Mooie verwarmingspaneel

Het ophangen was met de “mal” makkelijk te doen. Het instellen van de wifi kostte meer tijd. Het lampje waar je kan zien of verwarming aan of uit zit zit onderaan het paneel. Bijna niet te zien. Verder ben ik nog in de leerfase.

Goede en snelle levering

Mooi product en goede service

werkt perfect in korte tijd heerlijk warme badkamer

Makkelijk zelf op te hangen plafond paneel, direct comfortabel warm

Goeie uitleg

Goede uitleg in de winkel en vlotte service Heerlijke warmte

Snelle levering en goede installatiebeschrijving van het product

Snelle levering en goed installatie beschrijving van het product.

Snelle levering en top resultaat

Kwaliteit product goed. Bezorging binnen een paar dagen. Dit is mijn eerste ervaring met Quality Heating.

Keurig bedrijf waar we prima werden geholpen.

de motorhandschoenen met verwarming voldeden de volgende dag ,na oplading , volledig aan de verwachting. voor deze prijs zeker een goede aankoop.

doeltreffend

Voor een relatief kleine badkamer (16m3) hebben wij een 1000W paneel aangeschaft. Op advies van de winkel. Ondanks de vermelde afmetingen op de site moest ik toch wel even slikken toen ik het paneel in de handen had. Maar het vermogen is perfect!! Eenvoudig gemonteerd zonder complicaties en aangesloten middels een Shelly PM1 voor bediening volgens schema via een app. (aangezien ik geen schakelaar op die plek heb) Hangt prima aan het plafond en gaat 15min voorafgaand dat wij de badkamer in gaan aan. Heeft in 30 minuten ongeveer de kamer met gemak 4 graden warmer. Heerlijke stralingswarmte en met de eigen zonnenpanelen gewoon gratis warmte.

Erg gemakkelijk apparaat

Paneel aangeschaft (350Watt) voor bijverwarming werkkamer. Gaf onvoldoende straling. Website niet goed gelezen en werd geadviseerd een 700Watt te nemen. Meteen contact opgenomen om het paneel te kunnen omruilen. Geen enkel probleem. Een nieuw paneel werd direct gereserveerd. De 700Watt voldoet prima en geeft lekkere warmte. Alle lof voor Quality Heating en de zeer snelle reactie en service.

Goeie service

Snelste service die ik ooit heb meegemaakt

Toen ik na het betalen, op de website, van mijn uitgekozen item bedacht dat ik nog iets erbij moest hebben, heb ik gebeld met de klantenservice. Het ging echt om 4 minuten na online betaling. Mijn product was al ingepakt en lag al klaar om te verzenden. Nog nooit meegemaakt! Toch konden ze het nog even stoppen en mijn 2e item handmatig bijvoegen. Ik kreeg een betaling in de mail en de volgende dag had ik 1 pakket thuis met 2 producten. Fantastisch

Binnen 48 uur reactie op offerte aanvraag en na betaling binnen 48 uur geïnstalleerd. Top lekker Snel geregeld

Prettig en snel contact

Snelle en prettige reacties via de mail. Producten was niet op voorraad maar de afgesproken periode was het product weer op voorraad en is direct netjes opgestuurd.

Betrouwbaar

Komen hun afspraken na en het product voldoet aan de verwachtingen.

leveren na niet op voorraad

bestellening gedaan januari, hoorde maar niks contact gezocht bleek niet op voorraad te zijn (had ff mail gestuurd hierover) zou eind febr geleverd worden maar weer niks dus weer contact gezicht nu bleek pas in maart er weer zijn kan gebeuren maar laat het ff weten mail of bel even heel jamner eindelijk had ik me bestelling op zich niet zo erg maar gaat er wat aan doen dat mensen betere info krijgen verders zijn de artikelen perfect groetjes

Gewoon heel goed. Gekregen wat ik wilde.

Gewoon heel goed. Gekregen wat ik wilde.

Duidelijke uitleg en snel geregeld, mooie showroom waar je het infrarood gevoel kan ervaren

zeer betrouwbaar

Zeer betrouwbare firma .Maakt hun belofte naar verzending en levering waar. Correcte verpakking en bijgevoegde handleiding en boorpatroon voor een makkelijke plaatsing.

We wisten al wat we wilden bestellen omdat we al eerder wat besteld hadden. Eén infrarood paneel. Deze was op voorraad en was de volgende dag al verstuurd Supersnelle levering. We zijn erg blij met het product. Werkt makkelijk en onze slaapkamer is heerlijk warm

Goed gerichte warmte op mijn werkplek

Door het paneel boven mijn bureau is de noodzaak om de gehele ruimte warm(er) te stoken met de CV vervallen. Bespaart dus op gas.

Deskundige webshop MET winkel

Ik had een mini infrarood paneeltje nodig voor onder mijn bureau. Ik reed vlak langs hun winkel onderweg naar elders en besloot even langs te gaan om bezorg CO2 te voorkomen. Uiteindelijk heb ik aangeschaft wat ik vooraf al had geselecteerd. In de winkel kreeg ik wel goede uitleg over alternatieven.

Gewoon goed

Goede uitleg en snelle bezorging

Goede levering en producten

Twee infrarood panelen gekocht en die voldoen goed. Let wel of er een stekker aan zit, dit is bij sommige panelen niet het geval.

Afstandelijke dienstverlening, geen communicatie meer na aankoop over vertraagde levering.

Na aankoop paneel in jullie showroom in Alkmaar geen enkele communicatie meer over vertraagde levering. Zelf 2x contact moeten opnemen. Toezegging was levering over 1 week. Uiteindelijk zou het begin april worden, 7 weken na aankoop. Uiteindelijk telefonisch dan maar een ander paneel besteld dat wel op voorraad was.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo