Hij werkt super

Snel warm en aangenaame warmte

Toch jullie best gedaan

Ondanks alle vertragingen in verband met de levering, toch netjes en op tijd bezorgd.

Duurt lang

Hallo, de 2 sterren zijn voor de communicatie maar verder geen ster want ik heb kog steeds geen paneel :(

Snelle levering. Minpuntje was dat de transportear DHL geen bericht geeft wanneer ze de bestelling leveren.

Heerlijke warmte!

Volstaat als bijverwarming in het kantoor.

Vlotte en snelle levering

Vlotte en snelle levering.

Het i een goede bij verwarming

Het paneel is gemakkelijk te plaatsen aan het plafond Voor de bediening heb ik de thermostaat met een losse schakelaar genomen, dat is veiliger voor in de badkamer. Het duurt wel 35 minuten voor je de warmte echt voelt. Het planeel is 700 watt. Het is een lekkere warmte.

Vlotte levering

Bestelling werd vlot afgehandeld. Goede opvolging met bevestiging van verzending e.d.

mooie kwaliteit maar service kan beter

de 2 panelen werden 1 maande later bezorgd dan verwacht - geheel onverwacht - geen bericht vooraf dat de panelen bezorgd zouden worden, maar de dag zelf een bericht van de bezorger. en dan ook nog 2 dagen na elkaar. ik heb de panelen nog niet geïnstalleerd, maar de beschrijving mag wel wat duidelijker. Neem een voorbeeld aan ikea.

Snelle levering, goede opvolging.

Desondanks dat het IR toestel niet voldoet aan mijn wensen (ik wil de kamertemperatuur met 6 à 8 graden laten stijgen en dit is niet mogelijk, ik had er overgelezen in de uitleg ) werd me vriendelijk voorgesteld om wat mogelijkheden uit te proberen of het toestel terug te sturen. Ik stuurde het toestel terug (ook dat gaat vlot) en Ik overweeg bij dezelfde firma een convectietoestel aan te schaffen.

Heerlijk om dichtbij te verwarmen net als vroeger bij de hout of kolenkachel.

De CV kan wat lager en het paneel compenseert de warmte.

Snelle levering, we hebben het paneel van 350 watt, merken dat dit alleen werkt als je het paneel heel dichtbij zet. Misschien volgende keer opteren voor een paneel met meer watt.

Prima product

Prima product wat aan de verwachtingen voldoet. Makkelijke installatie dankzij de duidelijke handleiding. Ik ben erg tevreden. Vriendelijke groet John

Infrarood bureauonderlegger werkte niet maar ik kreeg direct een ander exemplaar opgestuurd die het wel doet. Mijn werksituatie is nu een stuk comfortabeler; geen koude handen/vingers meer en de verwarming kan een stuk lager.

Alles compleet geleverd, montage en gebruik gaat op rolletjes.

Na montage paneel en gebruik afstandsbediening is het een goed werkende combinatie. Wij zijn erg tevreden met onze aankoop.

Na een fout van DHL, losten ze de fout snel op. Wat dus hun fout niet was. Zeer goede service, snelle reactie via de mail.

Snelle levering en goed advies....TOP

Ik heb mijn ervaring al met meerdere personen gedeeld.

Snelle levering en advies

Product goed verpakt in stevig karton. Montage simpel dmv 4 schroeven. Fijne warmte onder mijn buro. Nadeel is het stugge aansluitsnoer.

Prima service goede communicatie.

Ik heb een thermostaat gekocht bij de store en deze werd netjes en snel afgeleverd op ons adres in Spanje. Prima geregeld.

snelle levering; verwarmt goed

verwarmde bureauonderlegger: de gebruiksaanwijzing is veel te summier; graag aanscherpen. Het aanzetten en dan de intensiteit van de verwarming instellen klopt niet met de gebruiksaanwijzing.

Prettig geholpen

Hij was beschadigd

Er zate krasjes op en voelde op een plak plakkerig aan, alsof er een sticker op gezeten had of plakband. Verder is het een handig ding die goed warmte geeft

Perfect geregeld goed verpakt en ook nog de goedkoopste.

Bestellen en betalen zonder problemen gegaan, alleen 2 dagen later ontvangen dan afgesproken door sorteer fout bij DHL. Vol lof over infrarood verwarmingsstore. Theo

Er werd alert gereageerd op mijn vragen

Omdat de bij het product gevoegde gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk is kon ik aanvankelijk niet tot een goede ingebruikname komen. Via het emailverkeer met jullie kreeg ik de nodige aanwijzingen.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo