Zeer goede service en nazorg

De bestelling zeer snel ontvangen. De maten van de geleverde producten bleken niet helemaal te kloppen. Dit is zeer vakkundig en klantvriendelijk opgelost.

Shotglaasjes

Kan niet veel mis mee zijn, ook hier het geval.

Raar ????

Raar dit ik heb het pakketje nog niet binnen gekregen voor vandaag dinsdag ???? Waar is het ……?

Besteld via de site makkelijk te bestellennen snel geleverd

Besteld betaald snel verstuurd toppie

Prima bedrijf

Fijne bestelsite en snel bezorgd! Mooie concurrerende prijzen!

Fijn bedrijf!Ssnel schakelen en meedenken. Daar houd ik van!

Mooi product, super service, goed advies

Klantenservice altijd vriendelijk en absoluut bereid alles uit de kast te halen om je te helpen...

Prima levering

Leuke koffiebekers met frisse print. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geweldiggggggg

Snelle levering. Verloopt altijd prima

Prima telefonische begeleiding

Prima artikelen en adequate klantenservice

Hassle free

Was very easy and simple, packaging came on time and was in good condition. Everything I ordered came which is a big plus

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

De duurzame koffiebekers en roerstokjes werkten perfect

Voor een duurzame beurs heb ik de duurzame koffie bekers en roerstokjes besteld. De bekers hadden een mooie uitstraling en waren erg goed. Over de papieren roerstokjes had ik mijn twijfels vooraf, maar zelfs aan het einde van mijn bakje koffie bleef het papier relatief stevig. Alleen de hele trage koffiedrinker zou op het einde een wat slapper stokje kunnen aantreffen.

Snel geleverd, prima kwaliteit. Snel contact gehad na perongeluk verkeerde bezorg adres gegeven te hebben. eindelijk is een goede klantenservice :)

goede snelle levering

goede bakjes voor maaltijden, na bestelling de volgende dag altijd geleverd

super geregeld

we hebben heerlijk uit de bekers gedronken

Snelle en correcte levering

Snel en kwaliteit

Snelle levering, duidelijke site

Alle medewerking bij de bestelling gehad .

Het is de verzender Post.nl waar ik grote bezwaren tegen heb. Pakket zou vrijdag 1 december worden bezorgd. Prima want ik had de bestelling op zondag nodig!!! Werd verzet naar zaterdag 2 oktober. Opnieuw verzet naar maandag 4 oktober en.... bijna niet te geloven, vanmorgen bericht dat het pas dinsdag 5 oktober zal worden bezorgd. Elke dag vertraging????? Ik geloof er niet meer in. Uiteindelijk heb ik voor zondag elders de kartonnen bekers moeten kopen. Na deze vertraging heeft PackagingDirect besloten om een nieuw pakket te versturen, dat wel binnen 24 uur kon worden opgehaald. Dus alle respect voor hun houding t.o.v. hun klanten. Well done.

Super goed

Goede kwaliteit snelle levering Ik heb jullie aan mijn vrienden aanbevolen

Super snelle levering!

Enorm snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen.

Top kwaliteit en service

4 rollen folie plus dispenser voor € 38,00 is een prijs die je nergens anders vind. En alles is top kwaliteit.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100