prima service, met 1 telefoontje een bestelling geplaatst!

Prima service. met 1 telefoontje een bestelling geplaatst, welke vlot geleverd werd.

Prima, zo als t hoort

Graag tot n volgend keer ( dat zegt genoeg )

Snelle levering en goede producten

Ik had de bestelling laat op de avond besteld en kreeg een halfuurtje later dat de bestelling gereed was om te verzenden. Volgende dag was het binnen. Je krijgt waar voor je geld. Zeer tevreden!

Klantvriendelijkheid zoals je die niet vaak meer ziet

Het artikel dat ik had besteld was niet op voorraad. Dat werd me direct na de bestelling telefonisch gemeld. Vanwege een verjaardag had ik toch mijn order op tijd nodig. Cynthia heeft meegedacht en -gezocht welk ander artikel geschikt zou zijn en ervoor gezorgd dat dat op tijd werd geleverd. Heel flexibel en klantvriendelijk!

Bestelling direct bevestigd

Nadat ik mijn bestelling heb gedaan, kreeg ik gelijk een email met daarin de bezorgdatum. In tegenstelling tot andere vervoerders, is mijn bestelling precies op tijd binnengekomen.

Makkelijk besteld en snel geleverd !

Makkelijk besteld en snel geleverd !

prima en snelle levering

vandaag besteld en ook vandaag verzonden, alles verloopt naar behoren

Super snelle service snel geleverd bedankt!

Snel efficient Prime website Snel geleverd zoals vermeld

Fantastische bekers!

Super snelle levering! Mooie bekers, leuke verschillende kleuren. Prima prijs, kwaliteit verhouding!

Snel levering!

Top quality en snel levering!

Klasse

Bestellen betalen en de bestelling word prima afgehandeld en geleverd

Super snel geleverd, besteld voor 12.00 en volgende dag in huis!! Dank voor de fijne service

Ervaring met andere bedrijven, niet volledig geleverd, bij jullie compleet en snel!! Dank u

Levering heeft correct plaatsgevonden.

Goede site en snelle. Levering

Zie bovenstaande

Netjes snel bezorgd

De drinkbekertjes en de roerstaafjes werden netjes tegelijk gebracht en meteen de dag na bestelling ondanks de drukte. Helemaal super.

Top en snel bedrijf

Sinds wij noodgedwongen aan afhaalmaaltijden zijn begonnen, steekt dit bedrijf er met kop en schouders boven uit. Prima producten, snelle levering en normale bezorgkosten!

Zeer goede service

De eerste indruk moet altijd goed zijn en dat hebben ze bij dit bedrijf goed begrepen. Voor de eerste keer besteld en gevraagd voor een bepaalde leverdag. Ik kreeg netjes een reactie en er werd ook rekening mee gehouden. Alles keurig geleverd. Zal zeker hier blijven bestellen.

prima verzorgd en volgens afspraak gelevert

Ga zo door.

Correct en snel

Dispenser voldoet aan m’n eisen. Eindelijk verlost van die kleine en vervelend werkende supermarkt-huishoudfolie.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd

Prima website en aanbod en snelle levering

Voor de wijkvereniging had ik snel koffiebekers en roerhoutjes nodig. Na de bestelling gedaan te hebben had ik ze binnen 2 dagen in huis. Prima bedrijf.

Bestelde product niet leverbaar en een superlatie aangeboden gekregen

Avonds besteld volgende dag verstuurd en track&trace ontvangen en de dag erop goed ontvangen via PostNl. Goed product.

Take a way boxen besteld zeer snel en keurig geleverd

TOP

Fantastisch geholpen, prachtig produkt dus dik en dik tevreden..

Schumanpark 67

7336 AS Apeldoorn

Over PackagingDirect.nl

PackagingDirect heeft het grootste aanbod aan disposables, verpakkingen en herbruikbare oplossingen. Van menuschalen tot ijsbekers en van roerstaafjes tot bedrukte koffiebekers; wij bieden ze tegen gegarandeerd de laagste prijs aan! Plaats je je bestelling op werkdagen vóór 13.00 uur? Dan verzenden wij hem diezelfde dag nog. Heb je speciale wensen of op korte termijn een grote hoeveelheid producten nodig? Neem contact met ons op, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en jij je disposables op tijd en op het gewenste adres ontvangt. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100