Meer dan geweldig.

Zeer goede service en levering met 1 dag, super.

Levering, prijs en kwaliteit allemaal top!

Wij hebben plastic bierglazen besteld bij DisposableDirect. Alles verliep naar wens. Levering was op tijd, product was naar wens en de prijs was ook naar behoren. Ik zou zeker terugkomen!

Geslaagd!

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en zal daar heel goed gebruik van maken. De kans is wel groot dat ik er nog bestel.

Zeer snelle levering, goede service!

Prima product

Zeer tevreden over de snelheid van levering, kwaliteit van het product en vriendelijke medewerkers. TOP!!

super

vlotte verzending waar we mee vooruit kunnen

Doen wat ze zeggen

Had even gebeld of mijn eerste bestelling ook echt de volgende dag afgeleverd werd. En inderdaad netjes geleverd. Thanks

Super snel

Site was heel duidelijk. Het personeel heel klantvriendelijk en de service is heel snel.

Goed en snel geleverd

fijne koffiebeker trays! Snelle en goede levering. verzendkosten zijn ook acceptabel

Bestelling werd snel geleverd en was op voorraad. Waar ik het product eerst bestelde was het vaak niet direct leverbaar.

Goede kwaliteit bekers

Goede kwaliteit bekers , alleen jammer dat je niet meer opties hebt in hoeveelheid.

niet tevreden

ik had alu folie besteld 45 breed 150mtr 0.14 dik Allen het is geen 0.14 dik, vorige keer had ik 0.11 en als ik ze vergelijk is het precies gelijk. Heb 1x eerder 0.14 gehad van een ander bedrijf en die was voelbaar steviger (dikker). Ik vond de prijs ook al heel goedkoop voor een 0.14. Hier geld dus ook"te mooi om waar te zijn " Jammer

Product niet leverbaar, persoonlijk contact met uitstekende oplossing

Mijn product was niet leverbaar waarop packagingdirect.nl persoonlijk contact met mij opnam om een alternatief voor te stellen. Een alternatief dat voor mij positief uitpakte. Direct dezelfde dag verzonden en geen vertraging opgelopen voor de datum waarvoor ik het nodig had. Uitstekende service!

besteld en snel ontvangen

geweldig zo snel mijn gewenste artikel ontvangen

Goede en snelle service

Snelle en goede service duidelijke en gemakkelijke website in een paar stappen is de bestelling rond

Levering als magic!

Een razendsnelle levering van het product, bestelling werd gelijk in actie gezet. Binnen een vingerknip was de levering al binnen! Met een glimlach heb ik het mogen ontvangen, top!

Mooi product en prima service.

Volgende keer bestellen wij zeker bij weer bij disposable direct.

Ben tevreden.

Juiste artikelen geleverd en vlotte afhandeling.

Snel en correct

Makkelijk om te bestellen.Geen lastige dingen.De bestelling was de volgende dag al binnen. Je word goed op de hoogte gehouden via de mail over de bestelling. Zeer tevreden.

Supersnel een goed product ontvangen!

Zeer tevreden, tweemaal besteld, twee keer volgende dag in huis. Aanrader!

Altijd weer tevreden

Goed heel snel bezorg

Heel snel bezorg

Uitstekend kan niet beter

Tevredig

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100