Is het geld niet waard!

Het paneel is van een slechte kwalteit omdat de gebruikte materialen zeer dun en goedkoop zijn. Het scherm staat wankel op plastic pootjes en de warmteafgifte is ver onder verwachting. En dat terwijl de prijs zeer hoog is ten opzichte van concurrerende fabrikanten. Ik dacht kwaliteit te hebben besteld maar zie dit apparaat als een echte miskoop. Ook zitten er twee deukjes in de zeer dunne stalen beplating aan de achterkant van het nieuw geleverde paneel.

Duidelijke en uitgebreide webshop

Infrarood paneel gekocht met eigen foto

Zeer klantvriendelijk

Goede adviezen redelijke prijzen en Snelle levering

Directe service prima, bezorging door DHL slecht

Te lang wachten op bezorging, door slechte en summiere communicatie van DHL pakket niet voor het weekend bezorgd.

Tapijtverwarming aangeschaft, probleemloos verlopen. Aankoop naar tevredenheid.

Prims spul

Mooi op tijd geleverd en werkt perfect!

Snelle levering, goede service

Nadat de bestelling geplaatst was, werd het paneel na 2 dagen geleverd. Alles keurig verpakt, en dus zonder beschadiging aangekomen. Via de mail wat vragen gesteld mbt de montage, en steeds netjes én snel antwoord gekregen. De thermostaat vind ik persoonlijk niet passen bij de luxe uitstraling van het paneel. Bediening/instelling is even zoeken, en zal niet voor iedereen vanzelfsprekend zijn. Grootste gemis cq. minpunt: het ontbreken van een WiFi connectie/App om het paneel te bedienen.

Kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs

Onlangs een IR-paneel aangeschaft. Online de goedkoopste, maar niet ten koste van kwaliteit en snelheid. Verpakking ook dik in orde. Erg tevreden.

Paneel is volgens verwachting,thermostaat kastje is ook goed verbinden met het paneel

Ok top

Goede ervaring, mooi product

Wij zochten een IR paneel als bijverwarming in onze badkamer. We zijn uitgekomen bij een Qualty Heating plafondpaneel met ingebouwd verlichting. Het paneel was niet op voorraad maar werd volgens afspraak half januari geleverd. Een heel mooi strak paneel wat helemaal voldoet aan onze verwachting! Minpunt is de afstandsbediening: om de timer te programmeren moet je een academische graad hebben. Ik ben er niet slim genoeg voor!

Alles netjes afgeleverd.

Goed advies, duidelijkheid over levering en netjes afgeleverd.

ik ben behoorlijk teleurgesteld. Plafond 260 hoog. Ik voel nauwelijks warmye

Ik ben behoorlijk teleurgesteld. Plafond op 2.60 hoogte. Ik voel nauwelijks warmte

Ivm drukte heb ik ongeveer een maand langer moeten wachten op mijn paneel.

Daarna was de service goed. Er was goede nazorg.

ok

snelle levering, apparaat werkt zoals verwacht op basis van beschrijving.

Ik koop nooit weer zulke rommel, het paneeltjes zelf wordt warm maar geeft nauwelijks warmte af

zie hierboven

Goede klantenservice

Door leveringsproblemen duurde het even voordat paneel binnen was. Altijd wel snelle reactie op mijn vragen

Verlate levering, geen communicatie

Infraroodpaneel besteld op 16 november, pre-order levering begin december. Uiteindelijk pas 20 januari ontvangen. Geen communicatie, ik moest zelf steeds informeren waar mijn bestelling bleef. Paneel zelf is prima.

Mooie uitstraling

Mooie uitstraling makkelijk in gebruik prima te installeren

Werk goed verlichting mocht feller

Verlichting mocht iets feller

Maandag besteld en dinsdag bezorgd

Ik had eerst een verkeerd adres opgegeven. Infaroodverwarmingstore heeft naar aanleiding van een mail direct contact opgenomen met transportbedrijf. Zij gaven aan niet te kunnen doen. Op verzoek heeft de transporteur het pakket retour toegestuurd. Infraroodverwarmingstore heeft direct het pakket opnieuw gelabeld en opnieuw verzonden. Erg blij mee!

Warmte op de goede plek

Infrarood plafondverwarming besteld en na snelle levering direct in de daarvoor bestemde ruimte opgehangen op 2 meter hoogte. De warmte is al snel voelbaar en voor onze werkruimte ruim voldoende. De berekening hoeveel watt je nodig hebt per kubieke meter is vrij nauwkeurig. Wij zijn tevreden!

lang gewacht, goed resultaat

Na lang wachten eindelijk het paneel ontvangen. Goed verpakt, goede beschrijving, eenvoudig aan te sluiten op het plafond licht punt. (Licht schakelaar werkt nu als 'hoofd'schakelaar voor het paneel). Alleen wat last gehad met het uitmeten (boven je hoofd) en het boren in het keiharde beton. Het dimbare licht (zacht tot fel) en geeft goed licht in de ruimte. Het paneel moet natuurlijk eventje op temperatuur komen en is dan al snel voelbaar en aangenaam. Goede aankoop!

Snel bezorgd, 300W nét genoeg voor op het bureau

Ik heb een infraroodpaneel van 300W gekocht en op mijn bureau gezet zodat ik niet de hele zolder warm hoef te stoken. Het paneel staat naast mijn beeldscherm, direct op mij gemikt. Op zich werkt het prima. Ik verwarm de kamer wel nog met de radiator tot ongeveer 16 graden. Dan nog een warme trui aan, en dan is het prima. Geen koude handen meer. Ik heb nog niet uitgerekend of dat inderdaad goedkoper is dan gewoon verwarmen tot 19-20 graden.

Voldoet aan de verwachtingen.

Voldoet aan de verwachtingen.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo