Zeer comfortabel

Op Google diverse infra-rood heaters vergeleken maar qua prijs kwaliteit verhouding heb ik gekozen voor de wifi 2400 watt versie. Strak design, eenvoudig te monteren en comfortabele warmte. Een heerlijk verlengstuk voor de avonden in onze tuinkamer.

IR paneel goed, thermostaataansturing rudimentair

In combinatie een IR ecosun paneel met thermostaat en mini inbouw ontvanger gekocht. Het IR paneel is goed; de mini inbouw ontvanger heeft een beschrijving in miniatuurschrift met onvoldoende duidelijke uitleg. De ondersteuning is vriendelijk, maar niet voldoende. Uiteindelijk met zelf expirimenteren een werkzame aansturing kunnen realiseren.

Compleet

Soepel en vertrouwd

Moet nog afwachten

De doos van het infraroodpaneel was duidelijk al eerder gebruikt en er zaten gaten in de doos. De werking heb ik nog niet kunnen controleren omdat het paneel pas 21 mei wordt geplaatst.

Bestelling eenvoudig te plaatsen. Snellere levering dan aangegeven

Er zaten deuken in het achterpaneel

De deuken zijn niet zichtbaar wanneer het toestel geïnstalleerd is. Het toestel functioneert. Het is een heel gedoe om het terug te sturen, vandaar dat ik daar vanaf zie. Anderzijds geeft het geen betrouwbare indruk dat de staat er niet nieuw uitziet. Jammer

Alles was goed gegaan

Zeer. Goede prestatie

Een. Geweldig. Toestel. Werkt. Prima. En. Alles. Pik fijn. Geleverd. Doe. Zo. Verder

Snel geleverd, goede service!

Snel geleverd en zeer tevreden met IR paneel

Hier een 350w IR paneel gekocht als verwarming op ons thuis kantoortje. Deze staat onder ons bureau en geeft erg aangename warmte, hierdoor kan de hoofdverwarming uitblijven en dat gaan we flink merken op de gasrekening. De levering van het IR paneel was ook snel, wij zijn dus erg tevreden met infraroodverwarmingstore.nl

Goede service.

Gewoon super geholpen.

Absoluut tranentrekkend slechte service en kapotte producten

Ze leveren kapot spul via een andere transporteur dan opgegeven, en het retourneren moet je vervolgens maar op eigen gelegenheid en eigen kosten gaan regelen. En de reactie van de klantenservice is? Jawel enkel “spam”: “kunt u ons beoordelen?”. Ja, dat kan ik wel. Ik beschouw de 80+ euro voor het door infraroodverwarmingsstore geleverde, kapotte “Quality heating” product maar gewoon als lesgeld. Nooit meer, en ik kan het van harte afraden om producten via deze aanbieder te kopen. Gewoon niet doen. Als je een slecht product geleverd krijgt, ben je het geld voor wat je hier aanschaft kwijt. En dan moet je vervolgens ook nog een ander product kopen bij iemand anders. Dan kun je maar beter gelijk ergens gaan waar ze wel reageren op klachten, problemen met geleverde producten wel oplossen en wel garantie en goede service leveren. Dat is hier alvast niet het geval.

Erg goed

Heel handig voor onder mijn bureau, zo hoef ik niet onnodig de gehele woning te verwarmen. Ook zeer aangenaam warm. 1 minpunt het paneel geeft een vreemde geur af tijdens gebruik, wellicht dat dit nog verdwijnt aangezien het paneel nog erg nieuw is.

Zeer vriendelijk geholpen met goede kennis van de producten en goed advies.

Zeer goed advies met kennis van het product. Niet opdringerig maar meedenkend met waar de verwaring voor nodig is en zo samen tot de juiste keus gekomen.

Prachtig paneel

Wat een mooie print en goede kwaliteit paneel. Het is even wennen hoe het paneel het beste te gebruiken. De pluggen heb ik vervangen voor betere kwaliteit en een hoekstekker zou nog fijn zijn. Maar netjes verstuurd in een dubbele doos. En heel blij met dit paneel er gaan er zeker meer komen. Dit is een fijne manier van verwarmen.

Snelle levering en fijne verwarming!

De 2 verwarmings-objecten die ik besteld had, kwamen snel en werken perfect. Vooral de bureauwarmer is ideaal voor computerwerk, omdat het voorkomt dat je koude handen krijgt. De voetverwarming (paneel onder bureau) heeft wat langer tijd nodig om op te warmen, maar dan is het ook erg aangenaam. Hierdoor hoef ik niet mijn hele huis op te warmen, maar alleen daar waar mijn werkplek is.

Goed advies

Goed advies, snelle levering

Weinig service bij klachten

Het apparaat doet niet wat ik wil. Er komt wel reactie op mijn mails.maar die stelt niets voor. Kan ik niets mee.

Waarom zitten er geen schroeven met pluggen bij

Waarom zitten er geen schroeven met pluggen bij. Kan hiervoor weer apart naar de bouwmarkt. Voor de rest prima apparaat en nette levering

Goede service, levering en eerlijke prijs

Eenvoudige website met veel product gegevens. Voorafgaand aan de aankoop enkele specifieke product vragen gesteld en direct kwam er een duidelijk antwoord. Leveringsproces was duidelijk, zonder talloze mails over de exacte levertijd. Perfect!

Waardeloos

Gewoon troep!

alles ok

alles ok

super service

DPD was pakket kwijt, binnen een paar dagen is er nieuw pakket verstuurd.

Goede producten, goede service

Eenvoudig te bestellen, goede communicatie n deverwarming werkt voortreffelijk.

prima geholpen

was helaas net 1 dag na de kortingsactie, maar dat had ik kunnen weten