Lekker voor de winter

Heerlijk.genoeg warmte voor koude avonden en waarschijnlijk ook goed voor de energie rekening

snelle levering , goed product

gewoon goede ervaring en snel geleverd

GOED

Vriendelijk geholpen in de showroom en warmtepaneel gelijk mee kunnen nemen. Jammer dat de gebruiksaanwijzing alleen in het Engels is, misschien kan er een vertaling van op de website ? Het paneel heb ik nog niet aangesloten i.v.m. schilderwerkzaamheden dus de werking hiervan weet ik nog niet.

Uitstekende service en goede kwaliteit

We hebben een warmtekussen en een infraroodpaneel voor onder het bureau besteld. Het infraroodpaneel is plug&play en geeft een fijne warmte af. De accu van het warmtekussen is niet aangesloten bij levering, dat hadden we eerst niet in de gaten ;) Dus kabel in de accu en daarna opgeladen. Het warmtekussen voldoet ook uitstekend.

Geen goede maten op de site

Tientallen infrarood panelen vergeleken op afmeting ivm draaikiepraam om op plafond te plaatsen, bij deze zaak uitgekomen vanwege een mooi plat paneel ( slim size) , echter van de maten op de site klopte niks vanwege twee keer zo dik. Bel of ga naar een winkel , de specificaties horen te kloppen . In mijn geval waardeloos dus . Let op de maten, paneel voldoet wel en de verzending was op tijd, ik had blijkbaar pech

Na telefonisch contact product besteld. Snelle levering. Werking infrarood paneel nog niet langdurig geprobeerd. Eerste indruk is plezierige en aangename warmte.

Een keurig paneel, daar geen klagen over.

Vind de opwarmtijd erg lang duren, maar functioneert goed.

Overzichtelijk verzorgd / verpakt

Een aardige installatieklus

geeft onvoldoende warmte af

De infraroodverwarming werd (als bijverwarming) opgehangen boven de zithoek op 2.5 m hoogte. Op zithoogte voel ik weinig of niets van de straling. Wanneer ik rechtsta wel.

Top producten, snelle levering

Fijne firma om mee te werken, goede producten, snelle levering. Gebruiksaanwijzing had iets duidelijker gemogen (groter qua tekens en schroefjes) maar verder top!

Snelle en juiste levering van mooi product

Mooie infrarood paneel welke snel en juist is geleverd. Montage was goed te doen. Verbinding met de app lukte niet direct maar de tweede keer was de verbinding goed. Vergeet ook niet de afstandsbediening te verbinden!

Uitstekende klantenservice; op 'inhoud' is nog een kleine verbetering mogelijk!

Hiervoor had ik al een positieve 'productrecensie' geschreven. Zoals dus al eerder vermeld, is de klantenservice vriendelijk en behulpzaam. Maar zou nog iets efficiënter kunnen (vandaar dus 4.5 uit 5). Echter, in deze tijd is een vriendelijke en adequate reactie al een zeldzaamheid. Ook de specifieke informatie over een bepaald product zou wel wat homogener gepresenteerd mogen worden. Misschien problemen met een 'startend' bedrijf? Maar als ze hierop willen verbeteren, dan is dit absoluut een fijn en degelijk bedrijf. Met fraaie en goede producten. Want dat is vaak de 'onbekende' factor voor mensen die naar dergelijke producten op zoek zijn... Dit kan 'alle partijen' verder helpen!

Prima internetzaak met voordelige aanbiedingen

Ik heb een voordelige 750W IR paneel gekocht. Goede communicatie over de betaling en levering. Snel bezorgd. Het apparaat doet het goed.

Levering goed

Product werd netjes geleverd, product lijkt goed. Reactie klantenservice laat helaas op zich wachten, misschien komt het nog.

netjes geholpen na een telefoontje wat er allemaal te koop is

- levering na 2 i.p.v. 1 dag, maar geen probleem; dit is eigenlijk een toezegging welke bijna niet waargemaakt kan worden omdat men afhankelijk is van postbedrijf en transporteur - website behoeft verbetering met betalingsmethode en bevestiging welke niet naar de klant toegestuurd wordt, maar tijdens de bestelling geprint moet worden (omslachtige methode) - kleur van infraroodpaneel is net iets lichter grijs dan verwacht en zichtbaar op de website

Ik heb dit infrarood paneel aangeschaft ivm Neuropathie uw paneel staat naast mijn stoel de weldadige warmte werken goed tegen de pijn. Ik heb een 450 watt paneel. Maar overweeg evt nog een paneel en/of een warmte kleed voor mijn voeten te kopen. Wij zijn overigens fijn geholpen door een van uw medewerkers. En raden uw bedrijf zeker aan.Met vriendelijke groet fam B.H. Hoogesteyn.

Het aangekochte kon goedkoper.

Naar mijn mening zit een derde vd prijs in de afstandbediening. En dat vind ik fik betaald. De gebruiksaanwijzing vond ik niet volledig. Op de dag van de gepland retourzending ontvang ik nog een nadere hint. Uiteinselijk geslaagd! De retourzending was kon ik gelukkig afzeggen. Bij mijn aanbeveling van deze store zijn er ook andere opties. De site vind ik overzichtelijk.

Kan nog geen totaal beoordeling geven

Ik weet nog niet. Tot nu toe goed maar de aannemer begint maandag weer en dan gaan we zien hoe de plaat is en hoe bevestigd moet worden

Fantastisch warme infrarood balk.

Heb een fantastische infrarood balk gekocht bij infraroodverwarmingstore. Deze is bijzonder warm in de dichte glazen serre. Echt heerlijk.

Goed apparaat

Goed apparaat

Mooi paneel

Ziet er goed uit. Makkelijk op te hangen.

mist detail

in de handleiding staat niet goed beschreven hoe je de afstandbediening laat koppelen met de verwarming. Op de sticker aan de achterkant van de afstandbediening staat het wel goed beschreven. De afstandbediening dient tevens als thermostaat, wat ik dan vreemd vind dat er geen houder bij zit om de afstandbediening in op te hangen, of een haak mogelijkheid. Het systeem werkt wel goed.

Goede voorlichting gehad over mijn IR panelen en snelle levering

Het voordeel voor mij was dat ik in Hilversum eerst de warmte van de IR panelen kon ervaren. Ik was van plan om een 850 watt paneel te kopen, maar heb toch gekozen voor 1000 watt dat net iets sneller warmer wordt.

Snel en correct geleverd.

Mooi paneel,nu nog gemonteerd worden. Daar wachten we op.

Slechte service

Paneel werd netjes op tijd geleverd. Had er een besteld om aan plafond te laten monteren dus met een monteursservice erbij. Na ontvangst gecheckt of het het bestelde paneel was en een paar dagen voor de afspraak nog even dubbel gecheckt en zag toen dat de plafondbeugels ontbraken. Gebeld en het bleek dat dit specifieke model niet aan het plafond gemonteerd kan worden, andere wattages van deze serie wel. Netjes gevraagd os het paneel dan omgewisseld kan worden voor de juiste, paneel zat nog helemaal netjes in de folie en al. Maar ze wilden het paneel niet omwisselen, dat kon alleen binnen 1 of 2 weken , ik zat nu op 3 weken. Manager gesproken en hetzelfde verhaal. Ik moest maar proberen het op marktplaats te verkopen. Vind dit echt slechte service.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo