Goed en snel

Prima ervaring.

Heel fijn!

Heel blij met dit product Alleen jammer dat ik hem alleen aan en uit kan zetten en niet temperatuur kan verhogen of verlagen

Snel en prima prijs

Snel geleverd voor een prima prijs. Voldoet aan verwachting

Komen afspraken na

Eerste paneel was niet goed. Het licht deed het niet. Volgende dag werd er direct een nieuwe gestuurd

Bestelling is snel en volgens afspraak aangeleverd

niet geleverd wat ik heb besteld.

heb bij quality heating een infrarood straler voor de badkamer besteld type QH CCR 18. MET DE AFM.780x133x103 met kabellengte 1,5 meter maar hebben geleverd de AH 18 CCR met de AFM.740X162X154 MM met kabellengte 1.8 meter. er zat wel een stickertje op geplakt dat het de QH CCR 18 was maar de afmetingen kloppen niet.en de kabellengte ook niet heb met de klantenservice gebeld maar zij weten het ook niet.

Zie beschrijving (smile)

Zoals de panelen geleverd worden zijn ze alleen zelfstandig op te hangen, dicht in de buurt van een stopcontact. Wil je er, zoals in ons geval, drie in een ruimte hangen die met elkaar verbonden zijn en met gebruikmaking van een (1) thermostaat, dan moet je nogal wat knutselwerkjes verrichten. Minimaal zou ergens te vinden moeten zijn hoe dat te realiseren is.

snelle levering, goede prijs

Erg handig in de serre als bijverwarming.

Prima product voor een goede prijs.

Het infrarood paneel werd op de afgesproken tijd goed verpakt geleverd. De gebruiksaanwijzing was duidelijk. En het ziet er fraai uit. Één opmerking. Bij het verbinden tussen thermostaat en paneel moet de thermostaat wel in de buurt van het paneel worden gehouden en er op worden gericht. De telefonische helpdesk was goed bereikbaar.

Snelle reactie

Bij vragen wordt en snel en adequaat gereageerd

slecht

De bestelde verwarming geeft nauwelijks warmte af.......de aankoop is weggegooid geld

Ik heb een warmte kussen besteld. Snel geleverd en goede kwaliteit het is een heerlijk kussen.

Snelle levering en een goed product

Het infraroodpaneel is snel en goed geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Zelf onze kat vindt het heerlijk om erbij te gaan zitten.

Snel geleverd maar geen bericht dat het onderweg was!

Hele nette, snelle en goede levering. Zelfs nadat er een onderdeel niet bij was werd deze de volgende dag alsnog afgeleverd. Super bedankt

Super apparaat

Snelle levering voor 2e kans heater, kleine beschadiging, niet te noemen

Snelle en correcte levering van prima product

De infrarood spiegel is een mooi product, installatie inclusief koppeling aan wifi is eenvoudig

service

Komt afspraak niet na

warmte is maar matig

sommige apparaten kunnen er niet opstaan zoals een ipad terwijl ik nu net mijn handen wil warmen terwijl ik werk

snelle levering en heerlijk comfort op de zitbank

IR paneel besteld, volgende dag geleverd. Ik heb het paneel aan het plafond gehangen boven de zitbank. Het geeft net dat beetje extra warmte, dus de thermostaat kan een graadje lager.

Pakket supersnel geleverd

Het pakket was binnen 24 uur geleverd

Ok

Paneel aangekocht met afterparty pas na 8 dagen geleverd Paneel moeilijk op te hangen met aluminium profielen Plafond bij ons balken met potten Vakman moeten aanstellen bijkomende kost Einde goed alles goed

Geleverd volgens afspraak

De panelen zijn van goede kwaliteit voor de prijs. Via klantenservice kreeg ik informatie over de levering. Infrarood panelen werken goed.

Goed product en goede communicatie

Ik bestelde een infrarood spiegel die niet op voorraad was. Het was een stuk goedkoper dan andere leveranciers dus ik nam de langere levertijd voor lief. Toen ik mailde met de vraag hoe lang nog kreeg ik keurig antwoord met uitleg en een indicatie wanneer er geleverd zou worden. Toen de spiegel kwam was alles prima in orde en kon ik eindelijk weer in een warme badkamer douchen

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo