Goedkoper dan elders

Product wat ik besteld had was goedkoper dan elders, tevens vlotte levering.

Alles goed en snel geleverd

Alles prima verlopen geen problemen

Van bestellen tot afleveren helemaal top.

Overzichtelijke website en de artikelen worden snel geleverd.

Alles netjes verpakt geleverd en compleet geleverd.

Alles is compleet en netjes op tijd geleverd.

Uitstekende ervaring

Alles gaat zo simpel via de website, er wordt ook nog alle aanbiedingen en daarbij wordt er nuttige informatie gegeven over producten. Alles is luid en duidelijk en krijgt bericht wanneer je bestelling onderweg is. Kortom alles wordt gedaan en gegeven zoals het hoort. Prima organisatie.

Pru

Snelle en keurige levering!

Snelle en keurige levering conform bestelling.

Puntueel

Goed bedrijf.

Met duidelijke en snelle afhandeling. Veel producten in verschillende prijsklasse. Ben er vaker goed geslaagt.

Bestelling snel geleverd

Overzichtelijke website, mijn bestelling was snel geplaatst en geleverd. Ik kreeg ook nog een track&trace mailtje maar ben daarna niet meer bestookt met allerlei reclame waar ik niet om gevraagd heb. Top dus! Wat ik ook fijn vind: gewoon de volledige prijs bij de producten en niet pas bij de winkelwagen de btw meerekenen (zoals op veel andere websites met dit soort producten wel het geval is).

Topproducten snel geleverd!

Goede service!

besteld en geleverd.

Artikelen , indien op voorraad worden snel geleverd. Indien niet, dan backorder. Deze worden zo snel als mogelijk nageleverd. Hiervna heb ik 2 voorbeelden nagestuurd gekregen. geen problemen , sedert eind 2022 particuliere klant. Advies om altijd voor bestellen, alles te controleren op artikel en hoeveelheid. Is handig en soms gewenst om, als mantelzorger, tijdig buiten de door derden vastgestelde leveringen door derden (ziekenhuis, artsen e,d,) , de (wijk)verpleging te kunnen steunen, daar zij steeds minder eigen voorraad artikelen hebben.

Alles vlot geleverd en volgens verwachting.

Supersnelle levering!

Supersnelle levering!

Altijd goed service

Tevreden over de hele lijn

Ik kan er van opaan dat mijn bestelling de volgende dag geleverd wordt.

8,5

Snel

niks mis mee

mooie prijs, snel geleverd

Supersnelle levering van prima producten

Heel tevreden. Snelle levering van producten die elders veel duurder waren.

Zeer goede ervaringen met merkala bijna altijd zijn de producten op voorraad .

keurig

krijg keurig mijn bestelling op tijd ook een mail wanneer ik mijn bestelling ontvang

Besteld en bezorgd zoals overeengekomen; goede communicatie

Betreft FreeStyle Libre2

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Prima prijs, snelle levering.

Dit zegt genoeg.

Niets aan toe te voegen

Lorrie 13

1724 BL Oudkarspel

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.