goed geholpen gelijk meenemen

Mijn vragen werden beantwoord en heb daarna alles meegenomen op zaterdag.

Moest even wachten, verder prima

Prima ervaring, was wel wachttijd op mijn IR paneel

Goed verpakt verzonden, maar niet de volgende dag binnen

Prettige site om te bestellen. Goed verpakt afgeleverd maar de belofte vandaag besteld morgen in huis werd niet waargemaakt.

Snelle levering. Goed product.

Fijne behagelijke warmte

Mooi afgewerkt paneel wat een fijne behagelijke warmte geeft. Aan plafond gemonteerd op ca. 2.50 hoogte. Duurt een minuut of 5-7 voordat de warmte straling wordt gevoeld. Het koppelen van de thermostaat en de wifi koste wel wat moeite, maar lukte wel na enige malen de stappen doorlopen te hebben.

Uitstekend, snelle service en prima assortiment

geheel naar tevredenheid

Prima service, product volledig naar verwachting

Snelle, vlotte afhandeling van de bestelling

Hoewel de levering érg lang duurde, iets waar Infraverwarmingstore waarschijnlijk zelf weinig aan kon doen, is het paneel tot volle tevredenheid in gebruik en het doet wat beloofd was. Een warme werkplek waardoor het thuiswerken comfortabeler wordt.

Werkt goed

Doet wat ik verwacht

Uitstekend product

Uitstekend product, maar wel het verzoek om bij aflevering bij de buren een bericht achter te laten.

Nette afwerking orders

In verleden steeds nette en snelle orderafwerking. Laatste keer door alle wereldwijde verstoring heeft het lang geduurd, maar toen wel weer perfect verpakt geleverd.

Voldoende

Jammer van de lange levertijd

Bevalt goed onder het bureau op een koude kamer

Bevalt goed onder het bureau op een koude kamer

Lang gewacht maar uiteindelijk gekregen wat ik had besteld.

Mijn ervaringen met infraroodverwarmingstore waren uiteindelijk naar lang wachten wel positief. ik heb gekregen wat ik besteld had en en de infraroodplaat verwarmt goed, lokaal. Het is een aangename warmte, maar ik zou hem niet gebruiken om een hele (grote) ruimte te verwarmen. Het bestelproces zelf verliep wat moeizaam. Het bestellen en de orderbevestiging ging allemaal prima, maar toen begon het wachten. Ik wist al dat er een lange levertijd op de plaat zat, echter duurde het op den duur wel erg lang. Nog wat extra vertraging tussendoor, maar wel een communicatie van de infraroodverwarmingstore wanneer de verwachte levertijd was. Al klopte de benoemde datum niet helemaal, het is de gedachte die telt. Alles bij elkaar weet ik niet of ik nog eens bij deze winkel zou gaan bestellen, allicht wel als de verwachte levertijd van het betreffende artikel minder lang is.

Alles prima gegaan.

Eerder gekregen dan verwacht

Slecht

Een bestelling plaatsen waarin aangegeven tijdens de bestelling dat het medio december zou binnenkomen. Daarna een bericht dat het eind december begin februari kwam. Bericht daarna dat het 3 februari zou binnen komen. Uiteindelijk 9 februari aangekomen, zonder enig bericht van verzending of track and trace. Bel je de helpdesk krijg je alleen een sorry te horen. De dame aan de telefoon is zeer vriendelijk, maar kan weinig voor je betekenen. Misschien moeten jullie je manier van werken wat aanpassen, zodat de klant niet steeds de dupe is van jullie aanpas. Laatste keer dat ik wat koop bij jullie.

Goed verzord

Plaatselijk lekker warm.

Heb er een van 350 w staan naast mijn bureau. Het is heerlijk en het hele kantoortje wordt behaaglijk. Weinig verbruik van stroom. Ben er erg blij mee

vlotte correcte levering

vlotte correcte levering

Nog ontevreden

Bestellingsgesprek op 1 februari was positief. Half februari zou het betreffende paneel binnenkomen en zou ik in de mail bericht ontvangen om op te halen. Tot op heden nog geen bericht ontvangen. Ook niet dat het langer duurt.

Lange levertijd maar supergoed product.

Het duurde even, maar nu lekker warm met het infrarood paneel. Snelle reacties tijdens mailcontact!!

perfect paneel voor bureauverwarming

Om 14:50 uur besteld, volgende dag geleverd. Met heldere documentatie over wat wel en niet kan met dit paneel. Werkt perfect.

Communicatie kan echt beter

Ik bestelde een infraroodpaneel op 21 november, en kreeg deze geleverd op 9 februari. Toen ik bestelde was de verwachte levertijd eind december, ik moest er dus veel langer op wachten. Wat je niet binnen krijgt van de leverancier kan je natuurlijk niet leveren, maar het was wel zo netjes geweest als ik hier pro-actief over geinformeerd werd. Omdat de levering nu vlak voor of in mijn vakantie zou plaatsvinden, heb ik nog drie keer (!) extra contact gehad over de levering. Een medewerker heeft toen eerst in het systeem gezet in welke periode de levering niet verzonden moest worden, omdat ik niet thuis zou zijn. Er werd mij daarna belooft dat de bestelling op maandag of dinsdag verzonden zou worden, dat was precies op tijd voor mijn vakantie. Ik heb dit dinsdag nog een keer per mail nagevraagd. Ja, het zou die dag verzonden worden. Maar desondanks werd het toch pas woensdag verstuurd. Dat vind ik echt teleurstellend, daarom 3 sterren.

goed produkt

mooi product op tijd geleverd.

probleemloos

Phoenixstraat 37