Genoeg keuze en snel!

Genoeg keuze en snel!

Snel geleverd en mooi product!

Snel geleverd mooi product

Vershoudfolie folie mooi geprijsd en fijn product ik ben tevreden en vind het een aanrader

Bestelling werd netjes verpakt, en erg snel geleverd.

Goed kwaliteit

Goede bekers, snelle service, makkelijke website

Snel en betaalbaar

Mooi produkt, snel geleverd en tegen een nette prijs. Gewoon goed

Snel en goed geleverd

Binnen een dag alles in huis, keurig volgens omschrijving.

Goede snelle verzending, product goed zoals beschreven tegen een nette prijs.

Eenvoudig bestellen, snel geleverd!

Zondag besteld,dinsdag in huis wat voor ons perfect geregeld is! Prijzen zijn daarbij goedkoper dan de grootste van Nederland!

Altijd netjes geregeld

We zijn al jaren klant, en we zijn zeer tevreden met het werk van Disposabledirect.nl We willen dit echter aan iedereen aanbevelen. Een top bedrijf!

Goede service en duidelijke website

service is goed en levering is meestal op tijd. alleen de kwaliteit van kopjes zou beter zijn

Prima bedrijf, maken waar wat ze beloven

Goed product, prima prijs en snelle levering

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit. Wat ik nog mis is standaard een btw factuur mailen. Deze moet ik elke keer opvragen (waarna ik hem overigens binnen n half uur in mijn mailbox heb) het zou ook handig zijn als ik deze in mijn account zou kunnen downloaden.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Correct en snel geleverd

Super fijne bekers en snelle levering top

heel tevreden

snelle levering en heel tevreden over de producten

Goed, netjes en snel geleverd

Netjes en nabezorgd volgens afspraak.

Zoals het hoort vandaag de dag

Mijn order, Binnen littele minuten een order bevestiging. Track and Trace binnen littele minuten. div. Emails in welk stadium de order is in het proces. Bevestiging van transporteur wanneer de order geleverd word. Levering binnen 48 uur is de order op lever adres. Zoals hierboven de titel, " zoals het hoort vandaag de dag" perfect uitgevoerd bedankt

Beloofd wat ze zeggen

Super snelle levering.

Komen na wat ze beloven

In het doolhof van aanbieders weet je niet altijd of goedkoop duurkoop is. Ik bedoel of de site überhaupt levert. Met alle nepsites en "to good to be trues", ben blij dat ik deze aanbieder gevonden heb....dat scheelt een hoop ritjes naar de Sligro.

Super snelle levering

Gisteren besteld en vandaag in huis top

Snelle service!

Vandaag bestel en morgen in huis!

Top, zeer snelle levering

Makkelijke website, snelle levering en goede service

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100