Prima bedrijf

Was een beetje laat met mijn bestelling doorgeven, maar had hem na 1 dag al binnen. Dus grepen we niet mis supersnelle levering. Ik ben heel erg tevreden.

Gewelding goed geholpen

Ik had eerst koffiebekers besteld en vervolgens heb ik gebeld om er ook nog frisdrankbekers bij te bestellen. Ik werd vriendelijk en heel klantgericht te woord gestaan, kreeg direct een betaallink en de volgende dag had ik de complete bestelling al in huis.

TOP

Op het laatste moment kwam ik er achter dat ik nog wat nodig had. Gebeld en besteld en was volgende dag keurig in huis. Top

Tevreden! Maar bezorging kan beter.

Het bestellen en de levertijd zijn naar wens echter is de aflevering niet verlopen zoals gewenst. Disposable Direct heeft excuses hiervoor aangeboden en mij persoonlijk laten weten dat zij terugkoppeling zullen geven aan hun transporteur om de service verlening hierin te verbeteren. Dank dararvoor!

goede service en prijs/kwaliteit inorde

het was een moeilijke bevalling maar alles is op tijd en correct geleverd zoals afgesproken.

Goede snelle levering, kwaliteit boven verwachting.

De kwaliteit was hoger dan verwacht. Bovendien werd er meegedacht over het leveren en kregen wij zo de zaken tijdig binnen.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Telefonisch goed te woord gestaan. Levering snel en correct afgehandel.

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en snelle levering .

top. correcte levering

alles precies zo gelevred als besteld. allemaal kwaliteitsbakjes. en zeer snel geleverd. Rekening gehouden met mijn persoonlijke wens niet tijdens de lunch te leveren. (nl niet handig als lunchroom) Ook dara was rekening mee gehouden. In een woord top!

Top en snel geleverd echt super

Snel geleverd en een goede prijs.

We hebben hier al vaker besteld,ging altijd goed

Goed en snelle levering.

Snelle levering met kwaliteit zoals beloofd.

Op de site van Packaging direct vind ik altijd ruim aanbod met voor elke vraag wel een oplossing. Ik gebruik deze site altijd als noodoplossing en dan weet ik zeker dat ik binnen 2 werkdagen een alternatief heb.

Verpakking van producten was niet goed.

De verpakking van de diposables vielen uit elkaar nadat ze waren binnengekomen van transport.

Snelle juiste levering

Makkelijke site en snelle levering

Service right on time thanks you!

Excellent

Snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis. Mits op voorraad. Meestal alles op voorraad

snelle levering en duidelijke site met groot assortiment

Ruime keus, snelle levering, prima geregeld!

Alles snel geleverd

Top kwaliteit en betrouwbare snelle levering

goede service, prima kwaliteit

goede service, prima kwaliteit

Goed ervaring met mijn inkopen

Snelle service en bezorging

Snelle service, maar de bakjes zijn wel iets dunner dan ik ben gewend, maar daar is de prijs ook wel naar.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100