Snelle levering.

Goed product. Ziet er mooi uit en heeft voldoende warmte.

Zeer goed en snel

Zeer tevreden over de service!

Prima geholpen

We zijn prima geholpen door infraroodverwarmingstore (Quality Heating).

snelle levering van mijn bestelling

goed werkend infraroodpaneel voor een mooie prijs

nette, correcte, snelle levering

wat ik heb besteld en gekregen is helemaal goed.!!

Goeie service en goed product.

Goeie en snelle levering en product werkt prima.

Product was zoals omschreven en op tijd geleverd.

Binnen 2 dagen geleverd in stevige kartonnen doos met stevige randbeschermers. Verder een mooie verwarmingsplaat met duidelijke montagehandleiding.

Geeft snel een heerlijke warmte!

Het fijne van deze verwarming is dat er een dimmer op zit. De 180 watt variant die wij hebben wordt erg warm maar gedimd precies de juiste warmte instelbaar. Fijne bij verwarming! De folie is erg dun en bijna niet te voelen onder een tapijt. We zijn er blij mee

Goed advies en vriendelijk

Ik stond nogal even in de wacht omdat het druk was. Dacht bel later wel weer maar werd door bedrijf al weer terug gebeld. Vriendelijk te woord gestaan en goed advies gekregen.

Zeer positief

Na bestellen snel geleverd. Even een probleempje met koppelen maar door de snelle reactie en duidelijke instructie van de dame van support snel opgelost. Top. kan dit bedrijf aan ieder aanbevelen.

Goede informatie, stipte afhandeling.

Omdat ik wel eens het fijne van infrarood panelen wilde weten en vooral ervaren ben ik in de showroom in Almaar geweest. Daar werd alles grondig en vooral op basis van techniek logisch uitgelegd en gedemonstreerd. Geen ongefundeerde verhalen of mooie beloftes. Panelen besteld en die kwamen de volgende dag. Redelijke en concurrerende prijzen.

Goede service!

Wij waren niet tevreden met het paneel dat we besteld hadden. Eerst verschillende informatie gekregen bij de telefoontjes die we pleegden. Maar na een bezoek aan de showroom werd het keurig opgelost. Omruilen was geen probleem en we kregen ook de al betaalde installatiekosten terug, omdat we het eenvoudiger paneel zelf konden installeren.

De zending hebben wij na wat leverproblemen in goede staat en goed verzorgd ontvangen.

Heel tevreden

Ondanks pre order nog snel geleverd En een heel mooi paneel en uitstekend van kwaliteit.

Fijn paneel en prima installatie

IR panel werd vlot geleverd waarna ruim een week later het probleemloos geinstalleerd werd door een monteur. Had het zelf ook wel kunnen doen, maar mijn vrouw vind me te oud!

correct maar beetje nalatig

21/12 een paneel besteld. Levering zou half januari zijn. Half januari nog niets ontvangen en ook niets gehoord. Quality Heating gebeld. Er was blijkbaar een mail verstuurd naar klanten over flinke vertraging vanwege de situatie op de Rode Zee. Begrijpelijk. Wij hadden echter geen mail ontvangen (ook niet in de spam folder). Mevrouw aan de telefoon was heel correct en bood excuses aan. Verwachte levering nu half februari. 19 februari nog niets ontvangen en niets gehoord. Opnieuw zelf telefonisch contact opgenomen. De levering zou volgens meneer van de klantenservice al bij hun binnen moeten zijn, maar er was blijkbaar iets verkeerd gegaan. Daar hadden wij alleen wederom geen communicatie over ontvangen. Meneer bood excuses aan en was verder ook weer heel correct. Verwachte levering nu rond 1 maart. De volgende dag ontvangen we een e-mail dat het paneel is ingepakt en verzonden. Eindelijk een meevaller.

Slechte communicatie

'Vandaag besteld, morgen in huis' klopt niets van. 3,5 week lang helemaal niets gehoord. Onvriendelijke en onbehulpzame mensen bij de klantenservice die geen extra duidelijkheid verschaffen. Nergens wordt vermeld hoe lang je (ongeveer) op je product moet wachten. Er worden geen mails met updates of wat dan ook verstuurd. Uiteindelijk staat er na 3,5 week (ipv morgen in huis) ineens een paneel voor de deur.

Prima advies, service én een showroom

Via internet uiteindelijk hier terechtgekomen. Veel bedrijven hebben geen showroom terwijl het toch wel handig is de verschillende mogelijkheden, verwarmingsmethoden, panelen en convectors te zien. Daarbij krijg je de duidelijke informatie en advies.

Vlotte service

Prima service en aangenaam contact met de klantendienst, aangezien 1 paneel in back order was. De panelen werden geleverd op de voorgestelde datums.

Communicatie over levering slecht

Pre-order bestelling die na meer dan 3 maanden geleverd wordt. Je wordt niet pro actief op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Advies geen producten hier aanschaffen die op 'pre-oder' staan.

Ruim assortiment, duidelijk informatie over de producten, snelle levering

Ik was op zoek naar een IR-paneel voor het verwarmen van een kleine ruimte op een koude plek in het huis. Dmv de informatie op de website kon ik snel uitvinden wat ik precies nodig had. Ook heeft Infraroodverwarmingstore een ruim assortiment wat heel handig is qua uitzoeken van de juiste afmetingen en benodigd vermogen.

Gewoon prima

Duidelijke info, product voldoet, korte levertijd.

Levering liet even op zich wachten, maar dit werd keurig gemeld,en afgehandeld

Prima voor elkaar

Mooi paneel en handig te monteren

We moesten er even op wachten omdat we een pre order hadden maar netjes bezorgd. Goede uitleg over de montage en makkelijk te plaatsen. Werkt naar behoren

oke. de verwarming werkt prima

we zijn blij met de nieuwe lamp.(verwarming)

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo