Niet te bereiken

Heel veel keren gebeld ivm vraag maar geen reactie ( had een mail gestuurd om gebeld te worden maar helaas .

Prettige uitleg infrarood verwarming

Prima uitleg gehad van medewerker van infrarood verwarming, en gelijk het apparaat meegenomen

Goed product snelle levering

Prettig contact, goede spullen.

Snelle levering en goede service

Informatie over bestelling werd prima verzorgd. Levering was snel. Ook vragen werden goed opgepikt en beantwoord.

Helaas was het bestelde paneel (nog) niet op het filiaal bij het afhalen terwijl wel was aangegeven dat het paneel opgehaald kon worden. Nu een dag later het paneel opgehaald. Ales compleet en goed verpakt en paneel werkt naar behoren

Snelle levering, goed functionerende heater

Makkelijk bestelproces, snelle levering, makkelijk te bedienen en in te stellen ir-heater. Heater werkt prima, lekker licht en makkelijk te verplaatsen.

Vind het tegenvallen

m.b.t. het bestel/bezorgproces. Voor 16:30 besteld op vrijdag, zaterdag geleverd. Dit was de tekst die op de website stond. Het pakket werd echter pas op dinsdag geleverd. en dit lag echt niet aan de bezorgdienst. Vermeld het dan ook niet in de tekst als je het niet waar kan maken. De verwarming valt behoorlijk tegen qua warmte afgifte. m.a.w. er komt te weinig warmte af in relatie tot het vermogen. Een convectorverwarming verbruikt weliswaar op zijn top veel stroom maar als de kamer verwarmd is, kan je hem lager zetten. zodat deze uiteindelijk toch energiezuiniger is.

Sneller geleverd dan voorspeld was.

Alles in een wordt geweldig ! Kan niet beter

Onze ervaring was echt geweldig ! Goede begeleiding , kennis van zaken , en de prijs van de producten is echt scherp !

Goede service en geweldig veel warmte

Slechte service

2 weken geleden bestelling geplaatst en betaald. In eerste plaats werd de belofte 'Voor 16:30 besteld volgende werkdag in huis' al gebroken, want daar zat al een dag vertraging op. Daarnaast heb ik het paneel na 2 weken! nog niet ontvangen, maar ook geen informatie wanneer ik dit alsnog kan verwachten. Heel vervelend.

Goede materialen

Alleen zat er geen stekker aan het paneel wat wel gezegt werd in advertentie verder ok

snelle levering en voldoet aan onze verwachtingen

Wij hebben het paneel in de badkamer geplaats en daar doet hij wat hij moet doen.

Het werkt echt!

In het begin was ik nogal sceptisch tov dit type verwarmen echter kom ik tot de conclusie dat het prima functioneert. Bij mij is het boven de bank aan het plafond gemonteerd en aangesloten op een lichtpunt die niet in gebruik was. Dus met een schakelaar aan de wand waar normaal een lamp mee aan gezet word gaat nu dit paneel aan. Ik heb er geen thermostaat tussen maar ga er wel een timer tussen zetten. Ik ben namelijk met de warmte afgifte in de praktijk aan het experimenteren gegaan en heb ontdekt dat het paneel zeker een kwartier na uitzetten nog warmte afgeeft. Door nu een timer te plaatsen die in een uur twee keer een kwartier uitschakelt blijf je een aangename warmte houden.

Snelle levering en goed verpakt

Het produkt is snel geleverd en was goed verpakt. Op de website was het produkt makkelijk te vinden en voorzien van veel extra informatie, waardoor de keuze snel kon worden gemaakt.

Ik heb nog niks ontvangen

Ik heb een infrarood paneel besteld vorige week donderdag. En tot op heden niks ontvangen. Ik heb een mail gestuurd wat telefonisch waren jullie niet te bereiken. Kreeg netjes een mail terug. Dat jullie het gingen onderzoeken. Zijn al weer een paar dagen verder

Duidelijk en snel

Klantvriendelijke verkoop. Het gekochte infrarood paneel voldoet uitstekend.

Goed en eenvoudig te monteren paneel

Hoewel ik even moest wachten op de levering van het infrarood paneel ben ik zeer tevreden over zowel de werking van het paneel als de betrekkelijk eenvoudige montage.

Snel verstuurt en goed geholpen

Na eerst raad gevraagt te hebben naar welke panelen die het best bij mijn situatie paste . Heb ik deze besteld en deze hangen nu op. ze geven snel en een leuke warmte af .

Zoals was verwacht

Fijn en geruisloos. Prettige warmte. We hadden de afmetingen wel over het hoofd gezien. 1.20m is wat groot uitgevallen.

Tevreden over aankoop en service

Het verplaatsbaar infraroodpaneel van 700watt voldoet helemaal. Heerlijk warm en makkelijk te verplaatsen!

Veel warmte voor klein wattage

Plafond paneel voor boven eettafel geeft prima warmte

Erg blij met de informatie die wij kregen.

Mooi en duidelijk werden wij geholpen met de keuze van onze infrarood paneel.

Keurig ontvangst! Deskundig en geduldig advies.

Helemaal top!

Prima geadviseerd!!

Blanco de winkel in en na een prima gesprek met een infra rood plaat naar huis!

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo