het infrarood paneel voldoet volledig aan de verwachtingen

Het paneel is snel en in goede orde ontvangen. Het installeren is super eenvoudig dus nog dezelfde dag werkte het. Een aanbeveling wil ik meegeven en dat is de batterijen voor de afstandbediening toch toe te voegen bij de verpakking. Pas dan is het echt plug en play, want je hebt die dingen gewoon niet altijd in huis.

goed geholpen, product voldeed niet aan verwachting, retour gezonden.

De infrarood plafond plaat/verwarming/lamp voldeed niet aan de verwachting . Product deed verder wat het moest doen! Geen problemeen met retourzenden. Goed afgehandeld, geld retour.

perfecte warmte!

Doet wat het moet doen, fijn om verschillende opties te hebben. gemakkelijk om zakelijk te bestellen vanuit België. Snelle levering, vijfsterrenservice! Dankjewel!

Prima geregeld

Een aantal keer telefonisch contact gehad over wat we precies nodig hadden aan wattage, goede voorlichting gekregen. We moeten de infrarood panelen nog plaatsen, maar alles was keurig verpakt.

Snelle levering, infrarood paneel 580 Watt werkt goed, wordt snel warm.

Perfekt

Mooi produkt

Snelle levering en goede adviezen

Zeer klantgericht en goede informatie gekregen. Levering ging ook heel vlot.

super

overzichtelijk aanbod,snel besteld levering wat vertraging. Infrarood paneel gemakkelijk gemonteerd.Prima toestel.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Peima

Goed en snel geleverd, achter af betalen was geen probleem

Perfect!

Correcte levering en alles goed gedocumenteerd.( in het Nederlands).

Waar heb ik het nodig en daar kreeg ik een goed advies

Een showroom met alle soorten panelen die aangesloten waren Ik kon gelijk de uitstraling voelen en dat ervaar ik als zeer positief En gelijk een goed advies

Goede en snelle service

Producten snel geleverd. Zeer tevreden over het werken van de thermostaat. Klein minpuntje de bijgevoegde handleiding, is niet helemaal duidelijk. Maar met een vraag per mail kreeg ik erg snel een goede uitleg.

Snel geleverd en een goed apparaat.

De steunen voor het paneel zijn lorrig ( snel los). Het paneel zelf is verrassend goed.

Ben goed te woord gestaan.

De afspraken zijn goed nagekomen.

Goed product, goeie service

Ze hebben veel keus, maar je kunt op de site prima filteren. Aanvullende vragen worden vlot en naar wens beantwoord. Levering ook snel.

Levering is gedaan

Na bestelling is artikel geleverd zodra dit weer leverbaar was. Netjes up2date gehouden via mail. Nu wachten op verbouwing badkamer. Greetz.

Karpetverwarming voldoet prima

Dankzij de karpetverwarming krijgen we s’avonds geen koude voeten meer.

Eindelijk een warme buroplek

De regelbare buroverwarmer voldoet geheel aan onze verwachting. Eenvoudig te monteren. Bestelwijze en levering is prima verzorgd.

toestel en levering zeer oké

toestel zeer oké

Levert conform afspraak

Ondanks grote vraag gewoon geleverd conform afspraak

goed, alleen de verpakking mag wat steviger

mooi product. de aankondiging op de website dat voor een bepaald moment besteld de volgende dag levering betekent klopt niet en schept onterechte verwachtingen. gewoon zegge dat het een aantal dagen duurt

Aangename warmte

Heb het infraroodpaneel onder mijn bureau tegen de muur gemonteerd en geeft een aangename warmte af

Adequaat en snel

Prijs was uitstekend, net als het product. Afgeleverd op afgesproken tijdstip, dus prima de luxe.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo