350 watt paneel doet weinig

Slechts op 10cm is warmte te voelen, daar buiten totaal niets, geldverspilling!!

Verbaasd.

Zit nog steeds te wachten op mijn bestelde verwarming.

Komen de gemaakte afspraken 100% na

Zending kwam niet compleet aan Pootjes infrarood scherm ontbraken . Een mailtje naar jullie werd direct in behandeling genomen e de dag erop had ik de pootjes in huis.. Chapeau

Teleurstelling

Alles snel geleverd. Netjes. Echter bij het in gebruik nemen bleken de producten niet aan onze verwachtingen te voldoen. Met name de infraroodspiegel viel tegen. Jammer. Dachten een goed alternatief voor bijverwarming te hebben.

Valt tegen

De warmte afgifte van mijn ledpaneel is teleurstellend, ik had er toch echt veel meer van verwacht. Je moet hem echt dichtbij zetten wil je warmte ervaren. Zou hem het liefst terug sturen. Er zit ook geen thermostaat op, het is alleen aan en uit.

Beste ervaring

Dit bericht eerder gehad. Waar blijft de beloofde factuur???

Snel geleverd en werkt perfect

Geweldige verwarming

De smalle 270watt ecosun panelen achter de bank gehangen voor extra Warmte zooo lekker! en bijkomend voordeel is ook nog 1.5 graden extra in de woonkamer

Snelle levering en mooi product

De warmte deken past prima in de relax fauteuil van mijn moeder en geeft haar een heerlijk warme rug waardoor ze het niet meer zo koud heeft.

Warmte valt tegen

Heb een 400 watt in de kleine badkamer en vind de afgegeven warmte erg tegenvallen. Pas na enige tijd wordt het wat aangenaam in de badkamer. Heb hier mail verkeer over gehad waar wel op gereageerd wordt maar een goed antwoord blijft verschuldigd (helaas)

Enigszins teleurstellend.

Je moet dichtbij het paneel zitten wil je warmte voelen.

Duidelijk, fraai en schappelijke prijs en vriendelijk advies.

Duidelijke beschrijving van product, en snel advies en hulp bij het maken van keuze, gevolgd door heel redelijke prijsstelling.

Strak in het proces en perfect in het persoonlijke contact.

Zo wens ik dat elke aanbieder mij van dienst is.

Prima verwarming voor onder bureau of tafel

De 450 watt versie gekocht. Past precies onder onze eetkamer tafel. Geeft daar voldoende warmte af. In de open ruimte heb je denk meer aan een 700 watt. Afstandsbediening doet het, met de app is het mij niet gelukt. De gebruiksaanwijzing vond ik daar ook niet heel duidelijk in.

Prima product

Heb de infrarood paneel voor in mijn werkkamer en moet eerlijk zeggen dat ik er heel blij mee ben. Werkt super.

Goed product, prima levering

Ik gebruik het paneel om mijn thuiswerkplek te verwarmen en deze is nu comfortabel warm. Ik krijg alleen de wifi verbinding niet aan de praat. De levering zou de volgende dag plaatsvinden volgens de site maar werd uiteindelijk een dag later. Opzich geen probleem maar dan hoor ik liever dat de levering 2 dagen duurt. Zo'n haast heb ik niet.

Prima product, deskundige service.

Dit paneel is ideaal als kostenbesparende verwarming. In Hilversum heb ik me laten informeren door een deskundig adviseur alvorens het juiste paneel aan te schaffen.

Voldoet aan de verwachting

Paneel is vrij snel op temperatuur en het is gelijk warm in de werkomgeving. Jammer dat er geen haakse stekker op zit, deze is nu behoorlijk aanwezig!

de kamertemperatuur kan nu een graadje lager

Mijn zonnepanelen leveren meer op dan ik verbruik. Door de infraroodpanelen te gebruiken bespaar ik op gas.

Heerlijk warmte kussen

Ik heb hem voor mijn zus gekocht, eerst zelf uitgeprobeerd, voor lekker warme voeten savonds op de bank. Ik ben zeer tevreden. Vandaag aan mijn zus gegeven voor in haar rug, als zij net zo tevreden is als ik dan mag ze hem houden en schaf ik er voor mezelf ook een aan.

Is goed

Zoals het moet zijn.

Kan moeilijk beter .

eenvoudig op te hangen en mooi aanzicht

goede en snelle levering, goed verpakt en zeer eenvoudig op te hangen. installatie vd afstandsbediening en de WIFI was zo gebeurd. alleen even aangeven dat de aan/uit schakelaar geen aan/uit schakelaar is maar de thermostaat aan/uit zet. verder zeer tevreden

Wel goed product, geen ondersteuning

Product is goed en werkt naar behoren, gebruiksaanwijzing is ook duidelijk. Maar als ik bel voor een technische vraag wordt ik verzocht een mail te sturen, waar vervolgens niet op wordt gereageerd (meer dan een week verder)

perfect in verwarmen

snel