Interne communicatie tussen lokaties niet gestroomlijnd.

Besteld maar niet op de gevraagde dag afgeleverd. Moest uit magazijn andere lokatie komen. Communicatie fout? Apparaat, prijs kwaliteit verhouding goed.

Goed en niet duur

Snel en super goed verpakt geleverd

Retourzending netjes afgehandeld,vriendelijk en kundig door medewerkers te woord gestaan.

Zal er volgende keer zeker weer bestellen.

Top product

voldoet volledig aan de verwachting

Omdat de omschrijving compleet is, voldoet de spiegel met infraroodverwarming ook volledig aan de verwachting. De montage is eenvoudig mede door de toegevoegde tekening.

Snel bezorgd

Infrarood paneel werd snel bezorgd. Wel miste de pootjes - die werden na een mail ook snel nagezonden.

Unit geeft genoeg warmte, het was wennen dat er geen warme lucht uit kwam.

Goede en snelle levering.

De firma heeft n duidelijke site, het bestellen gaat snel. Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel, daar werd ik ook goed te woord gestaan en geholpen.

Doet precies wat is beloofd

Duidelijke website, volledige beschrijving van de producten, snelle levering. Ik ben er blij mee.

Snelle levering van goede verwarming

Duidelijke uitleg op de website, snelle levering en keurig verpakt, zeker 5 sterren waard!

Infrarood vloerverwarming:Top product.

Infrarood vloerverwarming gekocht. Snel geleverd, eenvoudige installatie. Vanaf nu heerlijke warme voeten.

Goed geholpen bij de keuze vqn het apparaat. In eerste instantie verwarming besteld die niet in de badkamer paste. Mijn fout. Zonder problemen kunnen terugbrengen. Vanzelfsprekend daar ook nieuw apparaat gekocht.

Snelle service en het paneel werkt super goed.

Het infraroodpaneel werd op de afgesproken datum geleverd. Ik had hem binnen 5 minuten geinstalleerd op de bijgeleverde voetjes en werkend. Hij geeft een perfecte warmte af. Ik zet hem op 20° en hij verwarmt daarmee mijn ruimte van 9m2 / 20m3 in een paar minuten. Ik ben er blij mee.

Geweldige snelle service !

Beschadigd artikel ontvangen en werd direct na melding een nieuwe kosteloos toegestuurd zonder gedoe.

Ik heb gekocht: QH-TH Black heater infrarood terrasverwarmer 1800 Watt. Prima apparaat. Voelt degelijk aan, ziet er goed uit en montage was eenvoudig. Meerdere contact momenten gehad per email waar snel en volledig wordt gereageerd. Zowel voor advies voor aankoop als na de aankoop m.b.t. garantie.

Service slecht

Het paneel werkt. De service laat veel te wensen over 2/3 dagen levertijd werd 2 weken zonder enige bericht. Support zou terug bellen nooit gedaan.

Geweldige verwarming met automatische thermostaat

Ik was totaal verrast, dat je de maximale temperatuur in kunt stellen waardoor de verwarming automatisch stopt bij die temperatuur en die temperatuur blijft hanteren

Fijn

Lekker op de bank met een boek

Blij met de aankoop van het paneel.

Het is een waardig toestel.

Niet goed en wel goed

Als zaterdag binnen krijgt in ochtend thermostaat in de middag het warmpaneel maar kom maandag pas maar er is een tekst bij u met s morgens de thermostaat dan ga ik er van uit zaterdag smiddags het paneel er ok smiddas er zouw komen dat was dus niet zo jamer

super

snelle levering, makkelijk te plaatsen, werkt uitstekend. Kortom;;;super tevreden.

Snel advies en een goed infraroodpaneel

In verband met een koude werkplek had ik een lokale verwarming nodig. Advies gaan halen bij de winkel van Infraroodverwarmingstore in Alkmaar. Goed advies gekregen over de opties in relatie tot gebruik. Er was niet veel op voorraad maar gelukkig wel een paneel wat aan mijn eisen voldeed. Betaald, meegenomen en thuis het paneel aan de muur gehangen. Voldoet perfect.

Had meer warmte berwacht

Een beetje teleurgesteld

Zeer teleurstellend

IR vloerverwarming besteld ,na de banen te hebben gelegd en aangesloten op thermostaat wed de verwarming niet warm ,ik denk een ir verwarming misschien er lamellen opleggen nog koud ,op vrijdag mail gestuurd naar support en woensdag nog geen antwoord dus maar weer zelf gebeld ,De juffrouw aan de felefoon zegt “u kunt hem ook testen door de folie aan tesluiten op 220V”Gedaan getest of er spanning op de folie aansluiting stond,was goed. Laminaat op de folie gelegd en na een uur gevoeld ,KOUD. Ik kon de afspraak met de vloeren legger niet meer verzetten zonder weer enkele weken te moeten wachten. Het bedrijf reageerde steeds met opmerkingen dat het aan de klant ligt en neemt totaal geen verantwoordelijkheid voor het niet naar behoren functioneren van de vloerverwarming,voor mij ligt er nu dus voor 650,00 euro in de vuilnisbak

Heel prima, super makkelijk te gebruiken, prettige verwarming

Het verschil met een ventilator-bijverwarming is heel erg merkbaar: Infrarood is stil. Geeft comfortabele warmte. Leidt niet tot prikogen.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo