Het geleverde IR paneel was uitstekend

Het geleverde IR paneel met alles was goed verpakt en kwam netjes op tijd. Als ik al iets een puntje van kritiek moet zoeken dan is het dat de thermostaat alleen ondersteund wordt op Wifi 2.4, wat niet meer echt de standaard is. Maar met een kleine aanpassing was dat zo opgelost. Alles werkt prima!

Snel correct en vriendelijke telefoniste

Snelle levering.

Levering zoals op website aangegeven wordt nagekomen.

Prima hoor

Dit is de 2e aankoop die we gedaan hebben bij deze firma, de vorige keer was het al goed, nu ook. Op de mail die heen en weer gestuurd werden over aanvullende vragen werden keurig met een paar uur beantwoord. Ook de verzending ging prima, je wordt keurig geïnformeerd.

Snelle en perfecte service. Ook onmiddellijk antwoord op mijn vraag. Geweldig bezig zo

Eerste indruk zeer goed.

De warmte van de panelen in de huiskamer is ruim voldoende. Ik heb er drie aan het plafond laten plaatsen. Twee in de voorkamer en een in de eetkamer.

Snelle levering!

Wij wilden graag een infrarood wandverwarming met een afbeelding erop. Het paneel met de gewenste afbeelding en goede instructie voor het ophangen werden binnen een werkdag geleverd!

ik heb nog niks ontvangen

dus geen ervaring met infrarood

Het nu te warm voor de infrarood verwarming maar was netjes in gepakt. Het werk goed de afstand bediening doet het ook goed. Ik krijg mijn infrarood alleen niet op mij WiFi op mijn telefoon of Ipat ik weet nog niet hoe ik dat moet doen. Maar dat komt wel. Af gelopen jaar kon ik hem niet kopen het was er niet dus heel tevreden

Goed product

Goed product en goede handleiding (jammer dat het niet in het Nederlands is )verder toppie

uitstekend en snel

goed kunnen kiezen op de website, besteld en snel correct geleverd!

gewoon goed zoals het ook hoort

snelle leveringen en goeie tel. service

Snel geleverd en voldoende keus.

goede kwaliteit soldeer hulzen

Prima kwaliteit soldeerhulzen en snel verzonden Bedankt

Goed bedrijf, duidelijke website

Heb infraroodpaneel besteld en binnen ter.ijn ontvangen. Miste onderdeel is nagestuurd.

Vlotte afwikkeling,

Heb product nog niet gebruikt.

Goed bezord

Ziet er goed uit, moet nog aangesloten worden

Werkt goed

Het was even uitzoeken hoe het zat met de accu en het aansluiten. Handig dat je hem via een telefoonoplader kunt opladen. De verschillende warmtestanden zijn duidelijk zichtbare lampjes in het label.

Slechte communicatie ivm levering

Na de orderbevestiging had ik na 10 dagen nog niets ontvangen. Toen ik informeerde ivm de verwachte leveringstijd, kreeg ik als antwoord: 'Wij hebben deze zending 10 dagen geleden al vanuit ons magazijn verstuurd. Bij de track&trace staat er aangegeven dat u de zending heeft geweigerd en dat u niet voor deze wou tekenen. De zending is inmiddels retour naar ons toe gestuurd en ook aangekomen.' Wij hebben nooit een pakket van DHL gezien of geweigerd, en werden ook niet door DHL of quality heating op de hoogte gebracht over de verzending/verwachte levertijd/retour. Het pakket werd opnieuw verstuurd en stond de volgende dag voor de deur, opnieuw zonder communicatie vooraf of zonder de vereiste handtekening voor ontvangst. Voor een duur, groot pakket (infraroodpaneel) vind ik deze service ondermaats. Het pakket kon gestolen worden of nat geregend zijn. Over de kwaliteit van het paneel kan ik momenteel nog geen uitspraken doen.

Mooi afgewerkt lichtgewicht IR-paneel

Ik heb een infraroodpaneel gekocht (QH exclusive H4 Infrarood paneel met wifi en remote control 660Watt). Mooi afgewerkt en laag gewicht dus dat laatste was mooi meegenomen omdat het paneel aan gipsplaten moest worden bevestigd. Het paneel werkt verder prima, verspreid ook genoeg warmte in onze badkamer. Enig minpuntje vind ik de documentatie. In de handleiding stond, dat de bijbehorende app voor bediening de Smart Life app moest zijn. Deze app bleek niet te werken. Na enig zoeken zag ik bij toeval de Quality Heating app en die werkt wel.

Paneel ziet er mooi uit en was goed verpakt.

Mooi paneel. Goed te bevestigen aan het plafond. Communicatie over definitieve leverdatum kan beter.

kleine showroom, met een aantal modellen

De showroom toont voldoende modellen, maar niet alles kan 'aan'. Begrijpelijk, omdat er dan wel een zware belasting op de stoppenkast komt, anderzijds, als je voor een heater komt, dan is het 'even warmte voelen geven' niet onbelangrijk. Ook de aanblik of er geen 'rood schijnsel' te zien is, moet je nu maar van de verkoper aannemen. Goed geholpen dat wel. De heaters hangen inmiddels (2 aangeschaft), nu wachten op een frisse avond.

Infrarood paneel nog niet kunnen testen

Klantenservice makkelijk bereikbaar. Product kwam onbeschadigd aan, goed verpakt. Het werkt, maar ivm de huidige buiten -temperatuur nog niet kunnen testen. Gevraagd om het pakket op een ander adres af te leveren. Was een cadeau. Echter geen T&T code ontvangen. Was lastig, de ontvanger kon hierdoor niets plannen. Het kwam wel op de beloofde dag aan.

hij is noch steeds niet geplaats ,noch geen monteur gezien

na div malen telefoonnies contact noch geen reactie

Fantastic

Fantastic service