Alles gemakkelijk te vinden op de site. Snelle levering. En zeer goede prijs.

Prima afhandeling van m’n bestelling

Fijn dat ik mijn producten bij Merkala zo voordelig kan inkopen!

Netjes en snel geleverd

Ruime voorraad, netjes en snel geleverd

Snelle levering foute verpakking

Alsd ik bij Merkala Nutridrink bestel is het altijd heel snel binnen. Daar ben ik uiterst tevreden over! De Nutridrink is ook nog ruim lang genoeg houdbaar. Waar ik minder tevreden over ben is de wijze van verpakken. Ik bestel Nutridrink in grotere hoeveelheden. De verpakkingen per smaak zijn dan 6 x 4 flesjes en ik bestel zo 4 smaken. Merkala verpakt dat allemaal in 1 doos die dan 25 kg weegt. Nutridrink gebruik je omdat je moet aansterken na ziekte, operatie, ondervoeding ed. Meestal zijn dat dan ook wat oudere mensen. Ik kreeg gister de doos van 25 kg van de bezorger in mijn handen gedrukt en dat heb ik geweten. Naast dat ik door ziekte nog maar (man) 53 kg weeg heb ik nu ook rug klachten. Dank voor het klantgericht denken Merkala! Had toch wel verwacht dat een bedrijf die medische spullen verkoopt beter zou nadenken.

Snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden over Merkala

Ik ben zeer tevreden over Merkala. Als je een bestelling plaatst voor 21:00 uur heb je deze al de volgende dag in huis. ( van maandag tot vrijdag dan ) Alles wordt altijd netjes verpakt geleverd. Ook is het zeer prettig dat de producten die ik bestel altijd op voorraad zijn en Merkala heeft een heel breed assortiment. Verder zijn de prijzen lager als bij andere bedrijven online. Je kunt ze op werkdagen ook telefonisch goed bereiken voor eventuele vragen en dergelijke. Ik bestel al sinds het begin van Corona bij Merkala en ben een zeer tevreden klant. Met vriendelijke groeten, Dionne

duidelijk , artikel ziet goed uit

geen opmerking , doen wat ze zeggen , artikels zijn goed en leveren snel

Snelle en keurige service

Goede en snelle service

Zeer snelle en goede service ben echt tevreden over alles

Ze zijn snel met de levering.als je een probleem hebt helpen ze u direct met een oplossing.ze zijn eerlijk en vriendelijk

Snelle Levering

Voordelig kopen .

Reageert goed op vragen en altijd snelle levering. Totaal geen negatieve ervaringen alleen maar positieve

Mooi op tijd precies wat ik besteld heb

Goed en snel

Zeer goede afhandeling en snelle bezorging

Bestellingen lopen naar volle tevredenheid, 4,5 sterren ipv 5 omdat er altijd iets te verbeteren val

Bestellingen worden snel verwerkt en verzonden waardoor misgrijpen haast onmogelijk is.

goede service

Snel en accuraat

Bestellen is een eitje. Keuze snel gemaakt. Daarna kunnen alle stappen goed worden genomen. Snel in huis. Je wordt goed geïnformeerd wanneer je het pakketje kunt afhalen, in mijn geval dan. Kortom prima om hier nog eens te bestellen.

Geen klachten!

Tweede keer besteld. Zeer tevreden. Snelle levering en goede updates mbt bestelling. Contact opnemen met klantenservice is nog niet nodig geweest. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier bestel.

prima product en afgeleverd zoals afgesproken!

prima product en afgeleverd volgens afspraak

Goede en snelle service

Top snelle levering en goede prijs

Snelle levering goed mail contact

Zijn niet duur houden je goed op de hoogte van je bestelling

Groot assortiment + zeer snelle levering

Groot assortiment + zeer snelle levering

Snel online besteld en thuis bezorgd op de aan gegeven dag. Ze hebben alles wat ik hebben wil.

Heel goede ervaring met dit bedrijf

Snelle en goede afhandeling van het product wat ik besteld heb>

Goedkoper dan elders

Product wat ik besteld had was goedkoper dan elders, tevens vlotte levering.

Lorrie 13

1724 BL Oudkarspel

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.