prima bekertjes en levering ook snel.

de bekertjes zijn er snel en het zijn goede bekertjes. nu de kartonnen bekers.

prima , en snelle levering

prima , en snelle levering

duidelijk en snel

Betrouwbaar

Makkelijk besteld en snel geleverd

Overzichtelijke webshop , gebruiksvriendelijk. Snelle levering.

Zeer good

Super snel geleverd

duidelijke website, makkelijke bestelprocedure, fijne klantenservice, snel reactie op vraag en dienstverlenend

Goede producten en snelle levering

De producten zijn goed. Een korte levertijd is ook fijn. Een verbeterpunt voor de bekertjes. Deze zijn wel eens lek.

Snelheid en snelle oplossing

De allereerste bestelling ging niet helemaal goed, maar werd super goed en snel verholpen. Daarna nog een keer besteld en zeer tevreden over de snelheid van leveren, want wij zitten op Vlieland en dan wil het soms wel wat langer duren. Verder prima kwaliteit van de gekochte producten (Sushi Tray)

Pima

Snelle levering, goede webshop en klantenservice

goed materiaal

Goede levering en netjes verpakt materiaal. Levering was snel; alles op voorraad.

snelle levering super!

Ik had wat snel nodig en ik kwam op jullie site en zag dat de levering de volgende dag was. Top dat kwam goed uit. Goede service

Snelgeleverd

Goede bekers en snel geleverd top

Ik ben zeer tevreden met uw snel service.

snel ingeleverd.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Snel en goed!!!

Snel en goed !

Snelle makkelijke site en bezorging

goed geregeld

prima spul en snelle bezorging

Super gemakkelijk en perfecte service

Super gemakkelijk bestellen en de opvolging/levering was perfect

perfecte service.

Altijd goed bereikbaar, en tevens wordt altijd alle hulp geboden, om de bestelling binnen een bepaalde tijd te zenden. ook altijd vriendelijk aan de tewlefoon, zonder overdreven te doen. al met al, een zeer betrouwbaar bedrijf.

Uitstekend produkt,perfecte levering.

Slecht

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. De order zou met post.nl verzonden worden maar helaas geen bericht van post.nl nog en track en trace. Wel heb ik en voicmailbericht die maar half verstaanbaar is en blijkbaar hebben ze vrijdag ochtend aan de dure gestaan! Natuurlijk niemand thuis ! Niet heel gek gezien de meeste mensen toch echt moeten werken en niet 2 weken vakantie op kunnen nemen omdat ze blijken niet in staat zijn om de levering aan te kondigen! Heel slecht systeem en zeker niet van deze tijd!

Snel

Snel en goedkoop

Nette bakken en keurig op tijd !

Het zijn mooie menubakken voor een mooi prijsje.

Snelle en prima service

Bij bestelling super snelle afhandeling

Goedkope maar efficiente service

Ik heb op korte termijn plastic wegwerpglazen voor een evenement kunnen bestellen, die goedkoop waren en supersnel geleverd! Goede service!

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100