Fantastic

Fantastic service

Snel en perfect geregeld!

Snel besteld en netjes geleverd. Prima product. Aanbeveling is het zeker waard.

Ik wees de verkoper op een inmiddels verlopen paaskortingsactie, de verkoper ging dit gelijk doorgeven en ik kreeg alsnog de korting. Wij wisten precies wat we moesten hebben, dus over de kennis van het personeel kan ik niet oordelen. Vorig jaar hebben we bewust ergens anders iets gekocht omdat de recensies toen heel slecht waren.

Uitstekend bedrijf

Er was wat gedoe met de bezorging van DHL, maar dat heeft het bedrijf netjes opgelost. Mooi warmtepaneel en goede service

Goed Vier sterren.

Gekocht via internet, dus verrassing toen de bestelling binnenkwam. Verbazing! Mooi design. Gemakkelijk te monteren. Eerste resultaten positief. Een eerlijk review kunnen wij pas geven nadat wij de heater vaker hebben gebruikt. Wij hebben nu nog onvoldoende ervaring, maar ik beveel deze wel aan. Een Nederlandse handleiding is voor niet Engels-taligen wel wat gemakkelijker.

Vriendelijke klantenservice

Besteld product was niet op voorraad, lange levertijd. Er werd me een vervangend product aangeboden waar ik zeer tevreden over ben.

Twee infrarood verwarmingsproducten besteld na telefonisch advies. Over één was ik toch niet tevreden en heb het geretourneerd. Vlot afgehandeld en binnen paar dagen geld terug. Zo hoort het!

Dik tevreden.

Overal te plaatsen en fijne bij verwarming.

Goed bedrijf snelle levering.

Maken hun laagste prijsgarantie zonder gezeur waar.

Bestellen ging makelijk. Levering ging snel

Precies wat ik verwachtte

Ik zocht een makkelijk verplaatsbare bijverwarming en vond dit infraroodpaneeltje. Het is precies wat ik zocht en hij geeft fijne stralingswarmte.

Slecht gecommuniceerd

Ik heb de spiegel half dec besteld hij was pas in januari leverbaar .prima geen probleem. Februari ben ik maar eens gaan bellen . Hij was die dag net binnen gekomen dus een paar dagen en hij zou in huis zijn. Nou niet dus na een tijdje weer gebeld Toen kreeg ik te horen 1 mei Kwam hij binnen Nou toch fijn na dikke 4 maanden . Maar van de week kreeg ik een appje van mijn buurman er was een pak voor ons . Nou je raad het al 1 WEEK TE VROEG . Nou denk je dat is toch fijn . Idd maar even een mailtje of belletje had ook erg fijn geweest .dus BETER communiceren...

Een bedrijf met een hele goede service

Ik had wat problemen met een bestelling. Een image van een fotograaf waar goedkeuring voor nodig was om op een verwarmings paneel af te drukken. Perfect allemaal geregeld.

Snel en netjes

Snelle levering en netjes verpakt, volgens afspraak.

Mooi produkt en geheel naar verwachting.

goed product

Het product voldoet aan de verwachting. Alleen jammer dat de gebruiksaanwijzing alleen in het engels is.

prima warmte paneel voor kleine ruimtes

Snelle service makkelijke op te hangen .Ziet er netjes uit ,ben er blij mee . Ik zou hem zeker aanbevelen .

Goed geholpen

Nikki heeft heel goed geholpen en mij exact verteld wat het beste was qua verschillende thermostaten. Zeer deskundig en wij zijn dik tevreden!

Kan het zelfs in 1 woord: 'helemaalzoalsiewezenmoet'

Heerlijke aangename warmte. Slaat af na 4 uur. Snel geleverd en goedkoop in gebruik. Blij mee.....

Super tevreden over de kwaliteit.

Het enige wat ik jammer vindt is het stickertje in de rechter bovenhoek.

Verwarmt onvoldoende Zeer ontevreden .Verlichting ok maar verwarmen niet

Verwarmt onvoldoende Maar een paar graden over lange tijd

Goede snelle levering

Product voldoet aan mijn verwachtingen.

Besteld en 2 dagen later in huis

Doen wat ze moeten doen

Bestellen, leveren en klaar. Fantastisch product.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo