Op de site een duidelijke omschrijving van het gekochte product. Zeker een aanrader om hier te kopen.

Netjes geholpen en 2x gebeld dat het artikel uitverkocht was en weer op voorraad kwam. En zodra het op voorraad was is het geleverd!

Super snel.

De bestelling snel verwerkt en goed op gepakt. Super en bedankt. Groetjes

Snelle bezorging, goed product

Makkelijk bestellen, snel bezorgt!

Goede spullen en snel geleverd

Super levering en snel

Top kwaliteit en snelle levering

Goede en duidelijke site!

Op zoek naar een eenvoudig product. Zo gelukt!

Fan-tas-tisch

Fijne club mensen. Ruim assortiment. Leveren op tijd. Goede samenwerking.

Zeer goed!

Stuurden keurig een doosje met samples, zodat ik kon passen en zien wat het beste bij mijn te verpakken product paste. Door een klein foutje had ik de verkeerde deksels opgestuurd gekregen, dit werd snel en netjes opgelost. Kortom, goede service, komen afspraken na!

Snelle levering,en goed bereikbaar

Jullie hebben snel mijn bestelling afgerond en af laten leveren. Ik heb jullie reeds aangeraden, en zal het blijven doen. Zo blij ben ik met jullie. Dank jullie wel

Helemaal top

zonder mankeren ontvangen

snel en zoals afgesproken

Snelle en correcte levering

Goed geholpen! Ging mooi vlot

Vlotte communicatie en een snelle levering

Door de duidelijke informatie op de website en snelle feedback in geval van een vraag ben ik heel tevreden over de werking van Packaging Direct. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een vlotte service en kwalitatieve producten.

Snel en goed.

Goed en snel

Gewoon goed

Zeer goed en snelle levering

Snel geleverd goede prijs.

veel keus en snelle levering

fijne website om te bestellen met een goede zoekfuntie

Prima leverancier

Betrouwbaar, altijd op tijd en goed bereikbare klantenservice

Prima klantgericht bedrijf

zeer goede en vriendelijke medewerkers . ook goede concurrerende prijzen. snelle afhandeling van de order uitermate flexibel en behulpzame medewerkers.

Goede prijzen, snelle levering

Groot aanbod

Bestellen, betalen volgende dag ontvangen :-)

Bestellen, betalen volgende dag ontvangen :-)

Super ervaring

Altijd klopt alles. De snelle levering, de prima prijs/kwaliteit verhouding, het fijne contact als er vragen zijn. DisposableDirect blijft onze leverancier van al onze disposables!

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100