Super bedrijf!

Super goede hulp kwa design en afwerking

Top service!

Goede snelle service , vandaag besteld voor 15uur , morgen in huis, ook bij grotere aantallen!

nette levering

goede service dik tevreden

Snelle levering van het product

zeer goed

zeer goed snel bezorg

Super snelle levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Product voldeed aan verwachting.

Snelle en correcte levering

Volgende bestelling weer.

niet tevreden met bezorging

bij mijn bestelling aangegeven dat het alleen op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag bezorgd kon worden omdat op andere dagen hier niemand aanwezig is. Dan ga ik er ook van uit dat als ik het donderdag bestel, niet eerder geleverd word dan maandag. Dat is niet gebeurd, wel gelijk verzonden, waardoor er hier niemand aanwezig was bij bezorging. Nu is het bij een pakket ophaalpunt gebracht een eind verderop en moet ik van alles regelen om 2 grote pakketten op te kunnen halen. Daar ben ik niet blij mee

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering.

Zeer goede ervaring

Duidelijke website met goede zoekfunctie. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd. En ik had het binnen no time in handen.

makkelijk

makkelijk

Snelle levering!

Snelle levering!

Zeer snelle levering

Wat ik besteld heb is priema En zeer snel in huis.

vooral in deze corona tijd ,daar voor hadden wij deze drinkbekertjes nodig om zo steriel het heilig avondmaal toe te dienen aan onze gemeente leden

Prima kwaliteit, snelle levering

De producten werden na bestelling snel geleverd. Duidelijke informatie via mail. Producten netjes verpakt

Mijn bestelling duurde heel lang

Het artikel wat ik besteld had was in eerste instantie niet leverbaar en gaf een datum aan wanneer het weer leverbaar zou zijn. Die klopte niet want daarop anderhalve maand verder kreeg ik het dat eindelijk pas binnen. Tussendoor ook gebeld en toen gaven ze ook een foute leveringsdatum. Verder wel producten van goede kwaliteit.

goede prijzen

goed assortiment tegen goede prijzen .

Geweldige service

Snel en betrouwbaar, goede kwaliteit producten!

snel en als geadverteert

++++prima

De naam zegt het al disposibles werden direct de volgende dag bezorgd.

Prima service en directe levering.

Niks mis mee

Alles liep voorspoedig, duidelijk en snel..

prettige ervaring en goede service

Prima ervaring met klantenserivce gehad. Ze hebben zelfs getest of iets mogelijk was (insertcup die in deksel paste). Monsters werden snel opgestuurd. Bestelling werd netjes de volgende bezorgd (voor 13.00 u besteld).

Blij met mijn bestelling netjes verpakt en geleverd

Snel besteld, snel geleverd!

Bestellen ging prima en nette en snelle uitlevering daarna.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100