Goed geregeld

Spiegel dubbel verpakt tegen schade. Ziet er goed uit.

Snelle levering van een mooi en functioneel paneel

Sinds wij een warmtepomp hebben wordt onze enige losse radiator die we in huis hebben, namelijk in de badkamer niet meer warm genoeg. Dit wisten we op voorhand. Daarom hebben we nu een infrarood paneel met verlichting aan het plafond hangen zodat het weer behaaglijk warm in de badkamer wordt op het moment dat het nodig is. Probleem opgelost dus. Wij zijn tevreden.

Is prima op hobbykamer om snel en gericht wat warm te te hebben

Is behaaglijk om vlakbij warmte te hebben. Maar niet om ruimte helemaal te verwarmen.

helemaal tevreden

Het toestel (700 W) is goed afgewerkt, eenvoudig concept, enkel knop 'aan en uit' ,was héél goed in prijs, verwarmt mooi gelijkmatig de zithoek waarvoor het bestemd was door zijn mooi groot oppervlak. Ik geloof dat het toestel zuiniger is dan een oudere versie van infra-rood Mica bijverwarming die ik gebruikte. De achterkant wordt warm maar niet overdreven zodat ik denk dat de meeste hitte efficient vooraan vrijkomt. De pootjes houden het goed recht. Ik ben tevreden !

Levering prima, ophangpluggen en schroeven van slechte kwaliteit

Erg mooie spiegel en voldoet goed. Bijgeleverde pluggen en schroeven kloppen niet. Schroeven te kort of pluggen te lang. Daarnaast hebben de schroeven een foute kop voor de toepassing waarvoor ze bestemd zijn en waren de pluggen van slechte kwaliteit. Nu opgehangen met eigen pluggen en schroeven. Maar zoals aangegeven mooie spiegel waarbij alle functies goed werken

Mooi product, 2 weken te laat geleverd

Veel te laat geleverd, geen track en tracing nummer gekregen. Volgens de telefoniste wel, maar stond ook niet in de spam. Ook werd mij verteld dat de aansluiting rechts onder zit. Dit was helaas links, waardoor mijn wcd verkeerd zit…. Wel een mooie spiegel

Lang gewacht op levering en produkt perfect

Goed produkt!!

Prima prijs kwaliteit verhouding

Alleen de leveringen wat vertraagd, maar is begrijpelijk in de huidige wereld.

Very good but there's always room for improvement.

The product itself is great, it's more the adequate to keep my student tenant warm in her 11sqm room . I ordered Friday early morning, it arrived late Friday afternoon, this is fine but unless I missed something in my email I didn't receive a tracking number so I'd no idea when it was going to arrive.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van de panelen. Prima kwaliteit tegen een zeer gunstige prijs.

Snel en prettig geregeld

Ik heb de infrarode terrasverwarmers uitgepakt en deze zien er heel mooi uit. Ook de afwerking en het bijgeleverde ophangmateriaal ziet er heel goed uit. Allemaal rvs. Ik heb er twee naast elkaar en ze zijn perfect naar wens af te stellen en het ziet er daardoor heel strak uit. De bediening met de afstandsbediening werkt ook prima. Ik hoop dat ik er jaren plezier van zal hebben.

Uitstekend product en service

Snelle levering en top kwaliteit! Wij zijn echt erg blij met onze nieuwe infraroodvermarming

Zover ben ik niet, mijn verbouwing is net begonnen! Probeer in de maand mei aub!

Zie hier boven!!

Weinig communicatie

Het product is 2 x uitgesteld wegens leverings problemen, maar zelf moeten bellen en mailen om de status te achterhalen.

Beste service

Geholpen door deskundig personeel. Verder geen ervaring, want de IR-verwarming is nog niet in gebruik

Plug and play

Goed product, goede service

Artikel was lange tijd niet op voorraad maar goede communicatie hierover. Tijdens vakantie bezorgd maar alles prima in orde

Blij met mijn infraroodpaneel

Binnen twee dagen werd het paneel bezorgd. Ophangen was zo gepiept met behulp van de bijgeleverde mal. Verbinden met WiFi was zo gebeurd en de bediening van de thermostaat is heel simpel. De verlichting is in drie kleuren dimbaar. Het paneel hangt aan het plafond in de studeerkamer en geeft heel snel een heerlijke warmte. Ik ben zeer tevreden met het infraroodpaneel!

Niet helemaal goed

Er zijn te weinig schroefjes erbij geleverd waardoor ik toch nog wellicht naar de gamma moet om schroefjes op te halen zodat ik het systeem kan vast monteren. Al met al teleurstellend. Ook de verpakking is beschadigd aangekomen ik hoop dat het systeem als ik het straks heb vastgemonteerd dat het geen storingen geeft!!

goede ervaring opgedaan bij Quality Heating

Prima verzorgd en goede afspraak

prima geregeld en snel geleverd...

makkelijk te bestellen en snel geleverd en doet het allemaal prima. erg tevreden over hoe en snel of het gegaan is. heerlijke warmte in de douche.

Waardeloos

3 maanden moeten wachten op het product. Klantenservice onbereikbaar. Spullen werden niet aan de deur geleverd.

Redelijke snelle levering en mooi en strak product

Mooi strak IR paneel en verlichting ook prima. Levering was wel wat later maar dit lag blijkbaar aan DHL.

Zeer snelle service

Snelle levering, klopte allemaal, vriendelijke bezorgster

Zeer snelle levering

Een positief resultaat zullen er meerdere worden gekocht.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo