Uitstekende service.

Helaas deed het feit zich voor dat DHL het paneel dat wij hadden besteld niet hebben geleverd. Hetgeen voor QH zeer vervelend is uiteraard. Er is een nieuwe zending verstuurd, die gelukkig wel goed is aangekomen. Top, Wolter Bouknegt

Goede service.

Goede communicatie, via de telefoon en snelle service.

Snelle levering en voldoet aan de verwachting

Snel geleverd en goed verpakt. Wij hebben hem boven de bank gehangen. Cv lager en paneel ‘s avonds aan. Zo zitten we er warmpjes bij.

Kwaliteit en zoals beloofd op de bezorging na

Er mag wel wat duidelijker vermeld worden wanneer een product wel of geen stekker aansluiting bevat. Ik snap de keuze en redenering maar moest het dubbel checken en lezen in de beoordelingen dat er geen stekker aan zit. Dit zou wat duidelijker kunnen als je het mij vraagt. Daarnaast staat er op de site volgende dag geleverd mits optijd besteld. Alles stond bij mij op groen hiervoor maar het werd toch paar dagen later pas geleverd. Dan heb ik liever een realistischer beeld van de bezorgindicatie. Al met al een een goede service met wat kleine verbeterpuntjes.

Kwalitatief goed product en snel geleverd

Bestelproces was makkelijk, levering was snel en installatie ging ook gemakkelijk, daarnaast werkt het product uitstekend. Enige nadeel is dat het paneel geen aan/uit stand heeft. Dus als je even weggaat moet je de stekker uittrekken om te voorkomen dat het paneel aan blijft staan of weer aan springt als de omgevingstemperatuur gedaald is. Dit stond naar mijn mening niet duidelijk in de product omschrijving, maar goed, dit ook simpel op te lossen door bijvoorbeeld de stekker uit te trekken.

Prima advies gekregen en overgegaan tot een bestelling

Prima advies gekregen en overgegaan tot een bestelling

Chachrijnige verkoopster in Hilversum / goede service Alkmaar

De verkoopster in Hilversum had duidelijk een maandagochtend humeur. Het was haar al teveel moeite om van boven naar beneden te komen om ons te helpen. Vooral toen wij meenden een andere prijs gezien te hebben en zij iets moest nakijken op het scherm, was haar humeur tot het nulpunt gedaald. Toen moest ze ook nog de bestelling invoeren!! en dat op maandagochtend!! Helaas is de infraroodplaat beschadigd aangekomen, Direct contact opgenomen met Alkmaar - dat niet telefonisch kan, alleen maar per e-mail, waarna ons op correcte wijze een afhandeling werd aangeboden. Helaas verloopt dit traject ook niet soepel. Wij kunnen nog steeds niet in het systeem om de zaak financieel af te handelen.

snel geleverd, maar beschadigd, retour goed geregeld ,wacht nog op vervangende levering

Goed service, snel en professioneel

Adequaat geholpen. Perfect service

Heel tevreden, ging met het product de deur uit wat ik zocht

Goede informatie en de mogelijkheid voor meer uitleg als dat nodig zou zijn.

Het product werd snel verzonden. Ook blij met de kwaliteit.

Matig

Laks in het beantwoorden van e-mails

Was snel geleverd , goede beschrijving Beneden aan het plafon was zo gedaan werkt perfect geeft snel zijn warmte af Boven de spiegel was wat lastiger maar door de sjablonen lukt het goed Allebei mooi design Ben er erg blij mee

Vakbekwame mensen en goede service

Goede info en service

Allle vragen die ik had over het infrarood paneel werden naar volle tevredenheid beantwoord. Kundige medewerkers.

Komen afspraken na.

Gied product

Goede transparante technische informatie.

Daardoor kon ik persoonlijk de juiste keuze maken in je eigen woon omgeving.

Snel geleverd, stevig verpakt, duidelijke handleiding en ook nog lekker warm.

Heel prettige warmte bij weinig stroom verbruik.

Heel prettige warmte, voor mijn thuis kantoor. Warmt snel op, bediening is praktisch en simpel en een laag stroom verbruik.Prima oplossing Het voorkomt ook dat de centrale verwarming bij moet om een paar uurtjes één kleinere ruimte te verwarmen

Goed verpakte en snelle levering

Het infrarood paneel werkt zoals het hoort Het paneel in netjes afgewerkt We zijn er blij mee op de badkamer of elders De beschrijving is redelijk duidelijk maar voor de afstandsbediening is het een beknopte omschrijving voor verbinding te krijgen met het paneel. (WiFi- etc)

Bestelling en bezorging was uitstekend

Nog geen ervaring met het infrarood paneel zelf. De score betreft enkel het bestel en bezorgingsproces. Na bestelling paneel de volgende ochtend in huis, ondanks dat op de site van leverancier was aangegeven dat vanwege drukte het proces vertraagd kon zijn.

Prima transactie!

Vanaf bestelling tot aan levering is alles prima verlopen, ook de complimenten aan de support afdeling om de manier waarop je te woord gestaan wordt. Eigenlijk is de review 4,5 sterren waard. Ik trek een halve ster af voor de tekst op jullie website, Voor 16.30 uur besteld volgende werkdag in huis. In mijn geval duurde het langer ondanks dat het artikel op voorraad was. Kortom zeker een aanrader!

zeer goede infrarood paneel

De werking is zeer goed, het duurt even maar daarna lekker aangenaam . Het paneel hangt aan plafond op 2,60 meter hoogte. Maatvoering paneel 123x63cm 900watt.

Prima deken

Het infrarood verwarmingsdeken geeft goede warmte af en maakt ook vastzittende spieren los

Heel fijne handschoenen

De handschoenen verwarmen heel prettig, ze zijn zonder verwarming ook al lekker warm. Ik gebruik ze voor motorrijden. Alleen jammer dat de kleinste maat L is, ik zou eigenlijk S moeten hebben.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo