Snel geleverd en uitstekend product

Eelt guts gekocht en is degelijk en zeer sterk

Order opgegeven en na 1 dag al in huis , prima service

Prima verzorgd en vlot geleverd.

Heel tevreden

Mijn ervaring

Zeer tevreden heb al eerder wat gekocht. Nog steeds zeer tevreden. Zeker aanbevolen.

Snelle levering en juiste goederen geleverd gekregen voor mijn pedicurepraktijk

Volledig

Alles aanwezig en supersnelle bezorging.

bestelling makkelijk te plaatsen en efficiente levering

Op internet kon ik de gewenste producten gemakkelijk vinden en bestellen en de levering was snel en efficient.

Prima snelle levering AAA

Geen klachten produkt is naar verwachting ,en zeer snelle levering prima.

Snel en Betrouwbaar

Alles is prima verlopen

Mijn pedicure levert het product Allpresan niet. Ook de drogist Etos ook niet. De meeste sites leveren niet aan particulieren, u wel. Jammer genoeg was de 300 ml versie niet beschikbaar. De levering was vlot in een in een goed passende kartonnen doos. Voorlopig ben ik voorzien. Ik weet nu waar ik Allpresan kan kopen.

Donderdagochtend besteld, vrijdagmiddag in huis, prima!

Alles was perfect

Super snelle bezorging

Of ik nou via Bol of rechtstreeks bij dit bedrijf bestel, zij weten wat belangrijk is. Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd.

Snel en duidelijk

Duidelijke website, en snelle service.

Guvenilir site

Hizli siparis tamamlanmasi

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

top

top

Zeer slechte bezorgservice

Mijn bestelling is pas bij de derde poging bezorgd. De 1e keer werd er door Post.nl gezegd dat ik niet thuis was, terwijl ik dat wel was. De 2e keer was de bezorgdatum ineens aangepast. Ook de 3e keer verliep niet soepel. Volgens de bezorger had hij aangebeld, maar omdat ik niet open deed had hij het bij de buren afgegeven. Dit terwijl ik de bel bij de buren hoorde en niet bij mijzelf. Zeer slechte bezorgservice dus, terwijl het toch om medische artikelen gaat. Helaas had ik ook nog extra betaald voor de bezorgkosten, zodat ik zeker zou weten thuis te zijn voor het bezorgen

Ben zeer tevreden met Merkala. Producten zijn snel en netjes geleverd.

geweldige producten

zoals altijd, netjes en snel keurig geleverd

ik ben erg tevreden

Ik ben erg blij met de Merkala-winkelservice, professionele service, snelle verzending. Ik raad de Merkala-winkel ten zeerste aan

Snelle goede service

De crème doet precies wat hij moet doen.

Dit bedrijf is gewoon goed; werkt de bestellingen snel en goed af.

Lorrie 13

1724 BL Oudkarspel

Over Merkala.nl

Merkala is een online groothandel in medische artikelen zoals verbandmiddelen, instrumenten, injectiemateriaal, persoonlijke bescherming, diverse soorten verzorgingsmiddelen en overige artikelen voor de inrichting van praktijken. Wij leveren aan professionals als huisartsen, fysiotherapeuten, klinieken, masseurs, verpleegkundigen, tatoeëerders, schoonheidsspecialisten, acupuncturisten en pedicures, maar ook particulieren kunnen bij ons bestellen.