Snelle levering, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik weet waar ik moet bestellen wanneer ik feesten geef, dankje ;).

snel en correct

besteld en snel geleverd, snel antwoord op mijn mails en vragen.

Fijnne en snelle communicatie

Al mijn vragen konden goed beantwoord worden en er werd goed meegedacht wat er bij ons past. Heldere en duidelijke communicatie

bizar goeie kaasvlaggetjes, extreem snel geleverd

Tja, wat valt er te zeggen over een bestelling van 500 witte kaasvlaggetjes... Ze zijn wit, zitten op een houten stokje. Ik heb ze nog niet getest maar ik denk dat ze het prima doen. Nee zonder gekheid.. Wij tekenen er zelf met viltstift een opgestoken middelvinger op en prikken ze in de drollen die hondenbaasjes niet opruimen in de straat. Het heeft enig effect.

Geweldig snel geleverd.

Ik mis een factuur in de mail, zou ik ook mailen als ik jullie was.

Levering snel en correct

Het bedrijf handeld snel

Mijn bestelling was snel geregeld en toen er iets mis mee was werd ook dat snel en goed opgelost. Vriendelijke klantenservice ga zeker weet bestellen.

Goede kwaliteit en snelle service

correcte levering

snel geleverd correcte bestelling

Zeer professioneel bedrijf.

Zeer professioneel bedrijf.

Afbeelding komt overeen met daadwerkelijke bestelling en snelle levering.

Snel en correct geleverd

Het was gemakkelijk om de bestelling te plaatsen en de levering was snel en efficiënt. Ik kreeg een e-mail waarin een bezorgtijd van twee uur werd aangegeven voor de bezorgdag en daar werd aan voldaan. Het is jammer dat de Scotty bekers (rood-check), niet de veelkleurige die we nu besteld hebben, niet langer beschikbaar lijken te zijn.

Meedenkend, efficiënt en fijne communicatie

Overzichtelijke website. Had vraag over product. Medewerker helpdesk kon niet direct antwoord geven en belde zoals beloofd zelfde middag terug. Product snel in huis.

Ik kan niet anders zeggen dan super! Bij de bestelling ontbrak een klein deel, nadat ik een review had geplaatst werd er contact met mij opgenomen en is het super opgelost! Ik blijf hier zeker bestellen, goede prijs-kwaliteit verhouding.

--------------------

Top, snel en degelijk

Ruim assortiment, goede prijs, snelle en degelijke levering.

Super snelle levering

Voor onze koffiezaak bestellen we steeds de kartonnen take away bekers en deksels. Altijd alles netjes,stevig en correct verpakt. En steeds een hele snelle levering. TOP

Duidelijke website met veel keuze! Snelle levering en uitstekende service!

Product ontvangen zoals omschreven. Gewoon goed!

Met packagingdirect is alles perfect

Snelle en perfecte levering van de gekochte artikelen.

Toppie

Gewoon goed snel en goedkoop

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100