Super en volgens toezegging geleverd

Het paneel is zoals aangegeven op tijd geleverd met toch wel 1 opmerking De doos was beschadigd maar het paneel was dusdanig verpakt dat daar niets mee aan de hand was. Het paneel ophangen is een fluitje van een cent en werkt prima. Ik heb een uitstekende keuze gemaakt dus op naar de volgende.

Alles prima geregeld

Van A tot Z alles goed

hij doet precies wat het beloofd

hij doet precies wat het beloofd

geen tweede keer meer

het bestellen verloopt vlot.Als je iets terug wilt sturen omdat het niet voldoet aan de verwachting dan moet je zelf de retourkosten betalen (ook binnen de 14 dagen bedenk termijn).Daarnaast kreeg ik een betaling herinnering van Riverty omdat dit bedrijf te traag was om mijn retour op tijd af te handelen en ik keurig op tijd alles had terug gestuurd en daardoor moest ik dus zelf contact opnemen met het bedrijf zodat hun het pakket retour gaan aanmelden bij Riverty en ik geen betalings achterstand meer heb.

Ondanks de vertraagde levering tevreden met de beloofde kwaliteit

De capaciteit die in de beschrijving is aangegeven, voor wat betreft de inhoud van de te verwarmen ruimte, klopt het met het resultaat. Hoewel het gebruik van het verwarmingsapparaat nog betrekkelijk kort is ben ik tevreden.

Prima spul maar lange levertijd

Moii en goed werkend infrroodpaneel, maar hou rekening met meer dan 4 maanden levertijd.

Vandaag besteld, morgen in huis. Stekker in het stopcontact en het huis wordt weer lekker warm.

Productafbeelding niet volledig.

Helaas wordt op de site niet met een foto weergegeven hoe deze heater eruit ziet wanneer hij hangt. Het heeft nl een behoorlijk hoog ophangsysteem.

Super klantenservice

Ik ben erg goed geholpen door Maja van de klantenservice. Ze ging nog een stap verder met informatie verstrekken waardoor ik geen enkele twijfel meer had en dit is uiteindelijk na het bestellen ook waargemaakt. Ik ben super tevreden!

Prettig formaat

De keuze uit diverse matennis fijn. Ben blij met de thermostaat stekker.

Aangenaam geholpen aan de telefoon.

Telefonisch contact gezocht omdat ik een specifieke wens had en bij mij de kennis ontbrak om daarvoor een keuze te maken. Aangenaam geholpen aan de telefoon waarna bestellen en leveren vlot gebeurde.

snel en goed geleverd

Niet echt geweldig!

We moesten een maand op onze infrarood paneel wachten terwijl op de site stond dat de panelen op voorraad waren!

Levering correct

Heb nog geen ervaring nog niet gebruikt wel geplaatst

Prima bedrijf

goede communicatie, snelle levering en prima advies gekregen

Goed product en levering

Mooi product en goede levering.

Wij waren op zoek naar een spiegel met infrarood verwarming. Daarvoor zijn we eerst voor oriëntatie in de winkel in Alkmaar geweest Daar zijn we zeer vriendelijk en goed geholpen Thuis nog het een en ander opgemeten en daarna via de webshop de spiegel besteld Deze is daarna goed en snel geleverd

We zitten er weer warmpjes bij

Senl besteld en snel geleverd voor een scherpe prijs

Mooie infrarood kachels

Snelle levering van een mooi en goed product. Installatie uitleg had wel wat beter gemogen, is niet helemaal duidelijk / correct, uit eindelijk wel gelukt. Geeft voldoende warmte af.

Super goed

Super goed geholpen dank je wel

Prima geadviseerd

Advies werd goed onderbouwd en men nam alle tijd daarvoor

Werd zeer goed geholpen en geïnformeerd wat ik wou weten

Zeer correct en vriendelijk geholpen de service ging tot in de auto brengen van het paneel wat wij kochten .

Het paneel bevalt mij best en is heerlijk warm, als ik 's ochtends opsta en de krant lees in goed verwarmde kamer.

Goede informatie, snelle levering

Voor mijn doel tweede kanspanelen aangeschaft. De informatie die ik vooraf kreeg was voor mij doorslaggevend om voor deze categorie te kiezen. Men kon mijn oproep niet direct beantwoorden, maar werd kort daarna teruggebeld. Kortom, ik heb goede ervaringen met de Infraroodstore.

snelle levering en snel retour

Ik had een infraroodpaneel besteld en deze ook snel ontvangen, binnen 2 dagen. Toen daarna bleek dat het niet werkte zoals ik graag zou zien, het paneel ook weer snel retour gemeld. Het paneel functioneerde prima, maar niet waarvoor ik het in gedachte had. Na terugzendig ook redelijk snel mijn geld terug gestort gekregen. Goede ervaring

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo