen. Prima kwaliteit.

Snelle levering en duidelijke website

Snelle levering en duidelijke website. Ook eerlijke adviezen via email.

Correct verloop

Niets op aan te merken, ontvangen wat ik besteld heb binnen de termijn die belooft is.

wat minder dan verwacht

Helaas is de plaat niet zonder schrammen aangekomen. Kennelijk is er mee gegooid.

Vlot en goed

We zitten thuis zonder CV i.v.m. een verbouwing. Ik vroeg een UV-verwarmingsplaat. Deze werd vlot en goed geleverd. Hij voldoet.

Goede service, ook bij een probleem.

Infrarood paneel ontvangen met kleine beschadiging. Op de klacht werd snel gereageerd. Ik kon kiezen uit terugsturen, omruilen of korting. Heb gekozen voor korting en het bedrag werd snel overgemaakt.

QH karpetverwarming werkt goed

De binnen 3 werkdagen in huis is helaas in de praktijk aanzienlijk langer geworden. Dit wegens herhaaldelijke vertraging naar en bij de bezorger.

Eenvoudig bestellen, goed overzicht in de keuze. Veel keuze. Nette en tijdige bezorging, goed verpakt.

Prima advies gekregen

Prima ervaringen, enige onduidelijkheid over de bestelde aantallen en de factuur maar dit was snel opgelost. Snelle levering van de producten.

Goede snelle service

Nu 2x wat besteld. Snel geleverd. Goede kwaliteit producten. Bij vragen snel en duidelijk antwoord.

Prima zaak, goede info, klantgerichte medewerker.

Zie boven.

Snelle levering, prima paneel

De QH-OR Serie verplaatsbaar infraroodpaneel werkt perfect als bijverwarming. Heel fijn dat je temperatuur kan regelen en programma kan instellen.

Goede duidelijke site met uitstekende keuzemogelijkheden en productonschrijvingen

Mooi product, goed verpakt en op tijd geleverd

Prima ervaring voor de eerste keer iets besteld.

Snelle service en advies, goed product

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag voor advies, het was me namelijk niet duidelijk hoeveel vermogen ik nodig had in mijn werkplaats. Ondertussen heb ik de verwarming ontvangen en met de makkelijke papieren mal gemonteerd. Alles werkt prima, dus laat de winter maar komen:)

Alles prima levering snel en paneel super we hebben het heerlijk warm in de badkamer.

Zoals het hoort.

Snelle bezorging en zeer goed verpakt chapeau.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo