Alles netjes geregeld

Als netjes geregeld, ben tevreden

Duidelijke communicatie, drukwerk van hoge kwaliteit en snelle levering!

Zeer correct en snel

Goed en snel geleverd

It was fabulous

I am really satisfied with the service

Zoals het hoort

Snelle levering, duidelijke communicatie! Product netjes verpakt

Snel geleverd, goed verzorgd. Helaas geen track en trace..

De producten worden snel geleverd

alles prima

plastic bekers is niet zo spannend

Snelle verzending en goed product

Uitstekende webshop en levering

Ik had snel gevonden wat ik moest hebben. Daarna ging het bestellen, betalen ed als een tierelier! Daarna was mijn bestelling snel thuis!

Positief

Makkelijk besteld via de website, commerciele prijs, goede service en na 48 uur thuis geleverd. Ga ik vaker bestellen!

Altijd een correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling

Producten naar wens! Heel tevreden en een fijne eerste bestelling hier. Ik raad je het aan om hier zeker te bestellen! Zowel zakelijk als particulier

Goed product, snelle levering. en zeer tevreden

Goede service en vlotte levering

Goede service en vlotte levering ben erg tevreden

goede en snelle levering

dag na bestelling al geleverd. Telefonisch advies prima en vriendelijk. prijs/kwaliteit verhouding is oké.

Snelle service en goede kwaliteit!

Koffiebekers besteld en deze werden snel geleverd. Goede stevige bekers en ook nog voor een mooie prijs. Jullie hebben er een klant bij!

Geweldig snelle levering!

Fantastisch snelle actie!

Top!!

Toppie!!

Makkelijke website en snelle levering.

Ik ben erg tevreden ! Goede website en geleverd volgens afspraak. Ik beveel ze zeker aan.

Snel en goed geholpen, en top geregeld

perfect bedrijf

snelle levering.

kreeg wat ik had besteld

kreeg wat ik had besteld

Snelle afhandeling

Prijs kwaliteit goed.

Prachtige service, duidelijk proces en supersnelle levering

Dit is al onze tweede bestelkling hier. Prachtige service, duidelijk proces en supersnelle levering.

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100